Pcim: Daniel Obajtek: Dzieci w nowej szkole będą miały lepsze możliwości rozwojowe

 

Pcim: Daniel Obajtek:  Dzieci w nowej szkole będą miały lepsze możliwości rozwojowe
"Dzieci w nowej szkole będą miały na pewno lepsze możliwości rozwojowe. Chociażby pod względem sali gimnastycznej czy świetlicy. Dla dzieci zostanie zorganizowany transport i będą mieć możliwość korzystania z dożywiania" - na oficjalnej stronie gminy pisze wójt Pcimia w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej nr 2 w Pcimiu Krzywicy
Wypowiedź dotyczy zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej nr 2 znajdującej sie na terenie gminy (Pcim-Krzywica). W swoim oświadczeniu w tej sprawie http://www.gminapcim.pl/aktualnosc/207.html Daniel Obajtek twierdzi, że "(…) wypełniając rządowe zalecenia które dotyczą wszystkich samorządów gminnych w naszym kraju z zakresu ograniczenia wydatków bieżących z których to pokrywane są w dużej części koszty utrzymania oświaty jesteśmy zmuszeni do podjęcia działań zmierzających do zmiany funkcjonowania oświaty w naszej gminie w tym likwidacji Szkoły Podstawowej nr 2 Pcim Krzywica".
Za zamknięciem szkoły wg wójta przemawia m.in. spadająca liczba urodzeń na terenie gminy Pcim oraz zmniejszona z tego powodu subwencja oświatowa otrzymywana od państwa. Do szkoły nr 2 w roku szkolnych 2011/2012 uczęszczało 17 uczniów i 8 dzieci z oddziału przedszkolnego. Jak wynika z oświadczenia http://www.gminapcim.pl/aktualnosc/249.html szkoła otrzymuje 90 tys. subwencji oświatowej, a koszty funkcjonowania szkoły wynoszą ok. 270 tys. zł.
Mieszkańcy nie godzą się na zamknięcie
Tymczasem z inicjatywy mieszkańców nie zgadzających się z decyzją o zamknięciu szkoły powstał m.in. blog poświęcony SP 2 w Pcimiu-Krzywicy http://sp2krzywica.blog.onet.pl/ARGUMENTY-ZA-POZOSTAWIENIEM-SZ,2,ID453239765,n . Na jego łamach można znaleźć m.in. argumenty przemawiające przeciwko likwidacji placówki. Według autora bloga to: historia szkoły i powstanie jej w ramach czynu społecznego mieszkańców, dobry stan techniczny szkoły, utrata źródła inicjatyw lokalnych (dzięki pracownikom szkoły i na jej terenie realizowano projekty dofinansowane z zewnątrz), szkoła jest miejscem spotkań młodzieży i placem zabaw dla najmłodszych, a ostatni punkt wytyka gminie brak przygotowania do zamknięcia szkoły i wątpi w przygotowanie SP 1 na przyjęcie nowych dzieci, martwi go organizacja transportu dzieci do szkoły.
Wójt odpowiada na argumenty przeciwnych likwidacji?
W ostatnich dniach (obok wpisu nie znajduje się data publikacji) na oficjalnej stronie gminy Pcim został opublikowany tekst utrzymany w formie wywiadu http://www.gminapcim.pl/aktualnosc/249.html w którym wójt odpowiada na pytania dotyczące zamiaru likwidacji szkoły. W odpowiedzi na dotyczące inicjatyw obronnych podejmowanych przez rodziców uczących się w szkole dzieci, mówi: "Szanuję każde rozsądne zdanie i argumentację ale rzeczywistość jest taka jaką mamy. Uważam że, nauczanie dzieci w klasach łączonych jest złe i nie wpływa pozytywnie na poziom ich kształcenia. Dzieci w nowej szkole będą miały na pewno lepsze możliwości rozwojowe. Chociażby pod względem sali gimnastycznej czy świetlicy. Dla dzieci zostanie zorganizowany transport i będą mieć możliwość korzystania z dożywiania".
Oświadczenie wójta Pcimia w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej nr 2 Pcim-Krzywica http://www.gminapcim.pl/aktualnosc/207.html
Wójt na temat Szkoły Podstawowej nr 2 i stołówek http://www.gminapcim.pl/aktualnosc/249.html
Szkoła bliska sercu - blog poświęcony Szkole Podstawowej nr 2 w Pcimiu Krzywicy http://sp2krzywica.blog.onet.pl/ARGUMENTY-ZA-POZOSTAWIENIEM-SZ,2,ID453239765,n

