Kasinka Mała: Punkowe Andrzejki

Enter to Escape, The Bastard  i The Trepp to zespoły, które wystąpiły w Kasince Małej podczas Punkowych Andrzejek

fot. Joanna Małysz

Impreza odbyła się w sobotę, 27 listopada w barze Wczasowa. Na scenie pojawiły się zespoły Enter To Escape z gościnnym udziałem Martyny Miśkowiec i Aleksa Wilka oraz The Bastard iThe Trepp.

Posiadasz więcej zdjęć z tej imprezy? Dodaj je za pośrednictwem strony lub wyślij na redakcja@miato-info.pl

Czytaj także

Komentarze

  • 28.11.2010 - 19:16
    27 listopada w Kasince Małej w barze "Wczasowa" odbyły się "Andrzejki w rytmie punk rocka". Wystąpiły cztery zespoły: Enter to Escape (punk rock/metal - Myślenice), The Bastard (punk rock/metal - Myślenice), The Trepp (punk rock - Chrzanów) oraz niespodzianka wieczoru czyli cover band Bez Nazwy, grający m.in. kawałki Nirvany. Przez całą imprezę była czad giełda, na której można było nabyć masę wypasionych rzeczy.

    www.myspace.com/entertoescape
    www.myspace.com/thebastardpunkrock
    www.myspace.com/the trepp

