Kraków: Wypadek busa obsługującego trasę Myślenice-Kraków

 

Kraków: Wypadek busa obsługującego trasę Myślenice-Kraków
Ranny kierowca busa i kobieta prowadząca samochód osobowy. Pasażerom nic się nie stało. To efekt stłuczki do jakiej doszło w Krakowie na ul. Zakopiańskiej z udziałem busa obsługującego linię Myślenice-Kraków
Do stłuczki doszło 15 kwietnia ok. godz. 20:35. Jak informuje KWP Kraków http://malopolska.policja.gov.pl/news/krakow-wypadek-drogowy-z-udzialem-myslenickiego-busa kierowca busa relacji Myślenice-Kraków marki Mercedes Sprinter, jadąc w stronę centrum Krakowa, z nieustalonych jeszcze przyczyn stracił panowanie nad pojazdem. Następnie zjechał na pas ruchu przeznaczony dla kierunku przeciwnego i zderzył się z osobowym VW Polo na limanowskich numerach rejestracyjnych, a następnie uderzył w betonową latarnię.
W wyniku zderzenia obrażeń ciała doznali obaj kierujący pojazdami: 38-letni prowadzący busa (urazy kręgosłupa, klatki piersiowej i kończyny dolnej) oraz kobieta jadąca volkswagenem (wstrząśnienie mózgu). W busie znajdowało się 2 pasażerów. Żaden z nich nie odniósł obrażeń. Na miejscu interweniowały trzy karetki pogotowia ratunkowego i straż pożarna.
Kierująca samochodem osobowym była trzeźwa, prowadzącemu busa pobrano krew do badań na zawartość alkoholu. Na miejscu interweniowały trzy karetki pogotowia ratunkowego i straż pożarna. Dochodzenie w tej sprawie będzie prowadzone w Komendzie Miejskiej Policji w Krakowie.

Ranny kierowca busa i kobieta prowadząca samochód osobowy. To efekt stłuczki do jakiej doszło w Krakowie na ul. Zakopiańskiej z udziałem busa obsługującego linię Myślenice-Kraków

fot. KMPSP Kraków

Do stłuczki doszło w niedzielę 15 kwietnia ok. godz. 20:35. Jak informuje KWP Kraków kierowca busa relacji Myślenice-Kraków marki Mercedes Sprinter, jadąc w stronę centrum Krakowa, z nieustalonych jeszcze przyczyn stracił panowanie nad pojazdem. Następnie zjechał na przeciwny pas ruchu i zderzył się z osobowym VW Polo, kolejno uderzył w betonową latarnię.

W wyniku zderzenia obrażeń ciała doznali obaj kierujący pojazdami: 38-letni prowadzący busa (urazy kręgosłupa, klatki piersiowej i kończyny dolnej) oraz kobieta jadąca volkswagenem (wstrząśnienie mózgu). W busie znajdowało się 2 pasażerów. Żaden z nich nie odniósł obrażeń. Na miejscu interweniowały trzy karetki pogotowia ratunkowego i straż pożarna.

Kierująca samochodem osobowym była trzeźwa, prowadzącemu busa pobrano krew do badań na zawartość alkoholu. Na miejscu interweniowały trzy karetki pogotowia ratunkowego i straż pożarna. Dochodzenie w tej sprawie będzie prowadzone w Komendzie Miejskiej Policji w Krakowie.