"Dzieci w nowej szkole będą miały na pewno lepsze możliwości rozwojowe. Chociażby pod względem sali gimnastycznej czy świetlicy. Dla dzieci zostanie zorganizowany transport i będą mieć możliwość korzystania z dożywiania" - na oficjalnej stronie gminy pisze wójt Pcimia w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej nr 2 w Pcimiu Krzywicy

fot. sp2krzywica.blog.onet.pl

Wypowiedź dotyczy zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej nr 2 znajdującej sie na terenie gminy (Pcim-Krzywica). W swoim oświadczeniu w tej sprawie Daniel Obajtek twierdzi, że "(…) wypełniając rządowe zalecenia które dotyczą wszystkich samorządów gminnych w naszym kraju z zakresu ograniczenia wydatków bieżących z których to pokrywane są w dużej części koszty utrzymania oświaty jesteśmy zmuszeni do podjęcia działań zmierzających do zmiany funkcjonowania oświaty w naszej gminie w tym likwidacji Szkoły Podstawowej nr 2 Pcim Krzywica".

Za zamknięciem szkoły wg wójta przemawia m.in. spadająca liczba urodzeń na terenie gminy Pcim oraz zmniejszona z tego powodu subwencja oświatowa otrzymywana od państwa. Do szkoły nr 2 w roku szkolnych 2011/2012 uczęszczało 17 uczniów i 8 dzieci z oddziału przedszkolnego. Jak wynika z oświadczenia szkoła otrzymuje 90 tys. subwencji oświatowej, a koszty funkcjonowania szkoły wynoszą ok. 270 tys. zł.

Mieszkańcy nie godzą się na zamknięcie

Tymczasem z inicjatywy mieszkańców nie zgadzających się z decyzją o zamknięciu szkoły powstał m.in. blog poświęcony SP 2 w Pcimiu-Krzywicy. Na szkole pojawiły się również transparenty z hasłami: "Nie likwidujcie nam szkoły" i "Nie oddamy jej".

Na łamach bloga Szkoła bliska sercu można znaleźć m.in. argumenty przemawiające przeciwko likwidacji placówki. Według autora bloga to: historia szkoły i powstanie jej w ramach czynu społecznego mieszkańców, dobry stan techniczny szkoły, utrata źródła inicjatyw lokalnych (dzięki pracownikom szkoły i na jej terenie realizowano projekty dofinansowane z zewnątrz), szkoła jest miejscem spotkań młodzieży i placem zabaw dla najmłodszych, a ostatni punkt wytyka gminie brak przygotowania do zamknięcia szkoły i wątpi w przygotowanie SP 1 na przyjęcie nowych dzieci, martwi go organizacja transportu dzieci do szkoły.

Na łamach bloga można znaleźć wyliczenia dotyczące szkoły oraz zdjęcia przygotowane przez autorów strony.

Wójt odpowiada na argumenty przeciwnych likwidacji?

W ostatnich dniach (obok wpisu nie znajduje się data publikacji) na oficjalnej stronie gminy Pcim został opublikowany tekst utrzymany w formie wywiadu w którym wójt odpowiada na pytania dotyczące zamiaru likwidacji szkoły. W odpowiedzi na dotyczące inicjatyw obronnych podejmowanych przez rodziców uczących się w szkole dzieci, mówi:

"Szanuję każde rozsądne zdanie i argumentację ale rzeczywistość jest taka jaką mamy. Uważam że, nauczanie dzieci w klasach łączonych jest złe i nie wpływa pozytywnie na poziom ich kształcenia. Dzieci w nowej szkole będą miały na pewno lepsze możliwości rozwojowe. Chociażby pod względem sali gimnastycznej czy świetlicy. Dla dzieci zostanie zorganizowany transport i będą mieć możliwość korzystania z dożywiania".

Oświadczenie wójta Pcimia w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej nr 2 Pcim-Krzywica
Wójt na temat Szkoły Podstawowej nr 2 i stołówek
Szkoła bliska sercu - blog poświęcony Szkole Podstawowej nr 2 w Pcimiu Krzywicy

 

Powiązane tematy

Czytaj także

Komentarze

  • 10.04.2012 - 10:11
    ja uwazam ze utrzymywanie szkoly dla 17 dzieci mija sie z celem. na pewno taniej dla gminy jest umiescic te dzieci w innej szkole i zapewnic im transport niz utrzymywac szkole dla nastu uczniow
    44 6 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 10:28
    Oczywiscie , ze masz racje i wszyscy ktorzy maja zdrowy rozsadek i mysla logicznie Ci zaplusuja.
    Ale zaraz wyskoczy "ten z tamtym" , ktorzy jada po Obajtku dla zasady i beda tutaj wypisywac glupoty.
    26 6 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 14:31
    Głosowaliści na Obajtka - macie co chcieliście !
    6 25 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 14:36
    O jestes "weterynarz" !!!! No dawaj teraz po Obajtku - tylko pod róznymi nickami!! nie zapomnij .
    9 11 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 14:38
    Oczywiście ma racje wójt !!!!!!i tak jak pisze kolega wyżej że chociaż jak by było dobrze to zaraz bedą pisać bo już piszą "po co - dlaczego likwiduje "
    Ja w ogóle nie rozumiem tych ludzi którzy chcą zostawiać szkołe przecież w SP1 sa kilkakrotnie lepsze warunki .. sala gimnastyczna, świetlica, obiady w szkole, bardziej narmalna szkoła..... a nie trzymać te dzieci na tej krzywicy do gimnazjum