    Świetna muzyka, pogo i alkohol to zbyt mało, by określić to co działo się w sobotę we Wczasowej. Nie zabrakło naturalnie góralskiego punka i starych, nieśmiertelnych wyjadaczy w młynie pod sceną. Mimo utrudnień związanych z pogodą, wszyscy dotarli na miejsce i otrzymali dawkę konkretnego powera!
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 19:19
    ,,Enter To Escape,, ( skład : Kacper Jaśkowiec - wokal, Szymon Dyląg - gitara prowadząca, Piotr Chryc - gitara solowa, Krystian Rogowiec - gitara basowa, Bartosz Morawski - perkusja, gościnnie zaśpiewali Martyna Miśkowiec i Aleks Wilk )
    oraz jako kapela niespodzianka zagrał Bartosz Foszczyński - gitara i wokal , perkusja Bartosz Morawski i Bartek Bargiel - gitara basowa .
    Wystąpiła także kapela ,,The Bastard,, ( skład : Master - vocal,Foszczu - gitara solowa, vocal, Mrówa - gitara prowadząca, Vóyek - bas, vocal, Butapren - perkusja)
    i kapela ,,The Trepp ,, ( skład: Cimpel - voc, Ojciec - git , Młody - perc , Walczas - bas )
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 19:22
    gość: poprawna napisał/a:
    Master Foszczu, Mrówa - gitara prowadząca, Vóyek - bas, vocal, Butapren - perkusja, Cimpel - voc, Ojciec - git , Młody - perc , Walczas - bas
    i wszystko jasne :) mlody foszczu ojciec matka ludzie po co takie rzeczy piszecie wiecie ile jest ludzi z ksywka mlody - to mowi tyle co nic
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 19:23
    sami tak o sobie napisali na swojej stronie zespołowej ja tylko przepisałam ;]
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 19:29
    więcej takich koncertów :D:D
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 20:28
    Czemu piszecie o Enter to Escape jakby była jakaś gwiazda wieczoru .... moim zdaniem zagrała najgorzej ze wszystkich ... i te zdjęcia porażka !! Trzeba było zrobić więcej zdjęć zespołowi Ete bo chyba mało ich tam mają ? Koncert spox z wyjątkiem tego zespołu .....
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 20:28
    Drogi wokalisto Enter to Escape umyj sobie głos, bo jesteś najsłabszym ogniwem tej kapeli, szacun dla Dyla za umiejętności.
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 20:32
    Włochaty fajny masz tatuaż, z jakich chipsów?
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 20:40
    Nie rozumiem Was w ogóle, skąd ta agresja w stosunku do wokalisty? Przecież Kapi posiada solidny warsztat wokalny. Może troche mało go znam, ale mogę powiedzieć, że jest punkiem jakich mało.
    Punk's not dead!
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 20:56
    gość: myszor napisał/a:
    Nie rozumiem Was w ogóle, skąd ta agresja w stosunku do wokalisty? Przecież Kapi posiada solidny warsztat wokalny. Może troche mało go znam, ale mogę powiedzieć, że jest punkiem jakich mało.
    Punk's not dead!
    Tak! jest jedynym prawdziwym punkiem w całych Myślenicach..
    Chciał bym, jak już dorosnę być taki jak Kapi. Mieć taki świetny głos. Ale cóż.. to są tylko marzenia..
    Kapi! naprawdę jesteś moim idolem!
    A Ty Dylu.. nie trać czasu w tym zespole.. szkoda marnować czas.
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 21:16
    http://www.myspace.com/thetrepp
    i pozdrowienia dla Kasinki Małej.
    jeżeli chcecie znać moje zdanie ?
    CZas nas uczy pokory :)
    Bastardzi - pozdrowienia wielkie dla was i do zobaczenia na Pewno na nie jednym koncercie!!
    Władek - dla czego nikt kur.. nie wie że to tobie zawdzięczał wczorajszą zabawę?
    może dlatego że po tym można poznać to co najbardziej prawdziwe i wartościowe w ludziach - POKORA
    Wielkie Ci chłopie dzięki!!!
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 21:42
    gość: Borsuk napisał/a:
    Czemu piszecie o Enter to Escape jakby była jakaś gwiazda wieczoru .... moim zdaniem zagrała najgorzej ze wszystkich ... i te zdjęcia porażka !! Trzeba było zrobić więcej zdjęć zespołowi Ete bo chyba mało ich tam mają ? Koncert spox z wyjątkiem tego zespołu .....
    oni wystepowali na poczatku pozniej juz nie było mnie jesli ci nie pasuje to to zmien i idz ty rob zdj najłatwiej jest narzekac ;]
    pełen podziw dla zespołu ETE :) a co do wokalu kazdy wokalista zaczyna i z kazdym koncertem jest coraz lepiej i moim zdaniem było mega ! ;]
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 21:45
    gość: fan EtE napisał/a:
    Włochaty fajny masz tatuaż, z jakich chipsów?
    widać ze uczciwie wszedłeś do środka i zapłaciłeś za wejście ;]
    to była pieczątka za wejście ;)
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 21:52
    #mucha
    kocham Cie za odczytywanie ironii, na prawdę :)
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 22:05
    Hehe, niezła impreza, bo kolega na zdjęciu nr 4 ma wyjątkowo szerokie źrenice. ;)
    Punk's Not Dead!
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 22:12
    "Zabawa jest fajna, gdy bawi się ferajna". Z pomiędzy dymu, wczorajszego wieczoru dostrzegałem sporą ilość wiary bawiącej się znakomicie, tak więc według mnie było całkiem w porządku jeśli chodzi o nasz występ. Bardzo dziękuję za te jakże soczyste komentarze co do mojej osoby, przyzwyczaiłem się już do tego :D Chciałbym jednak zwrócić uwagę na to, że EtE zbudowane jest rocznikiem 94. Jeżeli chodzi o zdjęcia to wypadałoby nie negować fotografki, za to że jej się chciało ruszyć du** i porobić kilka fotek. To, że miała określony czas imprezy to już nie jest jej wina. Zrobiła tyle zdjęć ile mogła. A więc szanowni niezadowoleni - jeżeli brakuje wam zdjęć, trzeba było sobie przyjść z własnym sprzętem i bawić się.. Dziękuję ekipie z Myślenic, że przybyła i pokazała, że potrafi się bawić. Podziękowania również dla ludzi z Kasinki Małej, którzy nawet po pijaku potrafili potańczyć. No i przede wszystkim podziękowania dla pana Władka, który zajął się organizacją całego bałaganu. Ponowne pokłony dla The Bastard i The Trepp, pokazaliście klasę jak zwykle! :)
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 22:16
    bylo elegancko!
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 22:42
    Odwalcie się od wokalisty. Koncert był megaa ;)
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 23:19
    "Czas nas uczy pokory :)"
    "może dlatego że po tym można poznać to co najbardziej prawdziwe i wartościowe w ludziach - POKORA"

    Esencja ideologii punkowej.
    Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 23:40
    Ciekaw jestem, czy wielcy krytycy, rozlewający swe wypociny, na temat wokalisty ETE, wprowadziliby swym głosem publikę, w równie błogi stan, w jaki wprowadził ją Kapi. Jeżeli chodzi o krytykę ubioru wokalisty - spójrzcie na mnie, wyszedłem tam w koszulce adidasa, dlaczego nikt mnie jeszcze nie skarcił? Przecież mój strój nie był adekwatny, do otoczenia, oraz środowiska ludzi.
    Pomimo paru drobnych błędów, których przegapić się nie dało, można było liczyć, na nieodwzorowane uznanie publiki, co jeszcze bardziej ucieszyło mnie, jak i członków grupy. Uznanie słuchaczy mówi samo za siebie, więc uważam, że słowa kiepskich krytyków, wypowiadających się negatywnie, na temat ETE, powinniśmy pominąć. Bardzo serdecznie pozdrawiam ;) Burasek :)
    1 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2010 - 23:49
    Ja was zaraz do sądu podam za naruszenie praw autorskich.