Powiązane tematy

Czytaj także

Komentarze

  • 17.04.2012 - 8:12
    ścigaja sie i takie sa efekty dobrze ze było w nim mało ludzi ja czesto jak jade stoje na jednej nodze a oni tak szybko jezdza tzn przez Kraków predkasc osiagaja znikoma natomiast od borku to juz jazda bez trzymanki
    44 9 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 8:25
    czy musi dojśc do tragedii ,żeby odpowiednie służby zajeły sie busiarzami? jeżdżą jak chcą zresztą widać to na codzień w Myślenicach, nie stosują się do przepisów, wymuszają.
    42 10 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 8:26
    ciekawe czy pasażerowie dostali bilety przy wsiadaniu :)
    48 9 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 8:32
    Ciekawe który to kierowca był ;)
    21 12 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 8:34
    Pewnie nie dostali więc i odszkodowania nie będzie...
    39 8 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 8:46
    TAK JEZDZA BUSIARZE OD DAWNA TO RAZ, ALE POMYSLCIE ZE TO JEST W DZIEN KIEDY LUDZIE STOJA AZ DO DRZWI!! MOZE BUSIARZE ZNACZNA W KONCU MYSLEC ZE NIE WIOZA BYDLA I NARAZAJA ZYCIE NASZE PRZY KAZDYM KURSIE! JEZDZE BUSEM OD 8 LAT I POWIEM WAM ZE NIC SIE NIE ZMIENIA ZAWSZE TAK SAMO SZYBKO JAK POJE BY CENTRALNIE!
    49 7 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 8:54
    Ciasno, niebezpiecznie, nieregularnie - monopol. Rano 6:30-8 godz kazdego dnia 3-4 busy do krakowa maja zabrac z myslenic 200 osob to sie dopiero nazywa kompresja ;) A ta tabliczka "busy do krakowa odjezdzaja co 7 min" to ktos musial ladny miec ubaw jak ja przykrecal :)
    41 9 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 9:26
    Jak wam ciasno to nie wsiadajcie do Busa! Macie mózgi ? to z nich korzystajcie. A wypadki zdarzają się zawsze. Do żadnej tragedii nie doszło.
    20 56 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 9:33
    mówili, że jeśli będą musieli przenieść się na dworzec to ceny biletów wzrosną. zostali na swoim placu a ceny i tak podnieśli. to jest postawa godna chyba tylko polskiego polityka.
    41 11 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 9:38
    Tom a o opłatach za zakopiankę zapomniałeś ? o wzroście ceny paliwa ? Jak taki ekspert jesteś sam Busem woź ludzi za 3 zł?
    24 22 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 9:55
    jeszcze panom busiarzom proponuje wiecej kultury dodawac do tych biletow, kiedy juz sie uda go doprosic.
    37 7 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 9:58
    Popieram w 100% "Toudi" !!
    Ludzie się sami jak dzikusy pchają do tych busów! Busiarz ma obowiązek zatrzymać się na przystanku bo potem będzie że się h** nie zatrzymują. Sami odpowiadamy za to że w busie jest przepełnione. Ktoś Was za szmaty wciąga do tych busów?! Wina zawsze jest po obu str. Nie życzę nikomu pracy gdzie za każdym razem dostajesz zjebe za minutę spóźnienia na przystanku od szefa, gdzie jeździsz po tym zakichanym Krakowie tam i z powrotem, gdzie nad uchem Ci gówniary opowiadają sobie jak to im minął dzień, gdzie śmierdząca babcia itp itd.
    Jestem pasażerką ale kuźwa mam trochę empatii!!!
    27 21 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 10:11