    prosze odpowiedzcie mi PO CO CHCECIE TĄ SZKOŁE NA KRZYWICY???
    15 8 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 16:02
    widać, że szwagier Wojtek uruchomił propagandę, skoro taki mały problem z likwidacją szkoły, to po co się tyle tłumaczycie, chyba w każdym medium to już czytałem, SP nr 2 tak przez gminę i Obajtka rozreklamowana, że hej i jeszcze przeciwników likwidacji do tablicy wywołujecie, klikajcie sobie plusy pod celowo przez Szlachetkę zamieszczonym tekstem, przecież po to zamieścił. Macieprzewagę, do czasu... winny się tłumaczy.
    7 11 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 16:52
    gość: sadoffsky napisał/a:
    widać, że szwagier Wojtek uruchomił propagandę, skoro taki mały problem z likwidacją szkoły, to po co się tyle tłumaczycie, chyba w każdym medium to już czytałem, SP nr 2 tak przez gminę i Obajtka rozreklamowana, że hej i jeszcze przeciwników likwidacji do tablicy wywołujecie, klikajcie sobie plusy pod celowo przez Szlachetkę zamieszczonym tekstem, przecież po to zamieścił. Macieprzewagę, do czasu... winny się tłumaczy.
    a ty co? nie potrafisz sie pogodzic z tym ze to jest rozsadne dzialanie i kazdy racjonalnie myslacy czlowiek powie to samo - NIE OPŁACA SIĘ UTRZYMYWAĆ SZKOŁY DLA 17 DZIECI SKORO NIEDALEKO JEST DRUGA ??