    2) osoby stanowiącej jedynie szczegół całości takiej jak zgromadzenie, krajobraz, publiczna impreza.

    Warto dodać, że 15 osób na zdjęciu brane jest jako zgromadzenie. Inaczej trzeba posiadać zgodę na publikację zdjęcia.

    Kasujecie to zdjęcie na podłodze
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 0:01
    Chyba nie wiesz co oznacza naruszenie czyichś praw autorskich..
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 0:05
    gość: Bury napisał/a:
    Ciekaw jestem, czy wielcy krytycy, rozlewający swe wypociny, na temat wokalisty ETE, wprowadziliby swym głosem publikę, w równie błogi stan, w jaki wprowadził ją Kapi.
    Czemu miałabym kogoś wprowadzać w błogi stan swoim głosem skoro, ja nie jestem wokalistką. Poza tym wiem, że nie umiem śpiewać, więc się za to nie zabieram. Chyba normalne...
    gość: Bury napisał/a:
    Jeżeli chodzi o krytykę ubioru wokalisty
    Wskaż mi do cholery post, który krytykuje ubiór wokalisty, bo ja go nie dostrzegam. Nikt tutaj nie obraża wyglądu zewnętrznego wokalisty. Na drugi raz czytaj z uwagą jak chcesz coś komentować. aa i jeszcze, będę krytykować to co chcę, jak nie chcesz - nie czytaj. pozdrawiam.
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 0:11
    Skoro więc nie masz jakiegokolwiek bagażu doświadczeń, w tym temacie, to nie udzielaj się, gdyż twoje kwestionowanie, czy ktoś ma dobry, czy też zły głos, jest nic nie warte ;) Jeżeli chodzi o sprawię ubioru; to ty naucz się czytać ;) Napisałem 'krytycy' - liczba mnoga, więc ktoś inny musiał napomknąć ten temat. Jak to mówią :) Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie. Pozdrawiam :)
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 0:14
    Kacperku znam prawa autorskie

    http://www.obiektywni.pl/czytelnia/artykul-262-0.php

    Kasować.
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 0:53
    Słowo "pokora" byłoby dobrym mottem do tej ożywionej dyskusji. Impreza wzbudziła emocje i kontrowersje - i dobrze, różnimy się i różnić będziemy, dzięki temu świat jest barwniejszy. Przyłączam się do oceny, że była udana. Ludzie dobrze się bawili - grający na scenie również. Wbrew porzekadle - o gustach można dyskutować ale z odrobiną szacunku i dobrego smaku. O tym, ile czasu i poświęceń jest potrzeba aby stanąć na scenie i wydobyć z siebie jako takie dźwięki, wiedzą chyba jednak najlepiej sami muzycy. Doceńmy to choć trochę. Z mojego punktu widzenia, dobrze, że co raz to nowe pokolenia grają starego i dobrego punk rocka. Tak trzymać! Szanujmy ich bo w przeciwnym razie tym torem idąc za kilka lat będziemy chodzić na pogoteki odtwarzane z empetrójek. "Gwiazdorzenie" to termin, a za razem przywilej młodego wieku z niedużym jeszcze stażem scenicznym. Zamieszanie wokół nich i nawet "tylko" lokalna popularność zdobyta w stosunkowo szybkim czasie może nieco zawrócić w młodych głowach. Może się to zdarzyć, ale w tej sytuacji minimalny prztyczek w nos powinien wystarczyć ale nie wieszanie psów! Z czasem to mija, przeradzając się w dojrzałość muzyczną i sceniczną, nawet jeśli miałaby pozostać tylko na etapie amatorskim. Dzięki za udaną imprezkę! Do zobaczenia - mam nadzieję na kolejnych.., a zaprzyjaźnionych zespołów chętnych do grania jest jeszcze sporo!
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 8:16
    impreza byla megazajebista! do dzis mam zawroty glowy! czad mlyn czad impreza czad lokal i czad w ogole :D pozdrowiska dla wszystkich a zwlaszcza dla kazdego!
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 9:32
    beda filmy na youtubie?
    Cytuj Zgłoś
  • Jakub Fijał 29.11.2010 - 10:58
    mysleniczanin15 napisał/a:
    "Zabawa jest fajna, gdy bawi się ferajna". Z pomiędzy dymu, wczorajszego wieczoru dostrzegałem sporą ilość wiary bawiącej się znakomicie, tak więc według mnie było całkiem w porządku jeśli chodzi o nasz występ. Bardzo dziękuję za te jakże soczyste komentarze co do mojej osoby, przyzwyczaiłem się już do tego :D Chciałbym jednak zwrócić uwagę na to, że EtE zbudowane jest rocznikiem 94. Jeżeli chodzi o zdjęcia to wypadałoby nie negować fotografki, za to że jej się chciało ruszyć du** i porobić kilka fotek. To, że miała określony czas imprezy to już nie jest jej wina. Zrobiła tyle zdjęć ile mogła. A więc szanowni niezadowoleni - jeżeli brakuje wam zdjęć, trzeba było sobie przyjść z własnym sprzętem i bawić się.. Dziękuję ekipie z Myślenic, że przybyła i pokazała, że potrafi się bawić. Podziękowania również dla ludzi z Kasinki Małej, którzy nawet po pijaku potrafili potańczyć. No i przede wszystkim podziękowania dla pana Władka, który zajął się organizacją całego bałaganu. Ponowne pokłony dla The Bastard i The Trepp, pokazaliście klasę jak zwykle! :)
    to ,że to rocznik 94 to żadne usprawiedliwienie :) ale nie było mnie nie komentuję :) pozdro
    Cytuj Zgłoś
  • Jakub Fijał 29.11.2010 - 11:01
    gość: odssjfdfjdafdj napisał/a:
    Kacperku znam prawa autorskie

