Czy w Myślenicach jest miejsce na kolejną galerię handlową?

Galeria Myślenice będzie dwa razy większa niż Dekada i znajdzie się w niej 40 sklepów. Czy w Myślenicach jest miejsce na kolejną galerię handlową?

Tak będzie wyglądać Galeria Myślenicka. Fot. Strona projektu

Myśleniccy kupcy obiecują na łamach Dziennika Polskiego, że rusza budowa galerii, choć pierwotny projekt uległ zmianom. Według nich pierwsza łopata pod budowę powinna zostać wbita po wyłonieniu wykonawcy, a sama budowa miałaby trwać 18 miesięcy.

O tym, że na działce przy ul. Słonecznej ma powstać Galeria Myślenice kupcy informują od 2009 roku, kiedy zburzono budynek starego dworca PKS.

Chcą ograniczyć handel w niedzielę

Według założeń Galeria Myślenicka ma łączyć powierzchnie handlową z przestrzenią w której mieszkańcy będą mogli spędzać wolny czas. Wśród atutów Kongregacja Kupiecka wymienia bliskość Zakopianki oraz przystanek busów, znajdujący się na tej samej działce. Według danych zamieszczonych na stronie projektu korzysta z niego ok. 10.000 osób dziennie.

Galeria Myślenicka ma być największą powierzchnią handlową w regionie i zajmować ponad 6 500 tys. m.kw. przeznaczonych na wynajem. W budynku znajdzie się około 40 sklepów oraz punktów usługowych i gastronomicznych, a parking ma pomieścić 230 samochodów.

Galeria Myślenicka będzie dwukrotnie większa od znajdującej się na sąsiedniej działce, gdzie znajduje się 16 sklepów o łącznej powierzchni 3 400 tys. m.kw. 

Czy w Myślenicach jest miejsce na kolejną galerię handlową?

Powiązane tematy

Czytaj także

Komentarze

  • mysleniczaninzdziada 31.05.2013 - 9:15
    nabuduja sklepow tylko nie bedzie komu i za co kupowac...
    89 26 Cytuj Zgłoś
  • Peex 31.05.2013 - 9:21
    W sumie zawsze jakieś nowe miejsca pracy się tam może znajdzie xD
    82 10 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 9:23
    No to tak trochę bez sensu... Od razu mogli by zbudować jedną dużą galerię niż dwie mniejsze...
    75 5 Cytuj Zgłoś
  • Peex 31.05.2013 - 9:24
    deletet napisał/a:
    No to tak trochę bez sensu... Od razu mogli by zbudować jedną dużą galerię niż dwie mniejsze...
    Ale przecież nie mają na co kasy wydawać no to siup, wybudujmy sobie galerię, a co tam :P
    23 20 Cytuj Zgłoś
  • mirek@ 31.05.2013 - 9:27
    skoro budują to pewnie z kalkulacji wyszlo ze sie opłaci.