    Może zamiast doszukiwać się spisków samodzielnie to przemyśl co?
    10 5 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 18:01
    Prawda jest taka że najwięcej w sprawie likwidacji szkoły nie tak protestują rodzice ja podburzający miejscowi nauczyciele,którz boją sie utraty pracy.Dlatego Panie Wójcie wichrzycieli ,i buntowników należy wykryć,i surowo przykładnie ukarać.
    17 4 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 18:23
    gość: ~ucho napisał/a:
    Prawda jest taka że najwięcej w sprawie likwidacji szkoły nie tak protestują rodzice ja podburzający miejscowi nauczyciele,którz boją sie utraty pracy.Dlatego Panie Wójcie wichrzycieli ,i buntowników należy wykryć,i surowo przykładnie ukarać.
    POPIERAM!!!
    14 4 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 18:46
    17 + 8 daje 25 , przydałoby się niektórym do szkoły powrócić, szkoła tego typu może być utrzymana z korzyścią dla gminy i mieszkańców, lecz najlepiej zlikwidować, miast ruszyć główką, szkoła to centrum kultury w sołectwie i insze korzyści niż pieniądze się liczą, dla lodziarzy być może są one ważniejsze, a protestują rodzice, którzy są świadomi przegranej, ale są świadomi rangi nauki w życiu człowieka, o czym pseudobiznesowi lodziarze zapominają, ponadto zatrudnienie przez Obajtka kilkudziesięciu ludzi i marnotrawienie pieniędzy rodzicom każe walczyć o swoje, bo skoro Wójt grosza nie szanuje, także obiecał i nie dotrzymał słowa... szkoła jest problemem i tego nikt nie neguje, ale krętactwo i niespójna polityka Wójta budzi sprzeciw. To problem szerszy.
    7 9 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 18:49
    gość: sadoffsky napisał/a:
    17 + 8 daje 25 , przydałoby się niektórym do szkoły powrócić, szkoła tego typu może być utrzymana z korzyścią dla gminy i mieszkańców, lecz najlepiej zlikwidować, miast ruszyć główką, szkoła to centrum kultury w sołectwie i insze korzyści niż pieniądze się liczą, dla lodziarzy być może są one ważniejsze, a protestują rodzice, którzy są świadomi przegranej, ale są świadomi rangi nauki w życiu człowieka, o czym pseudobiznesowi lodziarze zapominają, ponadto zatrudnienie przez Obajtka kilkudziesięciu ludzi i marnotrawienie pieniędzy rodzicom każe walczyć o swoje, bo skoro Wójt grosza nie szanuje, także obiecał i nie dotrzymał słowa... szkoła jest problemem i tego nikt nie neguje, ale krętactwo i niespójna polityka Wójta budzi sprzeciw. To problem szerszy.
    dlaczego jestes tak agresywny? mozna sie przeciez spierac kulturalnie... umieszczajac w swoich wypowiedziach inwektywy stajesz sie malo atrakcyjnym partnerem do dyskusji, bo podchodzisz do problemu emcojonalnie.
    8 4 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 19:43
    Ja chce poznać rzetelną i prawdziwą sytuację finansową gminy, bo tu został pies pogrzebany i to zdaje się być główny powód zamykania po kolei szkół, likwidacji stołówek, lawinowej wyprzedaży majątku komunalnegoPo co brano miliony złotych kredytu? Dlaczego przetargi na . A SWOI NA POSADKACH SIEDZĄ I DOBRZE ZARABIAJĄ - Ślachetka musi być choć żaden z niego pożytek, ilość zatrudnionych osób w urzędzie przerasta zapotrzebowanie - TU NIE SZUKA SIĘ OSZCZĘDNOŚCI - pokażcie te oszczędności? Roboty wygrywa głównie miejscowa firma Int...bau - rodzi to podejrzenia o ustawiane przetargi. W tej sytuacji czy kwoty robót nie są zawyżane albo w jakiś inny sposób nie oszczędza się na jakości wykonania, żeby swoje ugrać? Dobrze żeby odpowiednie organy przyjrzały się metodzie wydawania naszych pieniędzy, choć z kredytu to jednak naszych bo my będziemy spłacać. Nie ufam wójowi i jego znajomkom, układ z Int...bau wygląda na niezdrowy, tak jak niezdrowe są relacje służbowe na zasadzie kolesiostwa.
    9 7 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 20:45
    oczywiście, że utrzymywanie szkoły na Krzywicy jest nieopłacalne, ale w Szkole Podstawowej nr 1 w Pcimiu NIE MA WARUNKÓW NA PRZYJĘCIE TYCH DZIECI!!!! w tym momencie jest problem bo szkoła jest za mała na tą ilość dzieci, która jest obecnie- dzieci chodzą do szkoły na popołudnie, a gdzie się zmieszczą kolejne dzieci??
    PRZECIEŻ PAN OBAJTEK OBIECAŁ PIĘKNE SALE NAD SALĄ GIMNASTYCZNĄ:)) ( w którym roku??)
    PYTAM TYLKO PANIE OBAJTEK: GDZIE SĄ TE SALE??
    GDZIE JEST PIĘKNE PRZEDSZKOLE, KTÓRE PAN OBIECAŁ NA POCZĄTKU PIERWSZEJ KADENCJI??( za chwilę skończy się druga kadencja)
    8 5 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 21:08
    ucho, ej Wojtek tak cię nauczyciele nazywają, nawet to wiesz, no, no, no...
    9 2 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 21:22
    Mówiło...się...ze..PO..likwiduje...szkołe..a..PiS...robi..to...samo..Widać..nie..ma..innej..mozliwości..SAMO..Życioe
    5 4 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 21:22
    Przyjrzyjcie sie wyborcy waszemu wójtowi, żebyście NIGDY WIĘCEJ NIE WYBIERALI TEGO CZŁOWIEKA. Żenada!!!
    4 12 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 21:23
    PSL----też---likwiduje
    7 3 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 21:30
    Niech nam żyje Wójt Daniel Obajtek Alleluja,i do przodu
    13 2 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 21:34
    Uwaga! grono pedagogiczne każde wasze słowo jest nagrywane,i odsłuchiwane w UG.
    11 3 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 22:18
    prostackie plusowanie i prostacka manipulacja, obłuda pana rozsadnego jako kwiatek do kożucha, prymitywne towarzycho jeszcze na orum myślenickie z propagandą się wdarło. Obajtek to wstyd dla Pcimia.
    5 9 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 22:41
    Sprawa jest prosta.Oddać nauczycielom szkołe w ich ręce,i niech dalej tę szkołę prowadzą. Zobaczymy Efekty!!!!!!!!!
    7 5 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 22:46
    No i znalazło się grono nieudaczników!! żałosne osoby które piszą kłamstwa, obrażają, bo nic innego nie umieją robić. Taką Gminę jaką macie można pozazdrościć!!! A Panu wójtowi życzę wiele sukcesów( szkoła powinna być dawno zamknięta!!!!
    )
    11 7 Cytuj Zgłoś
  • 10.04.2012 - 23:38
    Sprawny wójt, poradziłby sobie z tym problemem !
    Co mają powiedzieć rodzice i dziadkowie tych dzieci, którzy własnoręcznie budowali z własnej inicjatywy i na własny koszt tą szkołę.