    http://www.obiektywni.pl/czytelnia/artykul-262-0.php

    Kasować.
    jak Ci się chcę ganiać po sądach to lecisz z tematem :) powodzenia...
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 11:21
    gość: Bury napisał/a:
    Skoro więc nie masz jakiegokolwiek bagażu doświadczeń, w tym temacie, to nie udzielaj się, gdyż twoje kwestionowanie, czy ktoś ma dobry, czy też zły głos, jest nic nie warte ;) Jeżeli chodzi o sprawię ubioru; to ty naucz się czytać ;) Napisałem 'krytycy' - liczba mnoga, więc ktoś inny musiał napomknąć ten temat.
    Jej...nie mam doświadczenie jako wokalistka, bo nic nie robię w tym kierunku, ale chodzę na większość lokalnych koncertów, oraz tego gatunku muzyki słucham od lat i choćby nawet na tej podstawie mogę oceniać - mogę, bo mam takie prawo i będę to robić. widziałeś może to co ja napisałam, bo mi się wydaję, że znowu nie czytasz ze zrozumieniem. skoro mówisz, że ktoś inny napomknął na ten temat to wskaż mi go...no i jeszcze odwołałeś się do powiedzenia:
    gość: Bury napisał/a:
    Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie.
    więc powinieneś już zginąć.
    pozdrawiam :)
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 12:27
    Drogi fidzejku... Naprawdę trzeba wykazać się nie lada chamstwem, żeby fotografować gościa który zwija się z bólu na podłodze, a później publikować to na stronach miasta. Nie mam pretensji do ludzi którzy byli na koncercie (pomogli mnie przenieść, przerwali koncert), ani nawet do gościa który mi na nią skoczył. Takie rzeczy się zdarzają. Nie rozumiem tylko celu pokazywania gościa na podłodze jakby się zapruł i leżał nieżywy- bo tak to wygląda.

    Pozdrawiam z szyną na nodze i popękanymi kościami w stopie.
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 13:53
    Bardzo przykro mi z powodu Twojej kontuzji, ale jakiekolwiek pretensje, nie powinny być kierowane do mnie, a do ludzi zajmujących się tym artykułem oraz ludzi, którzy owe zdjęcie zrobili. Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia, abyś mógł już niebawem wrócić na jakiś dobry koncert! :)
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 14:03
    punk rock to nie rurki z kremem! :)
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 15:10
    Nie nie mam do Ciebie żadnych pretensji (jak już napisałem) tylko mędrkujesz Pan nad prawem autorskim i uczysz ojca dzieci robić. Zgłosiłem tą notkę, ale nadal nie dostałem odpowiedzi.
    Cytuj Zgłoś
  • Fundacja NWR 29.11.2010 - 15:27
    Ludzie grajcie a nie podkładajcie sobie kłody pod nogi ;)
    Nie ważne jak co komu wychodzi liczy się zajawka;)
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 15:57
    gość: odssjfdfjdafdj napisał/a:
    Drogi fidzejku... Naprawdę trzeba wykazać się nie lada chamstwem, żeby fotografować gościa który zwija się z bólu na podłodze, a później publikować to na stronach miasta. Nie mam pretensji do ludzi którzy byli na koncercie (pomogli mnie przenieść, przerwali koncert), ani nawet do gościa który mi na nią skoczył. Takie rzeczy się zdarzają. Nie rozumiem tylko celu pokazywania gościa na podłodze jakby się zapruł i leżał nieżywy- bo tak to wygląda.

