Wybory Samorządowe 2018: Trwa liczenie głosów. Czekamy na wyniki

Cząstkowe wyniki wskazują na przewagę Jarosława Szlachetki, którego wynik oscyluje wokół 50%. Jeżeli Jarosław Szlachetka zbierze ponad połowę głosów – wygra w pierwszej turze.

artykuł aktualizowany

poniedziałek, 22 października

Ostateczne wyniki najwcześniej we wtorek

Podczas porannej konferencji prasowej potwierdzono, że pełne i ostateczne wyniki zostaną podane najwcześniej we wtorek. Wtedy podana zostanie również ostateczna frekwencja.

Podkreślano również, że dane w określonych gminach będą publikowane sukcesywnie. - To prawdopodobnie najwyższa frekwencja w wyborach samorządowych, powyżej 50 proc. – mówił Krzysztof Strzelczyk z PKW.

Myślenice

W Gminie Myślenice cząstkowe wyniki wskazują na przewagę Jarosława Szlachetki, którego wynik oscyluje wokół 50%, Krzysztofa Halka wokół 35%, a Grażyny Ambroży wokół 15%. Jeżeli kandydat Prawa i Sprawiedliwości zbierze ponad połowę głosów – wygra w pierwszej turze.

Wiśniowa 

W Gminie Wiśniowa najprawdopodobniej stanowisko wójta obejmie Bogumił Pawlak (KWW Bogumiła Pawlaka), który zdobył 52% głosów pokonując dotychczasowego wójta Wiesława Stalmacha (KW Polskie Stronnictwo Ludowe) i Stanisławę Kasprzycką (PiS). 

Siepraw

W Gminie Siepraw wójtem najprawdopodobniej zostanie Tadeusz Pitala, który wygrał wybory po raz ósmy. W samorządzie działa od 1990 roku.

 

Dobczyce

W Gminie Dobczyce w pierwszej turze najprawdopodobniej wygra Tomasz Suś na którego oddano 53% głosów. O stanowisko burmistrza oprócz niego ubiegał się dotychczasowy włodarz Paweł Machnicki i Robert Kawecki

 

niedziela, 21 października

O godzinie 21 skończyła się cisza wyborcza a wraz z nią końca dobiegło głosowanie w wyborach samorządowych 2018. Trwa liczenie głosów, czekamy na wyniki 

Po zamknięciu lokali o godz. 21 pracę zakończyła pierwsza komisja wyborcza, a jej miejsce zajmuje druga - odpowiedzialna za liczenie głosów. To będzie trwało przez całą noc. 

Podczas powyborczej konferencji prasowej członkowie Państwowej Komisji Wyborczej mówili o tym, że ostateczne wyniki wyborów zostaną podane najprawdopodobniej z wtorku na środę. 

Oficjalnie na ten moment możemy podać wyłącznie frekwencję z godziny 17. W kraju wyniosła 45.31%, w powiecie myślenickim do urn wybrało się 46.57% uprawnionych do głosowania, a w gminie Myślenice 47,16%. 

Najwyższa odnotowana została w gminie Wiśniowa, gdzie do lokali wyborczych wybrało się 53.68% uprawnionych do głosowania, a najniższa w gminie Lubień 42.84%. 

Według badania exit poll Prawo i Sprawiedliwość w wyborach do sejmików wojewódzkich zdobyło w całym kraju 32,3 proc. Drugi wynik uzyskała Koalicja Obywatelska - 24,7 proc., a trzeci - PSL z 16,6 proc. Większość w Sejmiku w Małopolsce zdobyło Prawo i Sprawiedliwość. 