    Najlepiej zamknąć to co powstało dzięki inicjatywie społecznej.

    A może ktoś potrzebuje tą nieruchomość ? Polecam weryfikować co się stanie z tą działką.

    Interes prywatny godzi w Pcimiu kolejny interes prywatny ?

    Niech zgadnę, zostanie rozpisany przetarg na rozbiurkę budynku którą wygra .... kto ? Zgadnijcie ? JEst jedna firma która w Pcimiu wygrywa wszystkie przetargi !
    5 7 Cytuj Zgłoś
  • 11.04.2012 - 0:55
    Oszukiwanie i robienie w balona ludzi to on potrafi jak nikt. wyszło szydło z worka i widać te układy . Tracisz waćpan głosy bo nie dotrzymujesz obietnic
    3 7 Cytuj Zgłoś
  • 11.04.2012 - 7:39
    szkoła, jak szkoła, ale rozwiązań jest kilka z korzyścią dla przysiólka, Obajtek oszukał ludzi, najpierw pod wybory inwestował w budynek i obiecał, że szkoły nie zlikwiduje, teraz nie dał im możliwości wziąć sprawy w swoje ręce, problemem jest atalne zatządzanie gminą jako całościa, ten pisowski populista nabrał kredytów, rozdał, nazatrudniał ludzi pod wybory stosując nepotyzm i kumoterstwo, rodziny radnych i sołtysów, prezesów OSP, stworzył układ i teraz brakuje mu pieniędzy na wszystko, szuka oszczędności nie tam, gdzie należy. Ponadto samo zachowanie Obajtka przynosi wstyd gminie, gminę Pcim stać na człowieka wykształconego i kulturalnego oraz z zasadami. Obajtek tego wszystkiego jest pozbawiony. to nie obrażanie. To akty. lok weż go sobie do Myślenic albo Kaczyński niech takiego nieuka weżmie do Warszawy. Kompromitacja Pcimia, oślepienie?, nie układ i podłość dały znać o sobie, ludzi można podle powiązać, ale trzeba być w PiS-ie, aby takimi metodami zarządzać.
    Cała krytyka pod wsztystkimi nickami według zwolenników Obajtka to ja?
    5 7 Cytuj Zgłoś
  • 11.04.2012 - 8:00
    no i te prostackie metody z donoszeniem i siecią kablarzy z Wojtkiem na czele... pisowcy brak zasad tłumaczą dobrymi relacjami z proboszczami
    5 5 Cytuj Zgłoś
  • 11.04.2012 - 12:16
    Wójt Obajtek z nami jest !!!
    Wójt Obajtek jest THE BEST !!!
    12 2 Cytuj Zgłoś
  • 11.04.2012 - 20:27
    Wójt mówił prawdę,ze nie zlikwiduje szkoły na Krzywicy ,ale nie przewidział jednego ,że chłopy pójdą spac z kurami ,i przez to bedzie sie rodzic jedno dziecko na dwa lata. Trza było dzieci robić,a nie spać!!!!!!!!!!!!!
    6 5 Cytuj Zgłoś
  • 11.04.2012 - 21:25
    Prawda jest taka - choćby w tej szkole było 50 dzieci to by szkoły nie uratowało, bo wój biznesmen zadłużył gminę na tyle że teraz brakuje pieniędzy i na gwałt likwidacje i sprzedaże. Nie ma sensu powtarzać bo na ten temat pisano już wiele. Wbrew temu co pisze tu wójtowska propaganda - Pcim się nie rozwija, gmina zaczyna się cofać w rozwoju. Ta fontanna w centrum, światełka i inne bzdury sprawy nie załatwią, ile można się na to gapić, a towarzycho musiało na tym zrobić kasę. Krzyczeć można, prawda jest jednak zupełnie inna - Obajtek dba o własne korzyści a że gaduła to gada i gada że mu zależy na dobru mieszkańców, tylko czy jeszcze są naiwni mieszkańcy w gminie żeby sobie takie głupoty pozwolili wmówić.
    Zobaczcie jak się kręcą interesy wója - lodziarnia na myślenickim rynku, striptizy w Dobczycach (choć z tego może już zrezygnował bo się przestraszył), Szlacheckie Gniazdo w Kopalinie, Willa w Sasinie.
    Co jeszcze ten człowiek przed nami ukrywa?
    5 5 Cytuj Zgłoś
  • 11.04.2012 - 23:08
    Taaa spadająca liczba urodzeń;/ Chyba wzrastająca!!!!
    3 4 Cytuj Zgłoś
  • 11.04.2012 - 23:11
    A-PAN-Jarosław-NIE-ZABIERA-GŁOSU!!!
    PRZECIEŻ-WSZYSTKO-WIE!!!!
    :):):):):)
    4 5 Cytuj Zgłoś
  • 12.04.2012 - 8:26
    spadająca liczba urodzin... skoro sam Geniusz z dzieciskami do Myślenic ucieka, mógłby ta Krzywicę wzmocnić, Krzywiczanki niczego sobie, zakochał się w Trzebuni..
    3 5 Cytuj Zgłoś
  • 12.04.2012 - 9:38
    Pragnę przypomnieć wszystkim osobom wpisujące obrażliwe teksty lub pomówienia Pana Wójta, mogą być pociągnięci do odpowiedzialności karnej.Tak że każdy kto pisze komentarz nie jest anonimowy!
    8 4 Cytuj Zgłoś
  • 12.04.2012 - 10:59
    gość: Kodeks k napisał/a:
    Pragnę przypomnieć wszystkim osobom wpisujące obrażliwe teksty lub pomówienia Pana Wójta, mogą być pociągnięci do odpowiedzialności karnej.Tak że każdy kto pisze komentarz nie jest anonimowy!
    Czy Ty w ogóle wiesz jak wygląda "obraźliwy tekst"? Zaś fakty wyżej opisane przy odrobinie wysiłku każdy sobie może sprawdzić.
    7 2 Cytuj Zgłoś
  • 12.04.2012 - 20:53
    Dostawy surowca w elektroplaście, O. wie coś o tym.
    PFRONY i inne obrywki. Ulalala
    4 5 Cytuj Zgłoś
  • 13.04.2012 - 10:27
    Panie Danielu my sąsiedzi Gminni Pana szanujemy, cenimy. Proszę się nie przejmować burakami Pcimskimi!!!
    5 4 Cytuj Zgłoś
  • 13.04.2012 - 11:32
    "Sąsiedzi gminni"? -Tylko któraś osoba z układu lub sam wójt o sobie tak komiczne zdania skleca. No dawaj jeszcze, użyj główki i poetyckiej wręcz inwencji, nuż jakiś wierszyk powstanie na cześć wodza: Buuuhaha
    4 4 Cytuj Zgłoś
  • 13.04.2012 - 19:56
    Lodziarnia na myślenickim rynku rozpoczęła sezon!!! Kupujcie lody od wója, kupujcie i pieniążki mu do skarbonki wrzucajcie. Ciekawe czy ta sprzedająca to z naszej gminy jest zatrudniona, czy z innej? Nie znam jej.
    3 7 Cytuj Zgłoś
  • 13.04.2012 - 22:44
    Wójt powinien się zająć pijaństwem i przestępstwami na krzywicy zamiast likwidacją szkoły.........
    6 2 Cytuj Zgłoś
  • 13.04.2012 - 23:16
    i wciskaniem kitu łatwowiernym mieszkańcom
    5 4 Cytuj Zgłoś
  • 14.04.2012 - 13:22
    Panie Wójcie Stróża i Trzebunia oraz 3/4 Pcimia murem za Panem .Niech nam żądzi Daniel Obajtek całe lata
    5 3 Cytuj Zgłoś
  • 14.04.2012 - 14:12
    Myślicie że starczy kasy na "całe lata żądzenia"?