    Pozdrawiam z szyną na nodze i popękanymi kościami w stopie.
    w momencie gdy leżysz na ziemi nie leżysz zwijając się z bólu tylko wstałeś po chwili i tańczyłeś ;) za drugim razem nie podniołes się :) stwierdzam iz nie miałam w tym momencie aparatu w ręce tylko pomagałam ciebie pijanego przenieść w inne miejsce pozdrawiam...
    i jeśli byłeś na tyle pijany ze nie pamiętasz to nie pisze tu takich głupot
    pani fotograf :)
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 16:09
    fidzej napisał/a:
    gość: odssjfdfjdafdj napisał/a: Kacperku znam prawa autorskie

    http://www.obiektywni.pl/czytelnia/artykul-262-0.php

    Kasować.


    jak Ci się chcę ganiać po sądach to lecisz z tematem :) powodzenia...
    zanim bedziesz ze wymadrzał to preczytaj sobie do konca na imprezach mozna robic zdj jesli to nie bedzie zdj narazało twoich wartosci moralnych
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 17:04
    Szanowny pan 'fan ete', z ironicznym postem. Coś jeszcze mam ci wskazać? Poza tym ocenianie czyjegoś głosu, jest bardzo względne, bo ja mogę powiedzieć, że głos Davida Draimana, czy Sully Erny są najpiękniejsze na świece, a ktoś inny może powiedzieć, że są do dupy, a najlepszy jest Corey Taylor. Można wyrażać swoje zdanie, ale bez chamstwa, ironii i perwersji...
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 17:37
    gość: poprawna napisał/a:

    zanim bedziesz ze wymadrzał to preczytaj sobie do konca na imprezach mozna robic zdj jesli to nie bedzie zdj narazało twoich wartosci moralnych
    "Kiedy można opublikować zdjęcie przeciętnych mieszkańców miasta?

    - Jeśli się na to zgadzają, to oczywiście wolno. Na przykład, gdy robimy im zdjęcia do sondy ulicznej. Albo jeśli biorą udział w imprezie masowej, np. festynie, paradzie, proteście społecznym, procesji, pielgrzymce, są na koncercie czy meczu. Albo gdy rozległym zdjęciem, na którym jest wielu przechodniów, ilustrujemy publikację na przykład o demografii.

    Ilu przechodniów musi być na zdjęciu, żeby można było je umieścić w internecie?

    - Prawnicy i matematycy nie odpowiedzieli nam na to pytanie. Wiemy tylko, że według prawa, nie wymaga zezwolenia publikowanie wizerunku osoby stanowiącej jedynie szczegół całości, takiej jak zgromadzenie, krajobraz, publiczna impreza. Najlepiej zatem, by była to cała armia albo chociaż kompania:)"

    http://www.mmwroclaw.pl/8273/2010/3/1/co-mozna-fotografowac-a-co-publikowac

    Objaśnienie, nadal chcecie ojca uczyć dzieci robić?

    Nie wyraziłem zgody na publikacje tego zdjęcia i to zgłaszałem.
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 18:26
    ten 1 zespol wykonal niezle robote chociaz pare pomylek tez bylo slychac. bastardzi i trepy jak zwykle bez zarzutu. o Enter To Escape wole sie nie wypowiadac. widzialem ich pierwszy raz i od razu nie spodobaly mi sie wokale (cover big in japan wokalistki byl beznadziejny)(covery enter sandman i ostatni tabor tez wyszly srednio ale nie bylo zle :))kolega ktory pomogl spiewac w ktorejs tam piosence mial fajny glos mysle ze by sie nadawal do jakiegos metalcoru :) ale reszta zespolu do wyrzucenia. basista jakis poczatkujacy gitara solowa srednie solowki prowadzaca przynajmniej trzymala rytm i ale solowki tez beznadziejne. no coz jak popracujecie moze kiedys bedzie lepiej :) 3mam kciuki ;]
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 18:47
    @Borsuk zgadzam sie... enter to escape najgorszy ze wszystkich zespolow. nie znam dyla, nie wiem ktory to ale zadna gitara mnie tam nie zachwycila. wszystkie solowki byly denne a solo od enter sandman strasznie skaleczone. wiem o czym mowie, gram na gitarze ponad 12 lat i nic mnie tam nie zachwycilo. zreszta zaden instrumentalista w tym zespole nie byl godzien sluchania.
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 19:51
    Wolę NuMetal ;)
    1 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 21:00
    @krem a więc tak; skład zespołów :

    Enter To Escape : Kacper Jaśkowiec - wokal, Szymon Dyląg - gitara prowadząca, Piotr Chryc - gitara solowa, Krystian Rogowiec - gitara basowa, Bartosz Morawski - perkusja, gościnnie zaśpiewali Martyna Miśkowiec i Aleks Wilk