Powiązane tematy

Czytaj także

Komentarze

  • 21.10.2018 - 21:58
    Duże miasta nie dla PiS.
    104 36 Cytuj Zgłoś
  • 21.10.2018 - 22:07
    Czy mi sie przewidzialo, czy na listach uprawnionych do glosowania widniały osoby które zmarły juz kilka dobrych lat temu? Czy to zgodne z prawem?
    20 30 Cytuj Zgłoś
  • 21.10.2018 - 22:08
    Jeśli znacie już wyniki z któreś z komisji to piszcie tutaj.
    41 4 Cytuj Zgłoś
  • mirek@ 21.10.2018 - 22:12
    zanim podadza oficjalne wyniki wpisujcie w komentarzach wyniki z poszczegolnych komisji
    37 4 Cytuj Zgłoś
  • 21.10.2018 - 22:53
    Wyniki na burmistrza Myślenic będą dziś?
    27 3 Cytuj Zgłoś
  • 21.10.2018 - 23:48
    A w TVP smuta jakby byli komitetem wyborczym PiS . Dziennikarze prasowi i telewizyjni cierpią bo w TVP tylko są reprezentanci gazet PiS
    32 16 Cytuj Zgłoś
  • Beata 22.10.2018 - 0:08
    Ciekawi mnie co powie Borzęta
    17 32 Cytuj Zgłoś
  • Beata 22.10.2018 - 1:27
    eddie napisał/a:
    Cyrk to będzie po wyborach w pisie
    Nie ma powodu. Ponad 5% większe poparcie w stosunku do poprzednich.
    9 32 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 2:00
    Bagietka napisał/a:
    Nie ma powodu. Ponad 5% większe poparcie w stosunku do poprzednich.
    Tylko z kim koalicję pis zrobi????
    19 7 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 4:00
    Zaskakująca cisza, czyżby coś poszło nie tak?
    21 3 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 4:33
    mboolee napisał/a:
    Zaskakująca cisza, czyżby coś poszło nie tak?
    A może ludzie śpią.. ?
    14 3 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 4:36
    yomama napisał/a:
    A może ludzie śpią.. ?
    Przepraszam ale chyba nie dzisiaj. To jedna z tych nocy, gdzie niektórzy ludzie nie śpią, ze względu na lepszą 5 letnią przyszłość ich i ich rodzin oraz znajomych.
    19 20 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 6:54
    panie Szlachetka jesli pan wygra rozliczyc trzeba popszednia władze ze wszystkiego
    66 40 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 7:09
    k5296938 napisał/a:
    panie Szlachetka jesli pan wygra rozliczyc trzeba popszednia władze ze wszystkiego
    Podobno pan szlachetka z panią szydło więzienie przy sądzie malują w ramach rewitalizacji
    34 26 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 7:14
    Mam takie wrażenie że nasze głosy nie były wcale liczone, coś ala głosowanie na rękę w parlamencie europejskim...
    19 18 Cytuj Zgłoś
  • Jarosław T 22.10.2018 - 7:19
    Nie pozostaje nic innego jak pogratulować ale o tańszej wodzie ściekach i śmieciach PAMIĘTAMY !!!!
    O pociągu już nie wspomnę ...
    61 4 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 7:58
    vin324pl napisał/a:
    Mam takie wrażenie że nasze głosy nie były wcale liczone, coś ala głosowanie na rękę w parlamencie europejskim...
    Czarnecki z prof. Legutko przywieźli z UE wyniki.
    3 21 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 8:24
    Myślenice (sp2) pislam przegrywa, tylko te moherowe wiochy, niestety
    23 28 Cytuj Zgłoś
  • Beata 22.10.2018 - 8:27
    Po podliczeniu głosów z dwudziestu dwóch spośród dwudziestu siedmiu obwodowych komisji wyborczych, prowadzi Jarosław Szlachetka. Uzyskał 55 proc. głosów. Na drugim miejscu jest Krzysztof Halek z ok. 33-procentowym wynikiem, a na trzecim Grażyna Ambroży z ok. 12 proc. głosów. Na razie są to wyniki nieoficjalne, trwa oczekiwanie na wyniki z pozostałych komisji.
    28 24 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 8:33
    bono napisał/a:
    Czarnecki z prof. Legutko przywieźli z UE wyniki.
    bono, "no drżyj malutka" :-)
    7 6 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 8:35
    Jak nie bedzie bezpostredniego pendolino z mleczorni do rynku glownego to niech mnie renko bosko chroni
    28 11 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 8:39
    Lukaszz napisał/a:
    Duże miasta nie dla PiS.
    Mapa wyborcza tego nie potwierdza, bo to w sejmikach wojewódzkich jest pieniądz do wydania i przypilnowania. Sam burmistrz czy prezydent jest ważny ale sam to sobie może.....chyba tylko zaszkodzić. A trzecia sprawa przykładem Łodzi czy Gdańska, nie uważasz tego za patologię? Ty byś głosował na kogoś z prawomocnym wyrokiem ? W Warszawie cóż nie spodziewałem się innego wyniku skoro Jaki przesłuchiwał wpływowych twardogłowych a potem kandydował to obawiam się, że Gośka w Kraku też będzie miała jeszcze bardziej pod górę w drugiej turze.
    17 14 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 8:42
    Ciekaw jestem kto pierwszy wyleci z Urzędu?
    26 7 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 8:52
    Vivaldi napisał/a:
    Mapa wyborcza tego nie potwierdza, bo to w sejmikach wojewódzkich jest pieniądz do wydania i przypilnowania. Sam burmistrz czy prezydent jest ważny ale sam to sobie może.....chyba tylko zaszkodzić. A trzecia sprawa przykładem Łodzi czy Gdańska, nie uważasz tego za patologię? Ty byś głosował na kogoś z prawomocnym wyrokiem ? W Warszawie cóż nie spodziewałem się innego wyniku skoro Jaki przesłuchiwał wpływowych twardogłowych a potem kandydował to obawiam się, że Gośka w Kraku też będzie miała jeszcze bardziej pod górę w drugiej turze.
    Tak pis niby wygrał ale rządzić będzie kto inny w sejmikach.I taki pan szlachetka będzie mówił co on zrobi ???przecież ma związane ręce,Niestety Myslenice czeka 5 letnia stagnacja.Szkoda
    19 24 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 8:53
    Vivaldi napisał/a:
    przykładem Łodzi czy Gdańska, nie uważasz tego za patologię? Ty byś głosował na kogoś z prawomocnym wyrokiem ?
    Patologią jest to, co większość uważa za patologię, 70% Łodzian takiej patologii nie widziało, no ale oni są popier.oleni, odwrotnie niż ty, chodząca sprawiedliwość połączona z mądrością.

    Vivaldi napisał/a:
    Sam burmistrz czy prezydent jest ważny ale sam to sobie może.....chyba tylko zaszkodzić.
    Czyli zakładasz z góry, że g. zrobi.

    Vivaldi napisał/a:
    W Warszawie cóż nie spodziewałem się innego wyniku skoro Jaki przesłuchiwał wpływowych twardogłowych a potem kandydował to obawiam się, że Gośka w Kraku też będzie miała jeszcze bardziej pod górę w drugiej turze.
    To się bój, bo wpływowi twardogłowi, przekupili wszystkich emerytów i rencistów, aby nie głosowali na Jakiego.
    A w Krakowie, cóż Majchrowski zagląda do wszystkich osiedli i prosi głosujcie na mnie i ludzie to kupują, a jego lobby to już wożą krakowian z zagranicy na wybory aby Małgośka nie wygrała.