    Do końca kadencji nie będzie...
    2 2 Cytuj Zgłoś
  • 14.04.2012 - 15:05
    Gascan napisał/a:
    Wójt powinien się zająć pijaństwem i przestępstwami na krzywicy zamiast likwidacją szkoły.........
    To znaczy że Wójt powinien zacząć pić na Krzywicy .bo bardzo nie rozumuje, czy przystąpić do grupy przestępczej.Bo od przestępstw, i jej likwidacji jest policja.
    2 3 Cytuj Zgłoś
  • 14.04.2012 - 17:32
    najlepiej się pije w szopie przy Pomniku Niepodległości, widać kto i kiedy do Użendu wchodzi i jak O. żądzi
    2 4 Cytuj Zgłoś
  • 15.04.2012 - 12:35
    Kończyć te głupia dyskusję szkołe na Krzywicy zamknąc lub dać w rece nauczycieli niech prowadzą jako szkoła społeczna,a nie wypisywać głupot typu lodziarnia pijaństwo ,koleśostwo i.t.d.
    3 4 Cytuj Zgłoś
  • 15.04.2012 - 13:05
    A jednak się boisz, że coraz więcej ludzi przeziera na oczy i widzi tą ukrytą grę. To właśnie między innymi dzięki temu portalowi ludzie mogą dostać prawdę, okrutną ale prawdę, zamiast mydlenia oczu które czyni towarzycho siedzące u koryta. Głupoty? Udowodnij że to głupoty, celowo chcesz obrócić prawdę w "głupotę"?
    4 3 Cytuj Zgłoś
  • 15.04.2012 - 13:37
    gość: lodziarnia MILI napisał/a:
    A jednak się boisz, że coraz więcej ludzi przeziera na oczy i widzi tą ukrytą grę. To właśnie między innymi dzięki temu portalowi ludzie mogą dostać prawdę, okrutną ale prawdę, zamiast mydlenia oczu które czyni towarzycho siedzące u koryta. Głupoty? Udowodnij że to głupoty, celowo chcesz obrócić prawdę w "głupotę"?
    PYTAM OD KIEDY TO PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ZABRONIONE JEST WÓJTOWI CZY BURMISTRZOWI,KTÓRA NIE KOLIDUJE Z WYKONYWANĄ FUNKCJĄ.PŁACI PODATKI DAJE ZATRUDNIENIE I WYNY OD PANA WÓJTA!!!!!!!!
    4 4 Cytuj Zgłoś
  • 15.04.2012 - 15:29
    Proszę bardzo: Dziennik Ustaw 2006 nr 216 poz. 1584, art. 4 pkt. 6 (między innymi)
    3 3 Cytuj Zgłoś
  • 15.04.2012 - 18:24
    gość: zbójek napisał/a:
    Proszę bardzo: Dziennik Ustaw 2006 nr 216 poz. 1584, art. 4 pkt. 6 (między innymi)
    tak, ale ta ustawa jest obchodzona i taki wójt, czy sekretarz śmieje sie prosto w oczy, cimci Rimci Cim przepisal działalność na żonę, bawiąc się w sekretarza, można prowadzić działalność na szwagrów, żony i kochanki. Udowodnić powiązań nie idzie.
    Po prostu nieuczciwy albo pseudobiznes szuka dobrych kąsków w budżetach samorządów, które potężne inwestycje prowadzą.
    robią to bezczelnie w biały dziń i jeszcze trzeba uważać, bo udowodnić ciężko. Glupota wyborców poprzez przyzwolenie na takich ludzi porażająca. Oni są bezczelni, ale ludzie olej winni mieć.
    4 4 Cytuj Zgłoś
  • 16.04.2012 - 19:20
    Babciu, bardzo trafnie napisane, wystarczy za cały artykuł i potok słów naszego wója, speca ale wiemy wszyscy od czego.........
    2 2 Cytuj Zgłoś
  • 16.04.2012 - 21:02
    Oczywiście ma racje wójt !!!!!!i tak jak pisze kolega wyżej że chociaż jak by było dobrze to zaraz bedą pisać bo już piszą "po co - dlaczego likwiduje "
    Ja w ogóle nie rozumiem tych ludzi którzy chcą zostawiać szkołe przecież w SP1 sa kilkakrotnie lepsze warunki .. sala gimnastyczna, świetlica, obiady w szkole, bardziej narmalna szkoła..... a nie trzymać te dzieci na tej krzywicy do gimnazjum