    mnie martwi co innego: już teraz ciężko jest tam przejechać do tego na końcu tej ulicy ktoś buduje stację - tu galeria na 40 sklepów a kto i w jaki sposób zwiększy przepustowość ulic?
    54 7 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 9:29
    jestem za - galeria ma być kupców więc powinny znaleźć się tam ich sklepy - może wreszcie będzie jakaś konkurencja dla tej "chorej" biedronki ....
    26 45 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 9:37
    galeria kolo galerii co za inteligentny pomysl...tak samo jak kosciol kolo kosciola w trzemesni
    33 28 Cytuj Zgłoś
  • adzygmunt 31.05.2013 - 9:41
    A ja podkreślam to co napisał mirekm. Miasto wydając pozwolenie na budowę powinno obwarować to wolnymi miejscami do parkowania Jest chyba prawny wymóg, oraz usprawnić komunikację na Słonecznej, która stanie się główną arterią miasta.
    To czy ktoś coś buduje - robiąc to za swoje pieniądze - sam ryzykuje. Dla miasta korzyść nieodparta. Budowlańcy będą mieć pracę, w sklepach sprzedawcy, a producenci od drucika po rynnę itp. zbyt.
    Pytanie kolejne: gdzie znajdzie się dworzec busów, może na poziomie minusowym?
    27 5 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 9:52
    to jedna galeria już nie wystarczy po co dwie galerie na takie małe miasto? postarali by się lepiej o miejsca parkingowe
    22 21 Cytuj Zgłoś
  • Artur 31.05.2013 - 10:26
    Dodatkowe miejsca pracy, bardzo potrzebne w obecnych czasach, jak dla mnie to największy plus i mam nadzieję, że galeria powstanie. A i jeszcze tak a propos. Nie rozumiem dlaczego Dekada zwie się "Galerią handlową"... bliżej jej do "Pasażu handlowego" ;)
    34 4 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 11:13
    z tego co mie wiadomo to jakosik galeria miaa być koło orlena
    6 1 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 11:15
    Lesica masz rację. Obecnie strasznie ciężko znaleźć pracę w Myślenicach czy okolicy. Jest się zmuszonym szukać pracy gdzieś dalej, np. w Krakowie, co wiąże się z kosztownymi, czasochłonnymi dojazdami lub po prostu przeprowadzką do Krakowa. A ludzie kupowali, kupują i kupować mniej lub więcej będą; pomimo PKB wynoszącego 0,5% po którym widać że gospodarka prawie stoi - to wszystko przez fakt, że ludzie wydają mniej pieniędzy na zakupy. Ale z drugiej strony wszystko drożeje, a pensje praktycznie stoją w miejscu więc skąd ludzie mają brać na zakupy? Otóż rząd przychodzi z "ratunkiem" - obniżamy stopy procentowe co daje nam tańsze kredyty w złotym. Plan rządu jest jasny. Bierzemy kredyt -> Robimy zakupy -> Gospodarka rusza. Spłacamy go potem nie wiem z czego, ale rządu to nie interesuje. Trochę się rozpisałem i odszedłem od tematu, ale nie sposób o tym nie wspomnieć poruszając zagadnienie związane ze sklepami i miejscami pracy. Ja jestem jak najbardziej za. Będą nowe etaty, sklepy jak w krakowskich galeriach = to samo zaopatrzenie, ludzie nie będą więc musieli tracić złotówek na dojazd do Krakowa na zakupy co oznacza, że więcej wydadzą ich w myślenickich sklepach. Może chociaż lokalna gospodarka ruszy troszkę do przodu. A powiedzcie mi - czy wiecie coś może o nowo powstającym sklepie Biedronka w M-cach albo okolicy?
    20 3 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 12:03
    Może masz i rację przedmówco, ale gdzie logika kupców myślenickich, sami sobie strzelają gola do bramki, przy takiej powierzchni wiadomo że wpuszczą obcy kapitał i swoich myślenickich kupców POGRZEBIĄ.Tyle kiedyś mieli do gadania i protestowania do burmistrza gdy była mowa o galerii ale nie ich , teraz robią to samo,bez sensu ta ich galeria , utopili potężne pieniądze w działkę to teraz trzeba się odkuć.
    16 7 Cytuj Zgłoś
  • mysleniczaninzdziada 31.05.2013 - 12:05
    ta galeria dokona rzezi lokalnych sklepów ! zarobi tylko garstka przedsiebiorcow inwestujacych w galerie, a cala mala przedsiebiorczosc padnie
    37 7 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 12:41
    święta racja myśleniczaninie
    19 4 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 13:20
    Nowa Biedronka podobno buduje się w Sułkowicach/Rudniku niedaleko sklepu Zibi
    19 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 14:10
    nowe miejsca pracy , o czym my mówimy, dziś nie ma powodzenia, bo albo przyjmują chętnie studentów albo panie po 50 tce albo najlepiej z grópą, ludzie będzie gorzej niż jest, jest wyzysk, jak nie ty to następny mogą sobie przebirac ludzmi, jeden da sobie na głowe wejśc bo lepiej miec coś niż nic a drugi odejdzie bo i tak na dłuższą mete sie nie wytrzyma, jak niektózy mnówią ŻAL
    nasz kraj upada,
    chińszczyzna nas zalewa a reszta się śmieje.
    16 8 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 14:32
    Kalolinka napisał/a:
    nowe miejsca pracy , o czym my mówimy, dziś nie ma powodzenia, bo albo przyjmują chętnie studentów albo panie po 50 tce albo najlepiej z grópą, ludzie będzie gorzej niż jest, jest wyzysk, jak nie ty to następny mogą sobie przebirac ludzmi, jeden da sobie na głowe wejśc bo lepiej miec coś niż nic a drugi odejdzie bo i tak na dłuższą mete sie nie wytrzyma, jak niektózy mnówią ŻAL
    nasz kraj upada,
    chińszczyzna nas zalewa a reszta się śmieje.
    Czytając takie wypowiedzi nie sposób się dziwić, że nasz kraj upada.
    12 14 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 14:44
    ta galeria i tak nie powstanie bo nie mają za co jej wybudować
    18 8 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 16:05
    Okropna bryła. Jeśli już chcą budować kolejne CENTRUM HANDLOWE to niech chociaż projekt budynku będzie przyzwoity. Przykre jest to, że chce się wrzucać tyle pieniędzy na takie absurdalne pomysły.
    Czemu nie wkłada się pieniędzy w realizacje, które mogłyby wpłynąć na rozwój rozrywki w mieście ?
    8 14 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 17:31
    Bliskość Zakopianki jest dużą szansą na frekwencję dla takiego obiektu, pod warunkiem, iż będzie bezpośredni zjazd i odpowiednio duży parking. W przeciwnym wypadku na samych mieszkańcach taka galeria niewiele zarobi, a co za tym idzie nie znajdzie atrakcyjnych najemców.
    14 2 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 17:35
    eddie napisał/a:
    ta galeria i tak nie powstanie bo nie mają za co jej wybudować
    Dokładnie, już dawno by powstała. Kupcy borykają się z bankami, które nie wykazują hurraoptymizmu, a bez dużego kredytu nie ma szans.
    Kupcy mają plan awaryjny.......
    12 3 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 18:16
    mirekm napisał/a:
    skoro budują to pewnie z kalkulacji wyszlo ze sie opłaci.
    taaaaa....już raz skalkulowali co prawda nie kupcy ale jak to ten sam kalkuluje co ZUO liczył to kotwica w plecy a najlepiej na tym wyjdzie budujący stacje ;-)