    Takie pierdoły to może wypisywać tylko wylękniały gość , który jak idzie ulicą to wszędzie widzi wrogów . Nie oglądaj się za siebie a dojdziesz do celu.
    10 13 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 8:59
    Oj
    5 3 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:01
    Popieram
    7 2 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:02
    Nie wiem jaka opcja jest gorsza czy to ze wyniki są ustawione czy ludzie mają tak nastanie w głowach i sami nie chcą zmian (jak się patrzy na słupki procentowe układu okrągłego stołu)
    5 12 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:02
    Brawo Jarek Gratuluję wygrana w pierwszej turze!!!!!
    38 36 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:05
    eddie napisał/a:
    Tak pis niby wygrał ale rządzić będzie kto inny w sejmikach.I taki pan szlachetka będzie mówił co on zrobi ???przecież ma związane ręce,Niestety Myslenice czeka 5 letnia stagnacja.Szkoda
    W sejmiku małopolskim PIS ma większość samodzielną, także nie wiem o jakie stagnacji piszesz, na pewno pieniądze dostanie prędzej niż ktoś inny.
    22 11 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:10
    Podsumuje tak : jedna kasta zastąpiła drugą. Wyleczylismy organizm z cholery , zachorowalismy na dżume. Co gorsze? Jedno i drugie to porażka Myślenic.
    35 19 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:14
    Lukaszz napisał/a:
    Podsumuje tak : jedna kasta zastąpiła drugą. Wyleczylismy organizm z cholery , zachorowalismy na dżume. Co gorsze? Jedno i drugie to porażka Myślenic.
    Czyli, nie robimy nic i czekamy na następne wybory?
    Tak też można od wyborów do wyborów.
    10 9 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:16
    Lukaszz napisał/a:
    Podsumuje tak : jedna kasta zastąpiła drugą. Wyleczylismy organizm z cholery , zachorowalismy na dżume. Co gorsze? Jedno i drugie to porażka Myślenic.
    Ale czego się spodziewałeś?
    Teraz trzeba czekać i rozliczyć po zakończeniu kadencji.
    13 4 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:19
    Kogo ma nowy burmistrz pierwszego wywalić z UMiG- Ranking.
    23 4 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:20
    Informacja dla Bagietki. Wyniki z Borzęty: Szlachetka Jarosław 376, Halek Krzysztof 260, Ambroży Grażyna 58.
    22 5 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:25
    ŁĘKI : Szlachetka 301 głosów, Halek 161 głosów, Ambroży 34
    19 6 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:25
    Bagietka napisał/a:
    Po podliczeniu głosów z dwudziestu dwóch spośród dwudziestu siedmiu obwodowych komisji wyborczych, prowadzi Jarosław Szlachetka. Uzyskał 55 proc. głosów. Na drugim miejscu jest Krzysztof Halek z ok. 33-procentowym wynikiem, a na trzecim Grażyna Ambroży z ok. 12 proc. głosów. Na razie są to wyniki nieoficjalne, trwa oczekiwanie na wyniki z pozostałych komisji.
    Nieważne kto i jak głosuje, ważne kto liczy, bagieta coś chyba o tym wie
    13 10 Cytuj Zgłoś
  • Beata 22.10.2018 - 9:28
    bono napisał/a:
    Patologią jest to, co większość uważa za patologię, 70% Łodzian takiej patologii nie widziało, no ale oni są popier.oleni, odwrotnie niż ty, chodząca sprawiedliwość połączona z mądrością.
    Bo w każdych patologiach a taką jest Platforma Obywatelska, wszystko jest interpretowane wybiórczo i pod siebie. Jeżeli sąd karze członka naszej partii to sąd jest pisowski i polityczny ale gdy to samo zrobi względem PiSu to już jest sprawiedliwośc i demokracja. Hipokryzja pierwszych lotów.

    To może przytoczmy przepisy z 2008 roku:

    Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na stanowisku urzędniczym i kierowniczym stanowisku urzędniczym może być osoba, która spełnia określone wymagania. Jednym z nich jest warunek, aby osoba ta nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (art. 6 ust. 3 i 4 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).

    Przepisy ustawy o pracownikach samorządowych nie określają, w jakiej formie należy wykazać spełnianie tego warunku. Dane o osobach prawomocnie skazanych za przestępstwa i przestępstwa skarbowe gromadzone są w Krajowym Rejestrze Karnym (art. 1 ust. 2 ustawy z 24 maja 2000 r. o Krajowym Rejestrze Karnym; dalej: ustawa o KRK). Informacja o osobie stanowi zaświadczenie w rozumieniu przepisów ustawy z 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: k.p.a.).
    12 16 Cytuj Zgłoś
  • Beata 22.10.2018 - 9:29
    bono napisał/a:
    Kogo ma nowy burmistrz pierwszego wywalić z UMiG- Ranking.
    Towarzysz zaKODowany Andrzej Urbański. To jest mój kandydat.
    39 7 Cytuj Zgłoś
  • Beata 22.10.2018 - 9:31
    Borzęczanin napisał/a:
    Informacja dla Bagietki. Wyniki z Borzęty: Szlachetka Jarosław 376, Halek Krzysztof 260, Ambroży Grażyna 58.
    Wielokrotnie to pisałam. Większość u nas jest jednak mądrzejsza niż w takiej Warszawie.

    Gratuluję wyborcom za mądrość :)
    20 27 Cytuj Zgłoś
  • Beata 22.10.2018 - 9:32
    oportunista napisał/a:
    Nieważne kto i jak głosuje, ważne kto liczy, bagieta coś chyba o tym wie
    Stalin Ci się marzy :) To raczej czasy rządów PO-PSL
    14 19 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:40
    Bagietka napisał/a:
    Bo w każdych patologiach a taką jest PiS, wszystko jest interpretowane wybiórczo i pod siebie.