    Zespół coverowy z myślenic : Bartosz Foszczyński - gitara i wokal , perkusja Bartosz Morawski i Bartek Bargiel - gitara basowa

    The Bastard : Przemysław Cienkosz - wokal, Szymon Święch - gitara basowa, Bartosz Foszczyński - gitara solowa, Rafał Cienkosz - gitara prowadząca, Piotr Kaczmarczyk - perkusja

    The Trepp : Marcin Kurnik - wokal, Sławek Gruca - gitara, Eryk Gruca - perkusja, Piotrek Walczyk - gitara basowa
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 21:26
    oficjalny kanal komunikacji z redakcja to poczta wewnetrzna (po zalgoowaniu) lub mail redakcja@miasto-info.pl nie odpowiadamy na anonimy
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 21:45
    Hehe, NWR naturalnie obiektywny pod każdym względem i za to go cenię! :)

    Jedzif, jeśli chodzi o solówki, to za jakieś 10 lat, gdy gitarzyści nasi będą również grać jakieś 12 lat, wydaje mi się, że będą na poziomie. Nie od razu Kraków zbudowano. :)
    Cytuj Zgłoś
  • Krystian 29.11.2010 - 21:54
    gość: jedzif napisał/a:
    basista jakis poczatkujacy
    Ja gram na basie tylko w tym zespole nigdzie indziej, nie trenuje w domu i wgl na co dzień gram na elektryku a po drugie byłem chory, nie czułem się za dobrze miałem nie wystąpić no ale czego się nie robi dla muzyki xD


    gość: moralitek napisał/a:
    @Borsuk nie znam dyla, nie wiem ktory to ale zadna gitara mnie tam nie zachwycila. wszystkie solowki byly denne a solo od enter sandman strasznie skaleczone. wiem o czym mowie, gram na gitarze ponad 12 lat i nic mnie tam nie zachwycilo. zreszta zaden instrumentalista w tym zespole nie byl godzien sluchania.
    Zgadzam się z Kacprem że za 10 lat będą solówki na poziomie

    mysleniczanin15 napisał/a:
    Nie od razu Kraków zbudowano. :)
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 21:59
    z tego co wiem chlopaki graja troszke dluzej niz napisales kacprze ;] nie zmyslaj przynajmniej :)
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 22:15
    chłopaki, spokojnie :) nie napisałem tego po to by się tutaj wykłucać lecz by wam wytknąć błędy, bo macie w sobie potencjał. popracujcie troszke nad warsztatem i zgraniem miedzy soba i bedzie O.K. solowki u was brzmialy tak jakby kazdy gral dla siebie. Troszke za duzo popisywania sie a za malo gry :) Strasznie kuleje u was strona rytmiczna; tak jak mowilem bas, perkusja. nowy gitarzysta the bastard tez wygladal na mlodego (moze jest troszke starszy od was, tego nie wiem) ale jego solowki przynajmniej trzymaly sie kupy i rytmu, a niektóre były nawet ciekawe :)

    btw. trepy jak zwykle pokazaly klase :) widac ze na scenie nie sa od dzis :) gratulacje !!!
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 22:45
    gość: moralitek napisał/a:
    chłopaki, spokojnie :) nie napisałem tego po to by się tutaj wykłucać lecz by wam wytknąć błędy, bo macie w sobie potencjał. popracujcie troszke nad warsztatem i zgraniem miedzy soba i bedzie O.K. solowki u was brzmialy tak jakby kazdy gral dla siebie. Troszke za duzo popisywania sie a za malo gry :) Strasznie kuleje u was strona rytmiczna; tak jak mowilem bas, perkusja. nowy gitarzysta the bastard tez wygladal na mlodego (moze jest troszke starszy od was, tego nie wiem) ale jego solowki przynajmniej trzymaly sie kupy i rytmu, a niektóre były nawet ciekawe :)