    jedyną zaletą to może galerianek przybędzie :-)))) a powaznie to byłem w galerii słownie RAZ odkąd powstała

    niemniej to na pewno lepszy pomysł niż strzelnica, czy biblioteka. Przynajmniej z galerii jakiś ruch w podatkach lokalnie będzie aby nie za optymistycznie powiedzieć , że podatki z tego będą. Poza tym jak wcześniej powiedziano miejsca pracy i ogólnie coś się będzie działo. Teoretycznie w kupie siła ..... przynajmniej tak było napisane na drzwiach w ubikacji ;-)
    12 8 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 18:27
    Ot i cała nasza Polska w pigułce. Tylko sklepy i stacje benzynowe w których tyrają ludzie za 1600 brutto.
    Nie o to chyba chodziło w 1989 roku..
    16 4 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 18:39
    Kupcy straszą budową galerii po raz kolejny. Ta galeria miała stać już od kilku lat. Dekada zaczęła później i funkcjonuje kolejne lata.
    Przy tylu współwłaścicielach wybudowanie galerii graniczy z cudem a zasobność portfela ograniczona.
    Według mnie galeria w wykonaniu kupców , nigdy nie zaistnieje, rozbieżne interesy każdego z nich i nabijanie portfela kosztem pozostałych współwłaścicieli, łatwość zysku, to charakteryzuje część z pośród udziałowców. W końcu się pobiją i sprzedadzą teren.
    Tylko jaki interes miał w tym UMG aby sprzedawać kupcom swój teren, nie sprawdzając wiarygodności i ich możliwości inwestycyjnych?
    Gdyby działkę kupił sprawdzony inwestor, miasto zarobiło by podwójnie na cenie wolnorynkowej a tak to niby patriotycznie po cenie preferencyjnej odsprzedano działkę kupcom a ci są żadnym gwarantem i cieniutkim inwestorem.
    13 7 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 18:53
    z tekstu tytułowego :
    "Galeria Myślenicka ma być największą powierzchnią handlową w regionie i zajmować ponad 6 500 tys. m.kw. przeznaczonych na wynajem."

