Nakręcili spot, który zobaczy cały świat

Zakończyły się prace nad produkcją klipu promującego Światowe Dni Młodzieży. Wzięli w nim udział wolontariusze z Myślenic

Ostatnia scena do klipu promującego Światowe Dni Młodzieży 2016 powstała na krakowskim Rynku. Potrzeba było naprawdę sporej grupy młodzieży, by podołać temu przedsięwzięciu. Do Krakowa pojechali także wolontariusze Parafialnego Komitetu Organizacyjnego przy parafii Narodzenia NMP w Myślenicach.

Producenci nie zdradzili całego scenariusza spotu. Wiemy tylko, że historia opiera się na podróży pewnego samochodu przez Europę z papieżem za kierownicą. Ale na krakowskim Rynku było aż dwóch papieży. Można rozmieć to w symboliczny sposób. Z młodzieżą w przyszłym roku spotka się papież Franciszek, ale w naszych sercach cały czas będzie obecny Jan Paweł II, który był pomysłodawcą ŚDM. Spot przygotowywany jest w dwóch wersjach. Krótsza będzie miała 30, a dłuższa – 90 sekund. 

Statyści zostali poproszeni także o pomoc w nagraniu teledysku do oficjalnego hymnu ŚDM ”Błogosławieni miłosierni”. Premiera spotu we wrześniu.

 

Czytaj także

Komentarze

Poinformuj o komentarzach