    btw. trepy jak zwykle pokazaly klase :) widac ze na scenie nie sa od dzis :) gratulacje !!!
    on był w ich wieku gitarzyna bastardow i grał to co mu kazali wiec sie nie dziw a Ete sami ta wymyślają ;)
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 22:49
    Nie łapię tylko czemu enter to escape ma 3 wokalistów i ciągle zmienia na coraz to innych(nie wiem czy aby na pewno ciekawszych..) zamiast postawić na jednego i wyrzeźbić z nim(nią)jakiś dobry styl, może warto znaleźć kogoś wszechstronnego,kto zaśpiewa dużo,a nie tylko to co mu podejdzie pod skalę?
    pozdro
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 22:59
    O przepraszam, chciałam napisać; zamiast postawić na jednego i wyrzeźbić z nim(nią)jakiś dobry styl to wybierają z trzech jednego w zależności od utworu.
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 23:01
    A czy warunkiem, by być dobrym wokalistą, jest bycie wszechstronnym? Każdy obdarzony jest własną skalą oktaw, barwą głosu, oraz jego siłą. Nie trzeba tworzyć własnym głosem harmonii, by stworzyć coś spektakularnego i godnego podziwu, wystarczy być perfekcjonistą w tym, co się robi. Jeżeli chodzi, o wokalistów ETE, to zapraszam na ich Myspace, by przeczytać BIO. Ja osobiście występowałem tylko gościnnie, jestem wokalistą obracającym się, w nieco innych (cięższych) klimatach. Według mnie Kapi ma odpowiedni głos, do rodzaju muzyki, jaki tworzy. Punki nie Growlują, nie screamują, śpiewają raczej cleanem i harshem, a te techniki wokalista grupy ma opanowane. Chcąc wypowiadać się znacząco na ten temat prosiłbym, o przemyślenie pewnych rzeczy, gdyż chcąc wyrazić własne zdanie, czasami staracie się je komuś narzucić, jednocześnie będąc w błędzie. Pozdrawiam
    Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2010 - 23:19
    gość: ppppp napisał/a:
    on był w ich wieku gitarzyna bastardow i grał to co mu kazali wiec sie nie dziw a Ete sami ta wymyślają ;)
    Solówki pod utwory bastardów to była czysta improwizacja ;] Wiadomo, że ich starsze utwory będę odgrywał, ponieważ są uznane i lubiane, jednak nawet do nich większość partii solowych to wciąż była improwizacja. Jak zdążyłeś zauważyć (lub nie) zaprezentowaliśmy tam też pare nowych utworów, przy których tworzeniu współuczestniczyłem i normalnie je układałem. ;)
    Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2010 - 14:31
    Drogi Kacprze
    co do głosu to nie będę się wypowiadać ponieważ mam wrażenie że przechodzisz trudny okres dla wokalisty zwany mutacją. Kapela zajebista ale nie jesteś człowiekiem który umie( nie wiem czy lubi) występować publicznie. Nie chce oceniać Cie prywatnie ale uważam, że jak na wokaliste rockowego jesteś zbyt przesłodzony..
    Uważaj na swoja dziewczynę, bodajże Justynę gdyż może niedługo jej pogowanie skonczyć sie tragedią..
    Co do "buraska" to chyba nie jego klimaty to słychać, widać i czuć..
    Za to pokłony dla Dyla i Morawskiego to co robicie na scenie jest niesamowite (choć nie zawsze zauważane gdyż jesteście w Cieniu "maskotek") Gratulacje dla Foszcza, Bargla, Martyny i reszty. Jesteście fenomenalni :)
    Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2010 - 17:27
    Bury, "A czy warunkiem, by być dobrym wokalistą, jest bycie wszechstronnym?" Jasne,że tak. Dobry wokalista zaśpiewa wszystko, ale po swojemu. Po to się coveruje,żeby nie brzmiało tak samo,tylko żeby dodać nutę swojego grania. "Punki nie Growlują, nie screamują, śpiewają raczej cleanem i harshem" jak ten główny wokalista EtE śpiewa sleanem i harshem no to...chyba niedługo skończy się era "punków".
    Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2010 - 20:13
    Qwert... Sully Erna - znasz kogoś takiego? Wokalista Godsmack. Ogranicza się do cleanu i harshu, nie stara się być wszechstronny, jeśli chodzi o barwę głosu, w komponowaniu piosenek, a jednak trafił do listy 100 wokalistów wszech czasów, na (o ile dobrze pamiętam) 47 miejsce. Jeśli nie wiesz, czym jest harsh, to się nie udzielaj. Jesteś zapewne jednym z wielu, którzy uważają Harsh, za growl. Wokaliści tacy jak Draiman, Erna, Hatfield, McCombs, czy Morgan... Uważasz, że growlują? - Niestety, to tylko harsh. Z growlem spotkać możemy się w slipknocie, sepulturze, opeth, czy behemoth. Polecam zdobyć większy bagaż doświadczeń, nim zaczniesz kogoś poprawiać.
    Cytuj Zgłoś
  • 01.12.2010 - 16:56
    Wiesz :) Ja przyjmuję zasadę,że na muzyce (jako takiej,o której mówi się w przypadku EtE) się nie zna - muzyka się podoba,albo nie. No ale, cóż niestety widocznie nie znam się,więc nie mogę mieć zdania w tej sprawie tak?:) Też Ci muszę tu wyjechać 10 nazwami zespołów i wokalistów, żeby moje zdanie coś znaczyło, tak?
    Jak chce się śpiewać dla fun'u i z pasją, no to lajtowo, tylko że jeśli się śpiewa dla PUBLIKI to powinno się uwzględnić nie tylko narąbanych kolesi pod sceną, którzy i tak nie zwracają uwagi na wokal tylko pogują, ale też tych,którzy chcą posłuchać dobrego grania. Przykro mi strasznie, ale jeśli przekonywałby mnie ktoś, kto pierwszy raz ich słyszy i byłby tego zdania co Ty, to może znaczyłoby to coś dla mnie, a w tym przypadku...
    Jeśli mi się coś nie podoba, to mi się nie podoba i nazwisko wokalisty z pierwszej 100 najlepszych w porównaniu z wokalistą EtE to nienajlepszy przykład żeby mi udowadniać to,że się nie znam..
    Cytuj Zgłoś
  • 01.12.2010 - 17:30
    "Skoro więc nie masz jakiegokolwiek bagażu doświadczeń, w tym temacie, to nie udzielaj się, gdyż twoje kwestionowanie, czy ktoś ma dobry, czy też zły głos, jest nic nie warte ;)"