    Przecież nie taka była umowa miedzy UMG a kupcami, to oni mieli przenieść tam swoje firmy, aby obcy nie weszli do miasta i niszczyli rodzimy handel i dlatego dostali symboliczną cenę (jakieś 1/2 wartości)
    A tu co ja czytam, że oni to budują na wynajem, to teraz się obcych nie boją?
    Do swojej galerii mogą już wejść wszyscy jak dobrze zapłacą?
    No to burmistrz zrobił straszny błąd nie robiąc przetargu na sprzedaż tej działki!
    18 8 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 18:59
    Walker84 napisał/a:
    Ot i cała nasza Polska w pigułce. Tylko sklepy i stacje benzynowe w których tyrają ludzie za 1600 brutto.
    Nie o to chyba chodziło w 1989 roku..
    Przypomnij nam a w szczególności młodszym o co chodziło w 89r ??? Pewnie rozpamiętujesz, że obiecali po 100 milionów ale nie dopowiedzieli , że albo trzeba zarobić ciężką pracą albo pierwszy milion ukraść. Przecież to Ci sami co obiecywali rozkradli ogólniedostepną prywatyzacją. Reszty dokonali pracownicy (nie wszyscy oczywiście) byłych zakładów przed 89r którzy nie przestawili sposobu myślenia , że kradną swoje u siebie.
    polecam ten link NAUKA wiecznie żywa, bo Polska i lokalnie jest jak czerwony sukman :
    http://youtu.be/6BWgNjtJjwQ?t=6m43s
    8 5 Cytuj Zgłoś
  • Artek Maślanka 31.05.2013 - 19:01
    Jak można nazwać Galerią, obleśne centrum handlowe!!!!
    6 17 Cytuj Zgłoś
  • 31.05.2013 - 23:19
    Kolejny genialny budynek użyteczności publicznej z parkingiem zapełnionym przez pracowników.