    To może przytoczmy przepisy z 2008 roku:

    : k.p.a.).
    Dla żartu zamieniłem w twoim tekście PO na PiS, też pasuje.

    Co do przepisu, w rozwinięciu każdego przepisu stosuje się społeczną szkodę czynu i to każdy sedzia traktuje jako podstawę ( oprócz tego, który skazał studenta za brak biletu na areszt, ale nie mówimy o dewiacji w służbie prawnej).
    Mieszkańcy osądzili Zdanowicz i zapadł wyrok uniewinniający i czymże jest jakaś sędzina i jej przepis przy wyroku społecznym? W taki sam sposób społeczeństwo osądziła np. Ceausescu, czy jakiś sąd zaprotestował? nie to był wyrok społeczny a on jest ponad sądami.

    Dodatkowo PiS ukrzyżował Zdanowicz za życia i stała się polską Dianą, czyli madonną cierpiącą.
    Ale z tym PiS powinien się liczyć, zwłaszcza, że do podobnych celów wysługuje się kościołem.
    11 4 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:44
    oportunista napisał/a:
    Nieważne kto i jak głosuje, ważne kto liczy, bagieta coś chyba o tym wie
    Dlatego w Warszawie wygrał Trzaskowski? ;)
    9 9 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 9:44
    Bagietka napisał/a:
    Wielokrotnie to pisałam. Większość u nas jest jednak mądrzejsza niż w takiej Warszawie.

    Gratuluję wyborcom za mądrość :)
    Tylko, ta nasza chłopska mądrość to 20 tyś do 2 mln, tj. 1:100, nie wiem czy byś przeforsowała taką mądrość, chyba, że Myślenice obwołamy Republiką i się oderwiemy od Polski.
    5 5 Cytuj Zgłoś
  • Beata 22.10.2018 - 9:48
    A czy ta Madonna cierpiąca też będzie zatrudniać w swoim urzędzie ludzi z wyrokami czy tylko ze świadectwem o niekaralności?
    6 20 Cytuj Zgłoś
  • Beata 22.10.2018 - 9:50
    bono napisał/a:
    Tylko, ta nasza chłopska mądrość to 20 tyś do 2 mln, tj. 1:100, nie wiem czy byś przeforsowała taką mądrość, chyba, że Myślenice obwołamy Republiką i się oderwiemy od Polski.
    Przypomnij sobie jaką większością jest Warszawa? Film Alternatywy 4 coś o tym mówił. Stalin swoje zrobił ;)

    Na temat Warszawy i Gdańska nie miałam wątpliwości, że tak się stanie. Jakaś nadzieja była ale niewielka. Bardzo niewielka.
    7 17 Cytuj Zgłoś
  • Beata 22.10.2018 - 9:55
    Wczoraj nawet posłuchałam tego monologu z filmu Pana Szczoty ze Starostwa i myślę, że bardzo on pomógł tym filmem. W takiej Warszawie, taki film by zaszkodził ale nie u nas.

    Jestem wręcz pewna, że te kilka procent Pan Szczota zapewnił Posłowi i mogło to przeważyć na wygranej w I turze.
    26 27 Cytuj Zgłoś
  • Artur 22.10.2018 - 10:45
    bono napisał/a:
    Patologią jest to, co większość uważa za patologię, 70% Łodzian takiej patologii nie widziało, no ale oni są popier.oleni, odwrotnie niż ty, chodząca sprawiedliwość połączona z mądrością.

    Czyli zakładasz z góry, że g. zrobi.

    To się bój, bo wpływowi twardogłowi, przekupili wszystkich emerytów i rencistów, aby nie głosowali na Jakiego.
    A w Krakowie, cóż Majchrowski zagląda do wszystkich osiedli i prosi głosujcie na mnie i ludzie to kupują, a jego lobby to już wożą krakowian z zagranicy na wybory aby Małgośka nie wygrała.

    Takie pierdoły to może wypisywać tylko wylękniały gość , który jak idzie ulicą to wszędzie widzi wrogów . Nie oglądaj się za siebie a dojdziesz do celu.
    Z Warszawą pudło. Tutaj głosowano na Trzaskowskiego z kilku powodów - po pierwsze struktura mieszkańców Warszawy - młodzi, wykształceni a to jest grupa w której PiS zawsze ma i mieć będzie najniższe poparcie. Po drugie Jaki się wyłożył w debacie. A po trzecie mieszkańcy stolicy cenią swój głos i często wybierali "mniejsze zło" zwróćcie uwagę na pozostałych kandydatów.
    15 2 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 10:47
    W Dobczycach kandytat na burmistrza z PiS na trzecim ostatnim miejscu. To się nazywa mądra gmina. Znowu czekają nas dobre rządy...
    27 16 Cytuj Zgłoś
  • Beata 22.10.2018 - 10:48
    Po podliczeniu głosów ze wszystkich obwodowych komisji wyborczych, wiadomo już, że Jarosław Szlachetka zdobył 11 031 głosów. Na drugim miejscu jest Krzysztof Halek (zdobył 6515 głosów), a na trzecim Grażyna Ambroży (2516 głosów)

    Może najwyższy czas na konkluzję.

    Co pogrążyło wg mnie Krzysztofa Halka?
    Jedna kluczowa rzecz. Trzeba się było, przynajmniej publicznie odciąć od Macieja Ostrowskiego. Wszędzie razem. Nawet strona na FB Halek & Ostrowski. W każdym spocie razem. To go pogrążyło już na samym wstępie.
    Kto im to doradził?