    Właśnie. Ludzie się burzą, że BUS przeładowany ale na następnego nie poczeka tylko się wpycha.A jak by go busiarz nie wpuścił to by bił pianę że on chce a mu nie pozwalają.Nie raz widziałem jak dwa busy stoją na przystanku i drugi pusty odjeżdza za 10 minut. Ale nie babcia musi pierwszym i psioczy że ciasno. Ktoś pisze, że busaiarze traktują was jak bydło. Sami się zachowujecie jak tępe stado baranów. 6 zł to sporo ale beznyzna już po 6 zł prawie. Do tego opłaty za jazdę zakopianką ( 40 groszy z Kilometr ) do tego pensja kierowcy, ZUS, i inne opłaty. A Bus czasem jedzie naładowany a czasem pusty prawie więc kokosów z tego nie ma. Chcecie komunikację publiczną ? To zapraszam do PKS. Brudne śmierdzące i max raz na godzinę. No i z dworca a nie z osiedla.
    19 16 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 10:28
    gość: Toudi napisał/a:
    A Bus czasem jedzie naładowany a czasem pusty prawie więc kokosów z tego nie ma. Chcecie komunikację publiczną ? To zapraszam do PKS.
    Jakby kokosów nie było, to busów też. PKS jest spółką prywatną, a nie publiczną.
    6 15 Cytuj Zgłoś
  • profesor profesor 17.04.2012 - 10:43
    najwyższy czas aby rozpocząć dyskusję na temat bezpieczeństwa wśród firm prowadzących transport publiczny!
    21 8 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 10:44
    Jakoś żyć trzeba. To że ktoś na BUSach zarabia nie oznacza, że to kasa fenomenalna. Na ksaach w Tesco też kokosów nie ma a jednak ktoś tam pracuje nie ? PKS jest publiczną dlatego działał jak dziala i w końcu jest bankrutem. Jak Busy zostaną wyrugowane to będziecie chyba na piechotę do krk chodzić bo jak liczycie na PKS to jesteście naiwni,
    10 14 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 11:08
    Toudi sprawdź sobie ile wzrosła cena benzyny za ten czas kiedy strajkowali i ile wynosi wiatol w przeliczeniu na jednego pasażera. tak mniej więcej. a teraz wyobraź sobie, co może być trudne, że od 2007 roku cena biletu wzrosła z 3zł do 6zł podczas gdy cena ropy za ten czas wcale nie wzrosła dwukrotnie.
    20 4 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 11:17
    kierowca i tylko kierowca jest odpowiedzialny za to ile wiezie pasażerów. kiedy itd kontroluje to jakoś da się zabierać tylu pasażerów ile jest przewidziane. chyba że do kogoś nie dotrze powiadomienie przez radio to musi płacić za swoją pazerność. chociaż teraz sie tak wycwanili, że biorą do pełna i omijają kontrole jakąś boczną drogą.
    14 4 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 12:04
    gość: Toudi napisał/a:
    Jak wam ciasno to nie wsiadajcie do Busa! Macie mózgi ? to z nich korzystajcie. A wypadki zdarzają się zawsze. Do żadnej tragedii nie doszło.
    Postoisz kiedyś 1,5 - 2 godziny to zobaczysz że kiedyś do jakiegoś musisz wsiąść. Poustawiani tak monopoliści, żeby do każdego busa w godzinach szczytu wcisnąć maks. Rano od 6:30 do 8 jeździ 4-5 busów. Zapakuj do nich studentów, uczniów i pracowników do krakowa, a nie daj jak sie trafi ktoś kto musi coś załatwić. Zaczniesz wpuszczać? ja wpuszczałem i czekałem. Teraz mogę tylko psioczyć i liczyć na to, że będzie niegroźny wypadek z przeładowanym na maksa busem inaczej nikt pomimo apelów nie zwróci na to uwagi
    14 4 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 12:39
    Sprinter to jedyny rodzaj "dostawczego" auta? Borzęta, Andrychów itp jeżdżą jakieś duże Reniaki, Iveco itp. Na trasie do Krk jest jeden bordowy Iveco z rozsuwanymi drzwiami i ma 2 rzędy siedzeń. Hołd temu Panu. Do porannych busów natomiast trzeba zapakować 40 osób na 20 miejsc. ("trzeba" - ludzie spóźnią się do pracy)
    19 4 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 13:16