    6 7 Cytuj Zgłoś
  • 01.06.2013 - 9:16
    Ta galeria bedzie taka jak dekada, zeby przejsc do nastepnego sklepu to trzeba bedzie wyjsc na zewnatrz :D Hahaha
    15 12 Cytuj Zgłoś
  • 01.06.2013 - 20:01
    to ciekawe kiedy ruszy budowa i czy wogóle ;P
    4 5 Cytuj Zgłoś
  • 01.06.2013 - 22:25
    Zainwestowaliby w rozwój miasta, w atrakcje dla mieszkańców i turystów a nie centrum handlowe. Po co tyle tych sklepów w Myślenicach?
    12 8 Cytuj Zgłoś
  • 02.06.2013 - 10:11
    Gowin za rok znowu wystartuje na Burmistrza, to zwolni galerię z podatku i interes rodzinny będzie się jakoś kręcił.
    No chyba że znowu się skompromituje 6% wynikiem wyborczym.
    7 11 Cytuj Zgłoś
  • Mateusz 02.06.2013 - 11:43
    Jak busy zostaną koło galerii to będzie to największa porażka off tego mamy dworzec żeby busy z niego wyjeżdżały
    2 8 Cytuj Zgłoś
  • 02.06.2013 - 14:44
    Martynka napisał/a:
    Zainwestowaliby w rozwój miasta, w atrakcje dla mieszkańców i turystów a nie centrum handlowe. Po co tyle tych sklepów w Myślenicach?
    Jak bedzie Galeria to tych malych sklepikow nie bedzie ;)
    1 5 Cytuj Zgłoś
  • 03.06.2013 - 7:58
    Martynka napisał/a:
    Zainwestowaliby w rozwój miasta, w atrakcje dla mieszkańców i turystów a nie centrum handlowe. Po co tyle tych sklepów w Myślenicach?
    i co by z tego mieli wdzięczność mieszkańców???
    3 1 Cytuj Zgłoś
  • 03.06.2013 - 8:44
    Jeśli miałaby być Galeria to na osiedlu gdzie jest dużo mieszkańców, a nie wszystko na kupie (Dekada, Biedronka) kawał drogi jeśli się nie ma samochodu
    4 7 Cytuj Zgłoś
  • Bartek Bartkowski 03.06.2013 - 9:02
    maja 25 napisał/a:
    Jeśli miałaby być Galeria to na osiedlu gdzie jest dużo mieszkańców, a nie wszystko na kupie (Dekada, Biedronka) kawał drogi jeśli się nie ma samochodu
    wtedy musialby tez byc tam dworzec. to normalne ze busy/autobusy dowoza klientow do galerii do tego bliskosc zakopianki. nikt nie otworzy galerii na osiedlu co najwyzej biedrone
    5 1 Cytuj Zgłoś
  • 03.06.2013 - 9:09
    A w Rynku sklepy umierają, będą je mieli na sumieniu ci który wprowadzili płatne parkingi.
    8 3 Cytuj Zgłoś
  • 03.06.2013 - 11:51
    a ja sobie mysle tak.....
    zburzono stary dworzec zeby ustawic 6 stanowisk na autobusy........wstyd sie nawet przyznac ze to nasz nowy pseudo dworzec......ciezki wstyd
    a powstaja kolejne markety,galerie ......czy niech zwal jak chcial.
    Cale Myslenice to jeden wielki market,sklep na sklepie sklepem pogania.
    Skad tylko pieniedzy nabrac ,zebyy moc kupowac?
    CZY ktos sie zastanawia jaki procent jest zakladow produkcyjnych w stosunku do miejsc handlowych w naszym miescie?
    Ile dni zajeloby przeliczenie wszystkich punktow handlowych?
    5 4 Cytuj Zgłoś
  • Anna 03.06.2013 - 14:19
    no pewnie kolejna galeria kolejne sklepy jakby to w myslenicach było ich mało. a może by tak o parkingach BEZPŁATNYCH pomyslec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zreszta nawet na płatnych nie ma gdzie stanąc w centrum. zabuduja każdy wolny kawałek ziemi i trzeba bedzie wnet ze spadochronu skakać!!!!
    4 3 Cytuj Zgłoś
  • jeden język a dwoje uszu 03.06.2013 - 14:41
    Mama mojego kolegi. Gdzieś tam pracowała, potem miała przez kilka lat własny sklepik na nowym osiedlu. Teraz od dobrych kilku lat widzę ją pracującą na kasie w chyba największym myślenickim sklepie.