    Wg Was co przechyliło szalę zwycięstwa już w I turze?
    24 16 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 11:00
    Konto usunięte napisał/a:
    W sejmiku małopolskim PIS ma większość samodzielną, także nie wiem o jakie stagnacji piszesz, na pewno pieniądze dostanie prędzej niż ktoś inny.
    Dokładnie to samo miałem na myśli pisząc. Sejmiki ważniejsze. Przed wyborami było odwrotnie niz dzisiaj bez wyników. PO w sejmikach miała większość. Teraz trzeba poczekać i trzymac kciuki aby 9 lokalizacji plus sejmiki były po zmianach. Wtedy będzie tak jak ma być. Bono chyba nie zrozumiał lub nie wytrzeźwiał po niedzieli.
    I o to chodziło żeby Jarek wygrał teraz sejmiki o będzie OK.
    9 6 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 11:05
    Naresczcie czas na zmiany, nepotyzm oraz kolesiostwo za bardzo trzymało Myślenice w dole. Dajmy możliwość wykazać się nowym włodarzom!
    20 13 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 11:09
    Bagietka napisał/a:

    Kto im to doradził?

    Spece z Warszawy ;)

    Brawo Jarosław !:) od początku mówiłem że to będzie spacerek dla Jarka, z czym do czego ludzie ! :) Panie nic nie potrafię zrobić sam. O wiele lepszy wynik byś zrobił gdybyś udowodnił, że samemu potrafisz coś zrobić :) a tak no cóż....EUFORIA mamy wspaniałego Burmistrza ! :)

    ciekawe czy prezesina z wodociągów już spakowana, bo tam powinno się zacząć sprzątać :) Piękny dzień myślenickiej demokracji !



    27 20 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 11:15
    Czas nadszedł trzeba niektórym powiedzieć dowidzenia.
    20 5 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 11:18
    Od dłuższego czasu nie mieszkam na stałe w Myślenicach, jednak cały czas byłem tu zameldowany i zasilałem budżet gminy płacąc tutaj podatki. Chyba najwyższy czas to zmienić. Gratuluję wyboru mieszkańcom gminy, nowy burmistrz na pewno sporo jeszcze "załatwi"...
    18 11 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 11:49
    Ciekawe czy stary układ dwóch baronow drogowych wygrywających przetargi się zachwieję.
    18 3 Cytuj Zgłoś
  • Marco Torentto 22.10.2018 - 12:09
    vin324pl napisał/a:
    Ciekawe czy stary układ dwóch baronow drogowych wygrywających przetargi się zachwieję.
    Można wiedzieć o kim mowa?
    8 1 Cytuj Zgłoś
  • Artur 22.10.2018 - 12:12
    lider napisał/a:
    Od dłuższego czasu nie mieszkam na stałe w Myślenicach, jednak cały czas byłem tu zameldowany i zasilałem budżet gminy płacąc tutaj podatki. Chyba najwyższy czas to zmienić. Gratuluję wyboru mieszkańcom gminy, nowy burmistrz na pewno sporo jeszcze "załatwi"...
    Same here. Niby taka pierdołka, ale satysfakcja jest pora zacząć się rozliczać tam gdzie reprezentacja właściwsza.
    5 3 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 12:25
    marco997 napisał/a:
    Można wiedzieć o kim mowa?
    Grabowski baron odpowiedzialny za drogi powiatowe.
    Andrzej Urbański baron od wodociągów
    12 4 Cytuj Zgłoś
  • Piotr 22.10.2018 - 12:47
    Bagietka napisał/a:
    Po podliczeniu głosów ze wszystkich obwodowych komisji wyborczych, wiadomo już, że Jarosław Szlachetka zdobył 11 031 głosów. Na drugim miejscu jest Krzysztof Halek (zdobył 6515 głosów), a na trzecim Grażyna Ambroży (2516 głosów)

    Może najwyższy czas na konkluzję.

    Co pogrążyło wg mnie Krzysztofa Halka?
    Jedna kluczowa rzecz. Trzeba się było, przynajmniej publicznie odciąć od Macieja Ostrowskiego. Wszędzie razem. Nawet strona na FB Halek & Ostrowski. W każdym spocie razem. To go pogrążyło już na samym wstępie.
    Kto im to doradził?

    Wg Was co przechyliło szalę zwycięstwa już w I turze?
    Na wstępie pozostaje posłowi a nie już teraz burmistrzowi Jarosławowi pogratulować zwycięstwa.


    Nie są mi znane głosy z poszczególnych wiosek podległych Gminie Myślenice, które myślę przeważyły o zwycięstwie w I turze trzeba je uszanować, jednak na Dolnym Przedmieściu głosy wyglądały zgoła inaczej p. Halek 599, p Szlachetka 569, p. Ambroży 177.

    Konkluzja pierwsza jaka mi się nasunęła chcąc Tobie odpowiedzieć "Bagietko masz pracę w UMiGu!!" ( :DDDDD)

    A tak poważnie to opierając się o dane PKW z 2014 roku (https://samorzad2014.pkw.gov.pl/360_Wybory_Burmistrza_-_I_tura/0/120903 )
    Liczba uprawnionych do głosowania 33702

    To frekwencja przynajmniej w głosowaniu na kandydata na burmistrza ( łącznie oddanych 20062) była naprawdę wysoka i wyniosła prawie 60% i tutaj należą się podziękowania wszystkim głosującym.