    eofen napisał/a:
    gość: Toudi napisał/a: Jak wam ciasno to nie wsiadajcie do Busa! Macie mózgi ? to z nich korzystajcie. A wypadki zdarzają się zawsze. Do żadnej tragedii nie doszło.
    Postoisz kiedyś 1,5 - 2 godziny to zobaczysz że kiedyś do jakiegoś musisz wsiąść. Poustawiani tak monopoliści, żeby do każdego busa w godzinach szczytu wcisnąć maks. Rano od 6:30 do 8 jeździ 4-5 busów. Zapakuj do nich studentów, uczniów i pracowników do krakowa, a nie daj jak sie trafi ktoś kto musi coś załatwić. Zaczniesz wpuszczać? ja wpuszczałem i czekałem. Teraz mogę tylko psioczyć i liczyć na to, że będzie niegroźny wypadek z przeładowanym na maksa busem inaczej nikt pomimo apelów nie zwróci na to uwagi
    Zgadzam się z opinią, bo transport publiczny nas nie rozpieszcza a nie każdy ma samochód- czymś jechać trzeba, co nie znaczy, że jesteśmy bydło i wracamy do wagonów bydlęcych bo czasy Hitlera minęły! Domagajmy się godnych warunków jazdy do pracy , uczelni, itd. Ci co są za to odpowiedzialni- nasze władze gminy, powiatu jeżdżą dobrymi samochodami a na szaraczków na przystankach patrzą z politowaniem.
    12 2 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 13:17
    Ostatnio jechałem busem na trasie Kraków-Bochnia. Odległość 45km, identyczne busy jak na linii Myślenice-Kraków (Mercedes Sprinter), kurs co 7-10 min, bus całkowicie zapchany pasażerami, 5 osób stało. Jaka cena biletu? W jedną stronę zapłaciłem 5zł, a w drugą 5,50zł. Proszę teraz o wyjaśnienie-dlaczego bilet na trasie dłuższej o 15km kosztuje tyle samo, albo nawet taniej o 0,50-1zł niż na trasie Myślenice-Kraków. Kupują takie samo paliwo, jeżdżą identycznymi busami, z taką samą częstotliwością,, na trasie o podobnej ilości pasażerów. Wie ktoś mądry?
    22 4 Cytuj Zgłoś
  • Łukasz Tabaszewski 17.04.2012 - 13:35
    gość: Daj kamienia napisał/a:
    Ostatnio jechałem busem na trasie Kraków-Bochnia. Odległość 45km, identyczne busy jak na linii Myślenice-Kraków (Mercedes Sprinter), kurs co 7-10 min, bus całkowicie zapchany pasażerami, 5 osób stało. Jaka cena biletu? W jedną stronę zapłaciłem 5zł, a w drugą 5,50zł. Proszę teraz o wyjaśnienie-dlaczego bilet na trasie dłuższej o 15km kosztuje tyle samo, albo nawet taniej o 0,50-1zł niż na trasie Myślenice-Kraków. Kupują takie samo paliwo, jeżdżą identycznymi busami, z taką samą częstotliwością,, na trasie o podobnej ilości pasażerów. Wie ktoś mądry?
    Może dlatego, że jest większa konkurencja. W Bochni mają kolej jeszcze więc jest większy wybór. Sytuacja z busami nie jest specjalnie szczęśliwa ale wina leży po wielu stronach. PKS ma słabą ofertę - jest to kwestia zaniedbań od wielu lat i nic nie wskazuje na to aby mogło się to jakoś zmienić. Jedyny ratunek to stworzenie jakiegoś portalu (może na miasto-info), który "grupował" by pasażerów w prywatnych samochodach. Wiele osób dojeżdża do Krakowa i z powrotem prywatnymi samochodami w pojedynkę. Często są to regularne kursy. Gdyby było takie narzędzie gdzie z jednej strony oferowali by się kierowcy samochodów a z drugiej zgłaszali zapotrzebowanie pasażerowie mogło by to nieco poprawić sytuację. Wiem, że tego rodzaju rozwiązania istnieją na innych trasach (z powodzeniem) więc może u nas też by zdało egzamin. Co o tym sądzicie?
    26 4 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 13:58
    "ciekawe czy pasażerowie dostali bilety przy wsiadaniu :)"
    "Pewnie nie dostali więc i odszkodowania nie będzie..."