    Szacują handlowcy, że z zakazania handlu w niedzielę straci pracę 10% osób zatrudnionych. Z drugiej strony w przypadku powstawania nowych centrów handlowych już takich szacunków nie słyszałem aby podawali. Jakieś pokrętne to wszystko.
    3 1 Cytuj Zgłoś
  • jeden język a dwoje uszu 03.06.2013 - 14:44
    Na stronie galerii z linku powyżej widać, że miejsca na autobusy ma być więcej niż na obecnym dworcu przy dekadzie, a parking ma byc też na dachu galerii.
    5 2 Cytuj Zgłoś
  • adzygmunt 04.06.2013 - 7:01
    Na stronie...papier wszystko przyjmie!
    Ważny jest projekt i zatwierdzenie przez odpowiednie organa.
    Ja nadal optowałbym za podziemnym parkingiem, oprócz naziemnego.
    6 Cytuj Zgłoś
  • 04.06.2013 - 11:23
    Jeżeli ta deklaracja o budowie na wynajem, jest prawdziwa, to kupcy ograli i oszukali burmistrza i prawdziwych kupców.
    Pod płaszczykiem ochrony miejscowego rynku i myślenickich handlowców, wprowadzą do miasta tych, przeciw którym miała powstać ta galeria.
    Będzie jedną z wielu jaką wybudowałby każdy obcy deweloper.
    Jestem jednak spokojny, że obecni właściciele terenu inwestycji tej nie zrealizują, bo rzucili się z motyką na słońce.
    Tak zwani myśleniccy kupcy, to garstka z pośród myślenickich przedsiębiorców, którzy załapali się na tania działkę, to sprzedawca:
    butów, ubrań, telewizorów, zegarków, książek, komputerów, narzędzi łącznie na palcach obu kończyn można ich zliczyć a kieruje nimi emeryt który nigdy nikomu w oczy nie patrzy i nie prowadzi żadnej działalności.
    Dla jasności, nie mam nic przeciwko nim a jedynie ich intencjom.
    5 4 Cytuj Zgłoś
  • Majster n_wazny@o2.pl 04.06.2013 - 13:34
    A niech robią nową galerię handlową , tylko aby to nie było znów pepco .
    5 2 Cytuj Zgłoś
  • Małgorzata Hodurek 04.06.2013 - 19:54
    Fajnie, niech budują będzie miało gdzie gówniarstwo chodzić na wagary, ale musi być McDonald,bo inaczej nie przyjdą. Za galerią też dużo miejsca na palenie papierochów. HURRA.
    3 5 Cytuj Zgłoś
  • 08.06.2013 - 12:05
    odnośnie zatrudnienia i rozwoju to takie coś znalezione w sieci. Nie trudno się z tym zgodzić :
    "Polak pracujący dla amerykańskich kapitalistów. "Gdyby Irlandczyk, Grek czy Niemiec zarabiał 1500 Euro i 5.50 Euro wydawał na litr paliwa, 20 Euro na kino i 250 Euro na średniej klasy buty, 5 tys. Euro za metr kw. mieszkania i 60 tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie€œ od zawsze okradany i poniżany, i nawet nie zdający sobie z tego sprawy (vide wyniki wyborów). A teraz jeszcze będziemy się dokładać do wymienionych wyżej państw. Bo nas stać a oni mają mityczny kryzys. To co jest w Polsce to nawet nie można nazwać kryzysem, to jest od zawsze dno i dwa metry mułu!!! Polak jest tanim wyrobnikiem UE, a Polska rynkiem zbytu dla towarów drugiej i trzeciej kategorii po cenach wyższych niż w UE !! LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY Gdybym był okupantem i chciał zniszczyć naród to wyganiałbym młodych ,mądrych ludzi zagranicę za chlebem na emigrację, podnosiłbym podatki i wprowadzałbym nowe, dawał podwyżki i kolejne przywileje resortom siłowym, stawiałbym 500 nowych radarów, wzmacniałbym inwigilację obywateli, likwidowałbym państwowe szkolnictwo i służbę zdrowia oraz ograniczałbym do nich dostęp, oddałbym banki, media i handel obcym i wrogom Polski, wyśmiewałbym ich wartości i religię, skłócałbym młodych ze starszymi ,aby przez tzw odwróconą hipotekę - przejąć za bezcen ich mieszkania i domy, zachęcałbym ich kobiety do feminizmu ,prostytucji i aborcji ,aby nie nadawały się na dobre matki i żony, zadłużałbym ich bezpośrednio oraz pośrednio przez państwo i gminy, aby nie mogli się temu sprzeciwiać, likwidowałbym ich przemysł ,a w zamian budowałbym ogromne stadiony na kredyt, aby przynosiły straty, dopuszczałbym do sejmu złodziei i degeneratów,itd. Obejrzyj się włodarzu wokoło!!!!!!"
    5 1 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2013 - 14:36
    a tam galeria w mc. to ciężko chyba że czynsz na poziomie 4000 tyś.za 100 m ale to raczej nie możliwe. znam możliwe obroty sklepów i nie sądze by na 6000-8000 ktoś się pisał oprócz kotwic jak rosman itp. nike ,new yorkery i inne odpadają bo 20000 tyś. mieszkańców to za mało!!!!! MC-DONALDAS odpada bo w Jaworniku budują a kfc napewno nie będzie nie wejdzie do tak małego miasta....galeria,,,,,,,
    Cytuj Zgłoś
  • 04.08.2014 - 15:22
    Nikczemnik napisał/a:
    Okropna bryła. Jeśli już chcą budować kolejne CENTRUM HANDLOWE to niech chociaż projekt budynku będzie przyzwoity. Przykre jest to, że chce się wrzucać tyle pieniędzy na takie absurdalne pomysły.
    Czemu nie wkłada się pieniędzy w realizacje, które mogłyby wpłynąć na rozwój rozrywki w mieście ?
    DOBRZE SIĘ podpisałeś. Na stronie www galerii są wizualizacje - BUDYNECZEK JEST SUPER , o ile go księgowy nie "potani"
    2 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o komentarzach