    W tym miejscu ostudziłbym troszeczkę hura optymizm nowego burmistrza ponieważ tak naprawdę oddano na niego 11031 a to jest niecałe 33% mieszkańców naszej gminy. Więc pozostałe 67% mieszkańców równie dobrze mogłoby zagłosować przeciwko niemu lub na innego kandydata.

    Konkluzja 2
    Tak bardzo przez Ciebie (Bagietko) marginalizowana, obrażana pani Ambroży mimo, że pojawiła się bardzo nie dawno mimo, że nie przyjeżdżała do niej z poparciem Beata Szydło osiągnęła wg mnie bardzo dobry wynik, czego się spodziewać można było.


    Konkluzja 3

    Co pogrążyło pana Halka, myślę, że fakt iż PiS jest teraz na topie i czy wystartowałby pan Fita czy pan Suder czy ty Bagietko to wygrana by siadła :D.
    Trochę poważniej to to wszystko o czym tutaj było pisane, powiązania z p. Ostrowskim, brak samodzielności, wszystko i nic w obietnicach wyborczych a także widoczna chęć ludzi do zmian.
    12 7 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 12:59
    Też uważam, że to zwycięstwo jedynie w statystykach https://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-samorzadowe-2018/interia-o-wyborach/news-kaczynski-oglasza-zwyciestwo-prof-staniszkis-uwazam-ze-to-je,nId,2647555

    Ewentualna wygrana posła znaczy dla Myślenic jedną wielką niewiadomą, wnet się okaże czy dostaliśmy w paczce na przezimowanie rzeszę partyjnych nierobów, czy też konkretny zespół ludzi potrafiących zrobić coś więcej niż kadrowe "czyszczenie urzędu".
    12 8 Cytuj Zgłoś
  • Beata 22.10.2018 - 13:01
    piotr1976 napisał/a:

    Konkluzja pierwsza jaka mi się nasunęła chcąc Tobie odpowiedzieć "Bagietko masz pracę w UMiGu!!" ( :DDDDD)

    A tak poważnie ...
    Nie mam. Zostaję w USB Kraków ;)
    4 4 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 13:14
    prywatnie napisał/a:
    Też uważam, że to zwycięstwo jedynie w statystykach https://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-samorzadowe-2018/interia-o-wyborach/news-kaczynski-oglasza-zwyciestwo-prof-staniszkis-uwazam-ze-to-je,nId,2647555

    Ewentualna wygrana posła znaczy dla Myślenic jedną wielką niewiadomą, wnet się okaże czy dostaliśmy w paczce na przezimowanie rzeszę partyjnych nierobów, czy też konkretny zespół ludzi potrafiących zrobić coś więcej niż kadrowe "czyszczenie urzędu".
    A co tam w Pcimiu słychać ?
    5 2 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 13:15
    Bagietka napisał/a:
    A czy ta Madonna cierpiąca też będzie zatrudniać w swoim urzędzie ludzi z wyrokami czy tylko ze świadectwem o niekaralności?
    Nie wiem, bo dla innego, kłamała w oświadczeniu.
    Ale wy kobiety powinnyście się rozumieć.
    4 4 Cytuj Zgłoś
  • Piotr 22.10.2018 - 13:17
    Łooo matko jak tutaj się rozdaje plusy minusy szybko :D bez odpowiedzi bez pytań ciach plusik ciach minusik :DD


    A co znaczy USB?, bo ja to ten z ciemnego ludu (lewak) :DD
    Mam nadzieję że nie Urząd Służby Bezpieczeństwa??
    10 3 Cytuj Zgłoś
  • Beata 22.10.2018 - 14:10
    piotr1976 napisał/a:



    ... ja to ten z ciemnego ludu (lewak) :DD
    Mam nadzieję że nie Urząd Służby Bezpieczeństwa??
    widać po skojarzeniach
    4 10 Cytuj Zgłoś
  • Piotr 22.10.2018 - 14:13
    Bagietka napisał/a:
    widać po skojarzeniach
    No to pochwal się co to za instytucja co pozwala nie pracować, może i ja bym się zaPiSał ?? :D. Oczywiście mniej niż ty za posta to nie biorę :DDDDDDD.
    Aha i oczywiście warunki też takie, że nocek nie biorę :DD
    7 4 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 14:19
    Borzęczanin napisał/a:
    Informacja dla Bagietki. Wyniki z Borzęty: Szlachetka Jarosław 376, Halek Krzysztof 260, Ambroży Grażyna 58.
    Wiedziałem ze w borzecie jest zacofanie
    13 7 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 14:21
    taki_gość napisał/a:
    A co tam w Pcimiu słychać ?
    Może się okazać, że wbrew pozorom do Pcimia mi dalej niż Tb. Hajduka zapytaj, albo Szlachetki. Jedna partyja, jedna rodzinka, jeden wódz.
    5 5 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 15:04
    Łatwo przyszło, mam nadzieję, że za 5 lat łatwo pójdzie. Zobaczymy ile z tych obietnic zostanie spełnionych, bo na pewno nie wszystkie i dalej będzie taki syf jak przedtem. Liczą się czyny, nie słowa, bo mówić można wiele. Wkrótce przyjdzie rozczarowanie. Może wtedy ludzie otworzą oczy.
    10 11 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 16:44
    prywatnie napisał/a:
    Może się okazać, że wbrew pozorom do Pcimia mi dalej niż Tb. Hajduka zapytaj, albo Szlachetki. Jedna partyja, jedna rodzinka, jeden wódz.
    No trudno, żeby nie:
    1 BYLICA Zbigniew Waldemar 1 281 26.65 Nie
    2 HAJDUK Piotr Mariusz 3 526 73.35 Tak
    6 3 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 18:06
    taki_gość napisał/a:
    No trudno, żeby nie:
    1 BYLICA Zbigniew Waldemar 1 281 26.65 Nie
    2 HAJDUK Piotr Mariusz 3 526 73.35 Tak
    Prywatnie,
    to dobra decyzja mieszkańców Pcimia.
    Kandydat nr 1 zrobił aż za dobry wynik.
    1 2 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 18:29
    bono napisał/a:
    Prywatnie,
    to dobra decyzja mieszkańców Pcimia.
    Kandydat nr 1 zrobił aż za dobry wynik.
    No tak, zamurowało parę osób za biurkiem. Ponoć w Pcimiu widują bazyliszka, a to przecież Kaczyński się tam pojawia. Współczuje gminie za karmienie co rok tych miernot, a kontrkandydatowi szacunek za próbę przebicia się przez ten pisowski układ.
    8 4 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 18:40
    W Sulkowicach wygrał Grabczyk. Wie ktoś może z jakim wynikiem?
    5 1 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 18:44
    prywatnie napisał/a:
    No tak, zamurowało parę osób za biurkiem. Ponoć w Pcimiu widują bazyliszka, a to przecież Kaczyński się tam pojawia. Współczuje gminie za karmienie co rok tych miernot, a kontrkandydatowi szacunek za próbę przebicia się przez ten pisowski układ.
    No tak "złote lata"Pcimia to kadencja 2002-2006.
    6 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 19:04
    Nie wiem czy złoty. Zależy jak to analizować. Faktem jest, że tam nic się nie dzieje. Ci sami ludzie od 2006 r. pierdzą w stołki, wcześniej przynajmniej osoby się zmieniały. To naprawdę skansen. I tyle.
    7 4 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 21:52
    kibic111 napisał/a:

    Teraz trzeba czekać i rozliczyć po zakończeniu kadencji.
    To może zaczniesz już te rozliczenia bo właśnie się komuś skończyła kadencja (niejedna zresztą)?!
    5 2 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 22:25
    prywatnie napisał/a:
    Nie wiem czy złoty. Zależy jak to analizować. Faktem jest, że tam nic się nie dzieje. Ci sami ludzie od 2006 r. pierdzą w stołki, wcześniej przynajmniej osoby się zmieniały. To naprawdę skansen. I tyle.
    Za to w Myślenicach do dziś sie dużo zmieniało nie? :)
    3 5 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2018 - 22:34
    W Mcach, tak. Zrobiono wiele inwestycji. Tu widać rozwój i kapitał. Dobrze zainwestowano w infrastrukturę, tak że nie mamy się czego wstydzić.
    U teściów po sąsiedzku bywam. Obajtek, partia i cały układ dusi pcimską gminę. Lata zastoju. Przykro patrzeć.
    13 4 Cytuj Zgłoś
  • 23.10.2018 - 13:24
    Gdzie jest lista radnych powiatowych?!
    1 Cytuj Zgłoś
  • 23.10.2018 - 14:34
    Lukaszz napisał/a:
    Duże miasta nie dla PiS.
    A pewnie bo duże miasta chcą być okradane i nie lubią rozwoju. Co więcej powinny ochraniać
    te mniejsze wokół siebie miejscowości a nawet to im słabo wychodzi bo jak inaczej nazwać to
    że w wyborach głosują na złodziei nie parząc na to jakie to będzie miało konsekwencje dla tych miejscowości nad którymi mają pieczę. Wstyd dla takich miast !!!
    1 1 Cytuj Zgłoś
  • 23.10.2018 - 15:27
    misiunia napisał/a:
    A pewnie bo duże miasta chcą być okradane i nie lubią rozwoju. Co więcej powinny ochraniać
    te mniejsze wokół siebie miejscowości a nawet to im słabo wychodzi bo jak inaczej nazwać to
    że w wyborach głosują na złodziei nie parząc na to jakie to będzie miało konsekwencje dla tych miejscowości nad którymi mają pieczę. Wstyd dla takich miast !!!
    ;-)

    https://m.youtube.com/watch?v=JIH-44eDNSc

    https://m.youtube.com/watch?v=0F6DiXn-JfU&t=2s
    1 1 Cytuj Zgłoś
  • Beata 23.10.2018 - 15:59
    prywatnie napisał/a:
    ;-)

    https://m.youtube.com/watch?v=JIH-44eDNSc

    https://m.youtube.com/watch?v=0F6DiXn-JfU&t=2s
    Ty się cały czas powtarzasz i wklejasz jakieś niepotwierdzone dyrdymały.
    Przesiąkłeś już tą propagandą bez dowodów. Może wolisz konkrety a nie propagandowe czołówki