    Skończcie debile z tymi biletami bo co sie nie wydarzy to czepiacie sie biletów i robicie ludziom wodę z mózgu że nie dostaną odszkodowania.
    "najwyższy czas aby rozpocząć dyskusję na temat bezpieczeństwa wśród firm prowadzących transport publiczny!"
    Profesorze z Bożej czy za każdym razem gdy dochodzi do jakiejś stłuczki będziemy zaostrzać kontrolę,przypominasz jednego Premiera który naśmiewał się że tylko polityk bez prawo jazdy(w domyśle Kaczyński) będzie zwiększał liczbę fotoradarów a za jego kadencji liczba tych urządzeń wzrosła kilkakrotnie i nadal rośnie .Ot hipokryzja.
    12 9 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 14:43
    gość: .... napisał/a:
    "ciekawe czy pasażerowie dostali bilety przy wsiadaniu :)"
    "Pewnie nie dostali więc i odszkodowania nie będzie..."

    Skończcie debile z tymi biletami bo co sie nie wydarzy to czepiacie sie biletów i robicie ludziom wodę z mózgu że nie dostaną odszkodowania.
    "najwyższy czas aby rozpocząć dyskusję na temat bezpieczeństwa wśród firm prowadzących transport publiczny!"
    Profesorze z Bożej czy za każdym razem gdy dochodzi do jakiejś stłuczki będziemy zaostrzać kontrolę,przypominasz jednego Premiera który naśmiewał się że tylko polityk bez prawo jazdy(w domyśle Kaczyński) będzie zwiększał liczbę fotoradarów a za jego kadencji liczba tych urządzeń wzrosła kilkakrotnie i nadal rośnie .Ot hipokryzja.
    rozumiem ze jestes zwiazany z jedna z firm przewozowych?
    6 10 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 16:02
    Chciałem przypomnieć, że w trakcie wypadku w busie były tylko...2 pasażerów! Więc co ma ten wypadek wspólnego z przeładowanymi busami?
    Jeżdzę z Dobczyc do Krakowa Bieżanowa przez Gdów i Weliczkę o 5:15 a wracam o 14:00 a co drugi tydzień o 12:00 a wracam o 21:00, kto chętny? ;>
    10 10 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 16:08
    gość: Grzegorz P%u0142atek napisał/a:
    Chciałem przypomnieć, że w trakcie wypadku w busie były tylko...2 pasażerów! Więc co ma ten wypadek wspólnego z przeładowanymi busami?Jeżdzę z Dobczyc do Krakowa Bieżanowa przez Gdów i Weliczkę o 5:15 a wracam o 14:00 a co drugi tydzień o 12:00 a wracam o 21:00, kto chętny? ;>
    MOZE TO ZE JAK BY BYLO WIECEJ LUDZI SZCZEGOLNIE STOJACYCH PRZY DRZWIACH BYLA BY WIEKSZA TRAGEDIA??
    19 3 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 17:26
    gość: Daj kamienia napisał/a:
    Ostatnio jechałem busem na trasie Kraków-Bochnia. Odległość 45km, identyczne busy jak na linii Myślenice-Kraków (Mercedes Sprinter), kurs co 7-10 min, bus całkowicie zapchany pasażerami, 5 osób stało. Jaka cena biletu? W jedną stronę zapłaciłem 5zł, a w drugą 5,50zł. Proszę teraz o wyjaśnienie-dlaczego bilet na trasie dłuższej o 15km kosztuje tyle samo, albo nawet taniej o 0,50-1zł niż na trasie Myślenice-Kraków. Kupują takie samo paliwo, jeżdżą identycznymi busami, z taką samą częstotliwością,, na trasie o podobnej ilości pasażerów. Wie ktoś mądry?
    Na trasie Kraków-Bochnia nie ma Viatolli, a w zasadzie to na trasie Kraków-Myślenice są też firmy u których cena za przejazd jest 5 zł a dla stałych klientów nawet 4,5 zł
    18 2 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 17:38
    Pytania : Czemu nie ma M.P.K. w Myślenicach ? ? ?

    dlaczego do Wieliczki kursują autobusy M.P.K. ( podmiejskie )
    na bileciki - bilecik wystarczy włożyć do kasownika ,
    a dlaczego do Myślenic nie kursują autobusy M.P.K. ? ? ?