    prosze odpowiedzcie mi PO CO CHCECIE TĄ SZKOŁE NA KRZYWICY???



    a więc z tego co ja wiem owszem jest świetlica ale dzieci z niej wychodzą na 3 przerwach ponieważ są na świetlicy obiady!!! nauczyciel musi czekać o godzinie 11.30 na przerwie z dzieciakami ze świetlicy na schodach na ławeczkach ąż dzieci najmłodsze zjedzą, potem musi czekać na następnej przerwie bo jedzą dzieci starsze a następnie jest 3 przerwa obiadowa bo na tej świetlicy znów jedzą obiad- młodzież z gimnazjum !!!! fajnie prawda!!! czy dzieci u nas w szkole mają tak bajeczne sale z dywanem w końcu sali tak jak to ulotki z przedszkola przedstawiają?? ile dzieci jest w klasach pierwszych (nie może być więcej niż26) w Pcimiu bym mogła posłać dziecko 6 letnie do szkoły?? czy naprawdę spełnia ta szkoła warunki unijne by puszczać 6 latki do takiej szkoły i zasypywać kolejną gromadką dzieci??? czy szkoła w Pcimiu spełnia przyzwoite warunki jakie nakazuje prawo gdzie do jasnej ciasnej są te kontrole państwowe kto na taki cyrk daje pozwolenie!!! brak już słów!!! a zresztą my możemy rozmyślać tutaj gadać a urzędasy tak swoje zrobią a ten pisowski naród miał być taki uczciwy a w Pcimiu takie cyrki gdzie prezes Pisu czy on tego nie widzi!!! co robią jego podwładni!!! jaki wstyd!!!
    4 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 9:32
    gość: dziadek napisał/a:
    Oczywiście ma racje wójt !!!!!!i tak jak pisze kolega wyżej że chociaż jak by było dobrze to zaraz bedą pisać bo już piszą "po co - dlaczego likwiduje "
    Ja w ogóle nie rozumiem tych ludzi którzy chcą zostawiać szkołe przecież w SP1 sa kilkakrotnie lepsze warunki .. sala gimnastyczna, świetlica, obiady w szkole, bardziej narmalna szkoła..... a nie trzymać te dzieci na tej krzywicy do gimnazjum Pełne poparcie dziadka

    prosze odpowiedzcie mi PO CO CHCECIE TĄ SZKOŁE NA KRZYWICY???