    https://youtu.be/nkHGYVYk4ns
    1 1 Cytuj Zgłoś
  • 23.10.2018 - 16:13
    Ale was to rusza, a rusza was z prostego powodu, że waszą ulubioną partyjną śpiewką jest to że kradną wszyscy, a o sobie cichutko. W pierwszym linku masz wyświetlone mniejszą czcionką źródła danych, jest nawet oświadczenie majątkowe Biernackiego. O czym my tu mówimy :-)
    1 Cytuj Zgłoś
  • 23.10.2018 - 17:23
    k5296938 napisał/a:
    panie Szlachetka jesli pan wygra rozliczyc trzeba popszednia władze ze wszystkiego[cytat=Lesica]Z Warszawą pudło. Tutaj głosowano na Trzaskowskiego z kilku powodów - po pierwsze struktura mieszkańców Warszawy - młodzi, wykształceni a to jest grupa w której PiS zawsze ma i mieć będzie najniższe poparcie. Po drugie Jaki się wyłożył w debacie. A po trzecie mieszkańcy stolicy cenią swój głos i często wybierali "mniejsze zło" zwróćcie uwagę na pozostałych kandydatów.
    Warszawiacy sami strzelili sobie w kolano jeszcze będą płakać na swój wybór. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Mówię o tym co się działo we Warszawie gdy prezydentem była Hanna Gronkiewicz-Walc i wszyscy widzieliśmy w mediach co tam się działo. Już na starcie wróżę tamtemu miastu katastrofę no ale cóż za głupotę się płaci. No i reszta Polski będzie na to patrzeć. Przy niej to nasz Ostrowski jest święty przynajmniej nikomu z nas nie robił krzywdy a dbał o rozwój gminy i miasta. A co do PIS-u to nie wiem czy wiesz ale to partia rządząca i to rządząca samodzielnie tak więc
    nie pisz że ci młodzi i wykształceni pójdą stale za PO bo prawda jest taka że PO nie ma Polsce nic do zaoferowania a szczególnie młodym no przepraszam życie na emigracji i harowanie na zmywaku
    u obcych za granicą. Młodzi coraz bardziej zdają sobie z tego sprawę. A i jeszcze uchodźcy czekają za progiem oraz utrata zasiłków społecznych takich jak 500+ 300+ itp. Niech Polacy wezmą to pod uwagę
    jaką katastrofę sprowadzą na Polskę jeśli kiedykolwiek jeszcze kiedyś wybiorą Platformę Obywatelską która obywatelska jest tylko z nazwy.
    2 1 Cytuj Zgłoś
  • Beata 23.10.2018 - 17:35
    prywatnie napisał/a:
    Ale was to rusza, a rusza was z prostego powodu, że waszą ulubioną partyjną śpiewką jest to że kradną wszyscy, a o sobie cichutko. W pierwszym linku masz wyświetlone mniejszą czcionką źródła danych, jest nawet oświadczenie majątkowe Biernackiego. O czym my tu mówimy :-)
    Wiem od dawna, że Ty rozumiesz tylko ten najbardziej prosty i przetworzony przekaz. Najlepiej by nie zmuszał do ruszania głową i zawierał się w jednym prostym zdaniu :)
    1 2 Cytuj Zgłoś
  • 23.10.2018 - 19:33
    misiunia napisał/a:
    Warszawiacy sami strzelili sobie w kolano jeszcze będą płakać na swój wybór. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Mówię o tym co się działo we Warszawie gdy prezydentem była Hanna Gronkiewicz-Walc i wszyscy widzieliśmy w mediach co tam się działo.
    https://mobile.natemat.pl/221821,oto-politycy-pis-ktorzy-stoja-za-afera-reprywatyzacyjna-w-warszawie-czy-patryk-jaki-pograzy-partyjnych-kolegow


    Bagietka napisał/a:
    Wiem od dawna, że Ty rozumiesz tylko ten najbardziej prosty i przetworzony przekaz. Najlepiej by nie zmuszał do ruszania głową i zawierał się w jednym prostym zdaniu :)
    Typowe dla PiS: jak brakuje argumentów, to jazda ad personam. Czego Myślenicom nie życzę, to właśnie takich postaw w samorządzie. Wyniesione z praktyki u Obajtka w Pcimiu?
    1 1 Cytuj Zgłoś
  • 23.10.2018 - 19:51
    mowa
    Cytuj Zgłoś
  • Beata 23.10.2018 - 20:00
    prywatnie napisał/a:

    Typowe dla PiS: jak brakuje argumentów, to jazda ad personam. Czego Myślenicom nie życzę, to właśnie takich postaw w samorządzie. Wyniesione z praktyki u Obajtka w Pcimiu?
    jakich argumentów? Przecież wielokrotnie to udowadniałeś :)
    boli prawda.
    Cytuj Zgłoś
  • 26.10.2018 - 18:46
    misiunia napisał/a:
    Warszawiacy sami strzelili sobie w kolano jeszcze będą płakać na swój wybór. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Mówię o tym co się działo we Warszawie gdy prezydentem była Hanna Gronkiewicz-Walc i wszyscy widzieliśmy w mediach co tam się działo. Już na starcie wróżę tamtemu miastu katastrofę no ale cóż za głupotę się płaci. No i reszta Polski będzie na to patrzeć. Przy niej to nasz Ostrowski jest święty przynajmniej nikomu z nas nie robił krzywdy a dbał o rozwój gminy i miasta. A co do PIS-u to nie wiem czy wiesz ale to partia rządząca i to rządząca samodzielnie tak więc
    nie pisz że ci młodzi i wykształceni pójdą stale za PO bo prawda jest taka że PO nie ma Polsce nic do zaoferowania a szczególnie młodym no przepraszam życie na emigracji i harowanie na zmywaku
    u obcych za granicą. Młodzi coraz bardziej zdają sobie z tego sprawę. A i jeszcze uchodźcy czekają za progiem oraz utrata zasiłków społecznych takich jak 500+ 300+ itp. Niech Polacy wezmą to pod uwagę
    jaką katastrofę sprowadzą na Polskę jeśli kiedykolwiek jeszcze kiedyś wybiorą Platformę Obywatelską która obywatelska jest tylko z nazwy.
    Tego co piszesz nie zamieszczaj na portalu w Myślenicach tylko zrób wszystko, abyś była czytana w Warszawie. Jak zrozumieją ze to ty masz racje przed kolejnymi wyborami będą cię prosić o pomoc.
    Tam będziesz mieć mir osoby mądrej a z małej miejscowości, Która ma receptę dla 2mln mieszkańców stolicy.
    1 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o komentarzach