    trasa M.P.K. w kierunku Myślenic kończy się w Mogilanach k. Krakowa
    43 3 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 18:57
    polecam z bliska przypatrzyc sie na transport mieski w Indiach, Pakistanie czy Bangladesz, tam autobus z 40-ma siedzeniami zabiera 160 osob, to jest prawdziwy transport , miejski, to jest art. Polacy uczcie sie od madrzejszych.
    11 11 Cytuj Zgłoś
  • Bartek Bartkowski 17.04.2012 - 19:01
    gość: szwaGIEREK napisał/a:
    polecam z bliska przypatrzyc sie na transport mieski w Indiach, Pakistanie czy Bangladesz, tam autobus z 40-ma siedzeniami zabiera 160 osob, to jest prawdziwy transport , miejski, to jest art. Polacy uczcie sie od madrzejszych.
    polecam obejrzec się wokół siebie i otworzyć oczy. Żyjemy, mieszkamy i dyskutujemy o Polsce - kraju w środku Europy, a konkretnie o Myślenicach - miasteczku na południu tego kraju
    21 2 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 21:56
    Pan busiarz oświadczył wczoraj mojej znajomej starszej Pani prawniczce, niedosłyszącej, iż:
    co Panią to obchodzi, że łamię prawo.
    było jeszcze słowo niecenzuralne
    W busie jest obrazek i modlitwa Jana Pawła II za kierowców oraz święty Krzysztof przenoszący Chrystusa... Po co?
    12 6 Cytuj Zgłoś
  • Daniel Kołodynski 17.04.2012 - 23:10
    Piszecie głupoty,o scigankach,łamaniu przepisów...a tak na prawde nie wiecie co było przyczyna tego wypadku!. Durni jestescie i tyle wam moge powiedziec.
    3 15 Cytuj Zgłoś
  • 17.04.2012 - 23:46
    daniii napisał/a:
    Piszecie głupoty,o scigankach,łamaniu przepisów...a tak na prawde nie wiecie co było przyczyna tego wypadku!. Durni jestescie i tyle wam moge powiedziec.
    chyba nigdy busem nie jechałeś do krk. Ja pomykam z nimi przynajmniej 5 dni w tygodniu od paru lat różnymi firmami. Staram się jeździć z tą firmą co mają kurs po 5 zł a omijam tą firmę co jest po 6 zł wole zaczekać te "siedem" minut na kolejnego. No i też jest paru kierowców do których nie wsiadam bo są to zwykłe chamy, wtedy również czekam na następnego. A dla mnie debilizmem jest to (kto jeździ pod g.k to wie o czym mówie) , z reguły jedzie się płynnie abstra*****ąc od tego czy raz 110 czy 40 km/h.. ale tak się jedzie do poczty a potem ostatni kilometr pod galerie można jechać 1/5 czasu całej trasy . Kto to wymyślił?
    10 3 Cytuj Zgłoś
  • 18.04.2012 - 0:06
    ja codziennie dymam autkiem z kolezanka . wole dolozyc pare zlotych i miec swiety spokoj , zaoszczedzic czas i dojade tam gdzie dokladnie chce
    9 3 Cytuj Zgłoś
  • 18.04.2012 - 9:00
    Bartek geograficznie jesteśmy w środku Europy a cywilizacyjnie dwadzieścia lat za murzynami.Jakie u nas obowiązują standardy w polityce,gospodarce itd.Politycy kpią sobie w żywe oczy z prawa,wyborców itd ludzie zatrudniani na śmieciowych umowach bez żadnych praw pracowniczych i ty mówisz o Europie?
    3 5 Cytuj Zgłoś
  • Bartek Bartkowski 18.04.2012 - 9:05
    gość: zacofany. napisał/a:
    Bartek geograficznie jesteśmy w środku Europy a cywilizacyjnie dwadzieścia lat za murzynami.Jakie u nas obowiązują standardy w polityce,gospodarce itd.Politycy kpią sobie w żywe oczy z prawa,wyborców itd ludzie zatrudniani na śmieciowych umowach bez żadnych praw pracowniczych i ty mówisz o Europie?
    to i tak nie znaczy ze powinnismy patrzec na kraje gdzie do autubusu wsiada 140 - jak piszesz osob. nasz obowiazuje prawo i zasady polskie nieprawda? nie indyjskie. Jeszcze raz sie rozejrzyj - indie?bangladesz?iran?egipt? NIE! TO POLSKA!! CIĄGLE POLSKA
    5 1 Cytuj Zgłoś
  • 18.04.2012 - 17:25
    gość: wolnoscslowa napisał/a:
    ja codziennie dymam autkiem z kolezanka . wole dolozyc pare zlotych i miec swiety spokoj , zaoszczedzic czas i dojade tam gdzie dokladnie chce
    tak samo i ja we 2 czasem we 3 zrzucimy się na gaz i przynajmniej jedziemy jak na cywilizowanych ludzi przystało a nie jak w Bangladeszu.
    Czasem z racji wyższej zdarzy mi się skorzystać,ostatnio jechałam Rabką i cóż...