    a więc z tego co ja wiem owszem jest świetlica ale dzieci z niej wychodzą na 3 przerwach ponieważ są na świetlicy obiady!!! nauczyciel musi czekać o godzinie 11.30 na przerwie z dzieciakami ze świetlicy na schodach na ławeczkach ąż dzieci najmłodsze zjedzą, potem musi czekać na następnej przerwie bo jedzą dzieci starsze a następnie jest 3 przerwa obiadowa bo na tej świetlicy znów jedzą obiad- młodzież z gimnazjum !!!! fajnie prawda!!! czy dzieci u nas w szkole mają tak bajeczne sale z dywanem w końcu sali tak jak to ulotki z przedszkola przedstawiają?? ile dzieci jest w klasach pierwszych (nie może być więcej niż26) w Pcimiu bym mogła posłać dziecko 6 letnie do szkoły?? czy naprawdę spełnia ta szkoła warunki unijne by puszczać 6 latki do takiej szkoły i zasypywać kolejną gromadką dzieci??? czy szkoła w Pcimiu spełnia przyzwoite warunki jakie nakazuje prawo gdzie do jasnej ciasnej są te kontrole państwowe kto na taki cyrk daje pozwolenie!!! brak już słów!!! a zresztą my możemy rozmyślać tutaj gadać a urzędasy tak swoje zrobią a ten pisowski naród miał być taki uczciwy a w Pcimiu takie cyrki gdzie prezes Pisu czy on tego nie widzi!!! co robią jego podwładni!!! jaki wstyd!!!
    1 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 10:36
    to napisał dzery: dnia bodajże 10 kwietnia
    Oczywiście ma racje wójt !!!!!!i tak jak pisze kolega wyżej że chociaż jak by było dobrze to zaraz bedą pisać bo już piszą "po co - dlaczego likwiduje "
    Ja w ogóle nie rozumiem tych ludzi którzy chcą zostawiać szkołe przecież w SP1 sa kilkakrotnie lepsze warunki .. sala gimnastyczna, świetlica, obiady w szkole, bardziej narmalna szkoła..... a nie trzymać te dzieci na tej krzywicy do gimnazjum

    prosze odpowiedzcie mi PO CO CHCECIE TĄ SZKOŁE NA KRZYWICY???

    a ja mu odpowiadam:
    a więc z tego co ja wiem owszem jest świetlica ale dzieci z niej wychodzą na 3 przerwach ponieważ są na świetlicy obiady!!! nauczyciel musi czekać o godzinie 11.30 na przerwie z dzieciakami ze świetlicy na schodach na ławeczkach ąż dzieci najmłodsze zjedzą, potem musi czekać na następnej przerwie bo jedzą dzieci starsze a następnie jest 3 przerwa obiadowa bo na tej świetlicy znów jedzą obiad- młodzież z gimnazjum !!!! fajnie prawda!!! czy dzieci u nas w szkole mają tak bajeczne sale z dywanem w końcu sali tak jak to ulotki z przedszkola przedstawiają?? ile dzieci jest w klasach pierwszych (nie może być więcej niż26) w Pcimiu bym mogła posłać dziecko 6 letnie do szkoły?? czy naprawdę spełnia ta szkoła warunki unijne by puszczać 6 latki do takiej szkoły i zasypywać kolejną gromadką dzieci??? czy szkoła w Pcimiu spełnia przyzwoite warunki jakie nakazuje prawo gdzie do jasnej ciasnej są te kontrole państwowe kto na taki cyrk daje pozwolenie!!! brak już słów!!! a zresztą my możemy rozmyślać tutaj gadać a urzędasy tak swoje zrobią a ten pisowski naród miał być taki uczciwy a w Pcimiu takie cyrki gdzie prezes Pisu czy on tego nie widzi!!! co robią jego podwładni!!! jaki wstyd!!!

    szczerze zgodziłabym się z wójtem tylko wtedy jakby główna szkoła była dostosowana i miała warunki!!! ale ta szkoła nie ma warunków jak ja oglądałam i zapoznawałam się bo namawiano tak, by dziecko 6 letnie posłać !! gdzie do czego i tam na pewno nie było by bezpieczne!!
    pozdrawiam wszystkich miłego dzionka:)
    1 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o komentarzach