    ... szkoda gadać,zero tolerancji i akceptacji dla innej opinii
    Cytuj Zgłoś
  • 01.12.2010 - 18:27
    Nie okazuje tolerancji narzucaniu komuś własnego zdania ;]
    Cytuj Zgłoś
  • 01.12.2010 - 18:37
    Więc ja powiem tak: Znam EtE od 1 ich wystepu gdziekolwiek, niejednokrotnie ich slyszalem. Kapi zrobil postep muzyczny, poprawil się i jest znacznie lepiej. Dylu gra bardzo dobrze, Chryc rownież jest dobrym gitarzysta. Pałker robi dobra robote a basista niestety, ale tylko w EtE jest Basista. Po 1: nie kazdy wystapi na scenie bo sie wstydzi, a jak juz wystepuje to sie tremuje proste nie? Po 2 chlopaki chodza do szkoly wiec tez nie maja tak czasu. Przeciez nauka jest najwazniejsza i tego sie zmieni, nawet jakby moze oni chcieli to rodzice ograniczaja. Wiec podziw ze wogole maja czas, zapal i checi. ze sie staraja. Zauwazyć też trzeba ze w dzień koncertu basiste zlapala choroba taka, że nie wiadomo bylo czy wystapi. Wiec sory ale i tak wielki szacun ze wystapil. Zagrali bardzo fajny koncert, i ludzie sie bawili a o to w tym chodzi. Co do pijanych ludzi w pogo... Nie kazdy w pogo jest pijany. Niektorzy też słuchaja i oceniają. Wiadomo idealnie nie jest, ale robią postępy. I tylko życzyć by wiekszej ilosci mlodych sie chcialo, a nie by siedzieli w domach, w bramach, chlali wino i marnowali swoj czas.

    Pozdro chłopaki.
    Cytuj Zgłoś
  • 02.12.2010 - 18:08
    Zespół EtE istnieje dopiero od roku. Jeszcze w grudniu 2009 był inny perkusista, grał tylko Dylu i Chryc a śpiewała Martyna. Zespół w ogóle nie miał nazwy i śpiewał na imprezach szkolnych. Wszystko to wiem z pierwszej ręki......bo jestem mamusią. Początkowo wychodziło to raczej słabo, ale teraz sama jestem pod wrażeniem. Kacper znacznie poprawił swój wokal, choć przyznam, że musi jeszcze dużo pracować. A reszta zespołu... muszą dużo grać,uczyć się pokory, choć jako rodzic wolałabym tego nie mówić, bo przecież powinni się uczyć,a nie bawić w muzykę. A co do basisty, to świetny chłopak, tego wieczoru był bardzo chory, miał gorączkę i tylko dzięki ogromnym prośbą zagrał. Ogromnie go podziwiam, bo wiem, że uczy się grać na gitarze elektrycznej, a do basowej ma tylko dostęp na próbach. Ogromny szacunek!
    Cytuj Zgłoś
  • 23.12.2010 - 23:16
    a kudas dalej w ete gra ?
    Cytuj Zgłoś
  • 15.01.2011 - 21:05
    Z Aleksem się nie kłóćcie, jak powszechnie wiadomo zna się na wszystkim najlepiej - od sportu po muzykę. A to, że 99% ludzi którzy go znają śmieje się z niego ( w oczy lub za plecami), to dlatego, że oni się nie znają....:-)))
    1 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2012 - 12:26
    Bargiel xD
    1 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o komentarzach