    bilety miesięczne pracownicze zniżka 48%

    bilety studenckie zniżka 52%

    i jakoś się da !!!!a z Myślenic to można sobie tylko o miesięcznym i z taką zniżką tylko pomarzyć.
    Trzeba zrobić protest i zablokować im wjazd na plac na Słonecznej,podobno jak nie nie mieli korzystać z dworca miało być rzekomo taniej i co....????
    znowu nas wykiwali,a nie każdego przeciętnego zjadacza chleba stać na jazdę samochodem to z nas skurczybyki drą!
    Może ktoś ma pomysł jak do tego podejść????
    11 3 Cytuj Zgłoś
  • 18.04.2012 - 17:56
    gość: Daj kamienia napisał/a:
    Ostatnio jechałem busem na trasie Kraków-Bochnia. Odległość 45km, identyczne busy jak na linii Myślenice-Kraków (Mercedes Sprinter), kurs co 7-10 min, bus całkowicie zapchany pasażerami, 5 osób stało. Jaka cena biletu? W jedną stronę zapłaciłem 5zł, a w drugą 5,50zł. Proszę teraz o wyjaśnienie-dlaczego bilet na trasie dłuższej o 15km kosztuje tyle samo, albo nawet taniej o 0,50-1zł niż na trasie Myślenice-Kraków. Kupują takie samo paliwo, jeżdżą identycznymi busami, z taką samą częstotliwością,, na trasie o podobnej ilości pasażerów. Wie ktoś mądry?
    jest taka duża różnica ponieważ jest na zakopiance więcej bramek VIATOLL a to niestety jest drogie , na BOCHNIE sa tylko 2 bramki co najwyżej..... to jest główna przyczyna!!!! zakup sobie taki pojazd i przejedz a sam zobaczysz
    2 7 Cytuj Zgłoś
  • 18.04.2012 - 22:20
    najlepiej jednak brzmi słowo "stłuczka", bo dla mnie to był niezły ale dzwon!!!!
    8 2 Cytuj Zgłoś
  • 19.04.2012 - 20:13
    gość: monika9999 napisał/a:
    gość: Daj kamienia napisał/a: Ostatnio jechałem busem na trasie Kraków-Bochnia. Odległość 45km, identyczne busy jak na linii Myślenice-Kraków (Mercedes Sprinter), kurs co 7-10 min, bus całkowicie zapchany pasażerami, 5 osób stało. Jaka cena biletu? W jedną stronę zapłaciłem 5zł, a w drugą 5,50zł. Proszę teraz o wyjaśnienie-dlaczego bilet na trasie dłuższej o 15km kosztuje tyle samo, albo nawet taniej o 0,50-1zł niż na trasie Myślenice-Kraków. Kupują takie samo paliwo, jeżdżą identycznymi busami, z taką samą częstotliwością,, na trasie o podobnej ilości pasażerów. Wie ktoś mądry?
    jest taka duża różnica ponieważ jest na zakopiance więcej bramek VIATOLL a to niestety jest drogie , na BOCHNIE sa tylko 2 bramki co najwyżej..... to jest główna przyczyna!!!! zakup sobie taki pojazd i przejedz a sam zobaczysz
    - A co ma do tego Viatoll? To niby wcześniej nie płacili za przejazdy po drogach? Oj nie bredź bo były wcześniej winiety i musiał mieć je każdy. Wcześniej gdy konkurowali z PKS ceny jakoś mogły być po 3-4 zł. Paliwo było tańsze owszem ale jakby przeliczyć o ile podwyżka ceny paliwa podniosła cene biletu to nie ma mowy aby wyszło aż 3zł na głowę. Busiarze są chciwi i to widać. Zamiast dbać o swoich klientów tylko kasę patrzą z nich zdzierać. Mają monopol więc korzystają ile wlezie i śmieją się z nas w żywe oczy. Już nie mówiąc o tym, ilu z nich nie wydając biletów może ukrywać swój dochód przed fiskusem. Prosta rzecz to jest przecież. Wydrukuje mniej biletów to mniejszy zysk wykaże czyli mniejszy podatek zapłaci. Czy ktoś się w ogóle zastanawiał dlaczego busiarze tych biletów nie wydają? Jeździłem PKS przez pięć lat codziennie do krk na uczelnie i zawsze (!) bilet dostawałem. Po drodze zdarzały się kontrolę i brak biletu bo była automatycznie kara przyłożona. Teraz co jest? Przez te pięć lat studiów byłem niejednokrotnie zmuszony busem jechać ale nigdy biletu nie otrzymałem i to mimo moich próśb! Teraz z tego co mówi moja Siostra, która do krk dojeżdża jest podobnie. BIelt w busie to cud. No i to ma być uczciwe? Ciekawe tylko ile taki busiarz na lewo odłoży, za niewydane bilety? Tak jak mówiłem, każdy wydany bilet to dowód, że firma uzyskała przychód i musi się z niego rozliczyć z US. Każdy zaś nie wydany bilet, za który pobrano opłatę zatajaniem faktycznego dochodu co w polskim prawie zdaje się jest karalne czyż nie?
    4 3 Cytuj Zgłoś
  • 19.04.2012 - 22:24
    jezdzily autobusy to wybieraliscie busy bo szybsze,z racji tego PKS pozawieszal a pozniej polikwidowal kuery,wiec sami sobie jestescie za obecna sytuacje winni,pamietam jeszcze czasy ze ze starego dworca autobusowego gdzie autobis do krakowa odjezdzal pusty a do busa sie wpychaliscie,i tak bylo na wszystkich trasach,a fakt faktem ze w godzinach szczytu przeladowane jezdza....,ale tak jest na calym swiecie w godzinach szczytu
    2 6 Cytuj Zgłoś
  • 19.04.2012 - 22:38
    z nieustalonych jeszcze przyczyn stracił panowanie nad pojazdem....hahahahahahahah ale się uśniałemi jeszcze pobrali krew do badania....czyżby??? i jeszcze jedno mnie ciekawi mianowicie gdy był protest busiaży nikt się im nie przeciwstawił widać muszą zabić kilku klijentów żeby się za nich wzięli na poważnie a nie jakieś śmieszne kontrole o których na cb radiu od myślenic już wiadomo.....powodzenia
    10 4 Cytuj Zgłoś
  • 20.04.2012 - 14:44
    To najgorsza nacja busiarze.Gbury i oszusty.Bilety przy wysiadaniu.Nic im nie dawać!!Lewarem po grzbiecie.Więcej kontroli.
    7 3 Cytuj Zgłoś
  • 20.04.2012 - 19:29
    gość: xiv7b napisał/a:
    jezdzily autobusy to wybieraliscie busy bo szybsze,z racji tego PKS pozawieszal a pozniej polikwidowal kuery,wiec sami sobie jestescie za obecna sytuacje winni,pamietam jeszcze czasy ze ze starego dworca autobusowego gdzie autobis do krakowa odjezdzal pusty a do busa sie wpychaliscie,i tak bylo na wszystkich trasach,a fakt faktem ze w godzinach szczytu przeladowane jezdza....,ale tak jest na calym swiecie w godzinach szczytu
    nieprawda. ja jeździłam autobusami, ale zaczęły się tak spóźniać, że nie było rady i trzeba było przerzucić się na busy - tłoczne i drogie, ale jeżdzące cały czas.
    1 7 Cytuj Zgłoś
  • 27.04.2012 - 14:52
    Miałam ten sam problem z busami;) najczęściej rano jechałam przyklejona do szyby. Jak już się ulokowałam to potem jak co dzień czekała mnie wycieczka krajoznawcza po Myślenicach, bo trzeba zaliczyć wszystkie możliwe przystanki. Samo wyjechanie z Myślenic na Zakopiankę zajmuje czasem 15 minut. No a rano jak to rano, wiadomo, że wszystkim się spieszy czy to do pracy czy na uczelnię. Średnio dojazd do krk zajmował mi zwykle godzinę albo i więcej, dlatego szukałam czegoś innego i znalazłam... szwagropol. Bileciki studenckie po 5 zł i jadę jak człowiek. Miejsce do siedzenia zawsze mam, mili kierowcy i do tego klimatyzacja w upalne dni;) A co najważniejsze dojazd na aleje zajmuje zwykle 30 min. Polecam.
    2 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o komentarzach