Komentarze

  • 18.10.2014 - 21:50
    cudów nie ma ale moze nie będzie gorzej.maciek trzymaj sie:)
    56 81 Cytuj Zgłoś
  • adzygmunt 18.10.2014 - 22:28
    Jestem za obecnym burmistrzem bo widzę, co dla południa gminy zrobił w obu kadencjach.
    66 88 Cytuj Zgłoś
  • 18.10.2014 - 23:39
    Tak umie nawet uruchomić całą machinę w trybie wyborczym aby bronić swojego "dobrego imienia". Krzyszkowice wiedzą co on potrafi. Skandal władza demoralizuje ale nie wiedziałem że aż tak.
    Pan Szlachetka na burmistrza.
    Panie Ostrowski kończ waść wstydu oszczędź.
    120 79 Cytuj Zgłoś
  • 19.10.2014 - 12:29
    szlachetki nie chca w pcimiu a on chce wiekszej wladzy, maciek to maciek
    60 70 Cytuj Zgłoś
  • 19.10.2014 - 12:30
    Moim zdaniem obecny Burmistrz nie powinien już kandydować. Ile lat można? Dlaczego kadencję Prezydenta RP ograniczyli do dwóch - właśnie dlatego, iż władza z upływem czasu wyczerpuje swoje możliwości. Staje się zamknięta na nowe rozwiązania, nowe pomysły. Tkwi w sowich przekonaniach, broni sowich racji, ale co to wszystko ma wspólnego z dobrym rządzeniem?
    Czy Panu Ostrowskiemu nie wystarczy, iż zdobył 1 miejsce jako włodarz gminy najbardziej zadłużonej w całej Polsce... Przecież będzie się tym mógł chwalić całe lata. Więcej w tym zakresie już się nie da Panie Burmistrzu!!!
    93 59 Cytuj Zgłoś
  • 19.10.2014 - 15:07
    Pierwszy raz w wolnej Polsce nie mam na kogo głosować w wyborach na burmistrza i na radnego. Czy nie ma uczciwych ludzi z ambicjami?
    30 51 Cytuj Zgłoś
  • 19.10.2014 - 22:30
    Jademy !!!Panie Jarku sondaże coraz wyższe.
    A nimi na wysypisko szukać zaginionych uchwał:)
    101 47 Cytuj Zgłoś
  • 20.10.2014 - 8:01
    Poczytajcie dzisiejszy Dziennik Polski, skąd przychodzi Pan Szlachetka
    30 50 Cytuj Zgłoś
  • 20.10.2014 - 9:37
    Ani jeden ani drugi...Obecny robi wtedy kiedy zbliżają się wybory, a drugi kandydat czyli P. Szlachetka jest bez większego doświadczenia, na dodatek nie poznaje ludzi na ulicy. Troszeczkę kultury.
    25 54 Cytuj Zgłoś
  • 20.10.2014 - 9:46
    Faktycznie nie ma na kogo głosować, ale dla mnie Ostrowski to człowiek, który z Urzędu zrobił prywatny folwark, pracują tam sami znajomi i rodzina, podobnie jest w szkołach które nadzoruje Ostrowski. Dyrektorzy i nauczyciele to jego znajomi, nawet zatrudnienie sprzątaczki, wymaga aprobaty burmistrza, są to fakty. W tej sytuacji będę głosował Szlachetkę, który też nie jest z mojej bajki.
    86 31 Cytuj Zgłoś
  • 20.10.2014 - 11:35
    WKibic napisał/a:
    Poczytajcie dzisiejszy Dziennik Polski, skąd przychodzi Pan Szlachetka
    Artykuł "sponsorowany". Myślę że sąd szybko orzeknie w trybie wyborczym przeprosiny.
    Hucpa przedwyborcza trwa przy udziale osób zainteresowanych.
    51 33 Cytuj Zgłoś
  • Krzysiek Podolak 20.10.2014 - 13:38
    Maciek, nie pozbyłeś się motocrossu w lesie, nie poprawiłeś bezpieczeństwa w busach, wreszcie pogrzebałeś szanse Myślenic jako ośrodka kolarstwa górskiego. Pora oddać urząd, nie będę tęsknił za Tobą!
    97 29 Cytuj Zgłoś
  • bob bob 20.10.2014 - 23:09
    czy ktos przypomina sobie ile miał lat gdy MO pierwszy raz startowal?
    tak wiem było to dawno;)
    gdzie bylo to doswiadczenie?
    mysląc w ten sposób zaden mlody czlowiek nigdy by nie znalazł pracy lub nie mógł zostać samorządowcem
    a urząd byłby dożywotni
    jest super!!!
    59 18 Cytuj Zgłoś
  • 21.10.2014 - 20:24
    Pan Szlachetka jest młodą ambitną osobą, która może wiele zdziałać wdrażając swoje idee i pomysły. Jestem jak najbardziej za tym Panem. W Myślenicach konieczne są zmiany!
    69 39 Cytuj Zgłoś
  • 21.10.2014 - 21:34
    grabarz napisał/a:
    Pan Szlachetka jest młodą ambitną osobą, która może wiele zdziałać wdrażając swoje idee i pomysły. Jestem jak najbardziej za tym Panem. W Myślenicach konieczne są zmiany!
    Pan Szlachetka to pisowski karioerowicz z desantem do Pcimia włącznie. Wójt Obajtek słynny na całą Polskę to jego nauczyciel samorządności. Najpierw pa L nauczył Obajka, teraz Obajtek Szlachetkę. Wybierzmy , to się dowiemy, czy nauka nie poszła w las.
    28 52 Cytuj Zgłoś
  • 21.10.2014 - 22:27
    Ten L to musi być zdolny pryncypał teraz uczy Panią Olesik, Padlikowskiego i kogoś tam jeszcze. Uczniowie coraz to nowsi i to nie byle jacy. Myślę że nasz burmistrz też u niego miał jakieś korepetycje a i poseł Latas chyba też.
    Roman-znaczy powieść:)
    15 21 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2014 - 7:52
    yoda napisał/a:
    Ten L to musi być zdolny pryncypał teraz uczy Panią Olesik, Padlikowskiego i kogoś tam jeszcze. Uczniowie coraz to nowsi i to nie byle jacy. Myślę że nasz burmistrz też u niego miał jakieś korepetycje a i poseł Latas chyba też.
    Roman-znaczy powieść:)
    Nie możesz zrozumieć prostej rzeczy, że Pan Obajtek może mieć przeciwników niezależnych od siebie. Okłamujesz tym samym sam siebie. Wyjdź z tego błędu, będziesz miał jaśniejszy pogląd na sprawę. Pan L to osoba prywatna i odpowiada za swe grzeszki. Pan Obajtek to osoba publiczna i w jednym procesie współpracuje z prokuraturą, sypiąc pana L, głównym świadkiem oskarżenia jest. To podejrzane, czemu współpracuje? Ideowo? Te procesy w Sieradzu potrwają długo i prawdopodobnie niczego Obajtkowi nie udowodnią, bo sąd wydaje wyrok, a nie wymierza sprawiedliwości.Dowody mogą się okazać za cienkie. Tajemnicą poliszynela jest, co się działo w Elektroplaście. Ja na przykład nie mam żadnego problemu z odpowiedzią na pytanie: Czy pan Obajtek uszczuplał ten zakład?. Popytałem o to i byłych i obecnych pracowników tego zakładu, nawet zwolenników pana Obajtka. Są zgodni w tym temacie. Stąd swoje zdanie mam, nie trzeba mi sądów. A sądy wójt lubi i wykorzystuje nadpobudliwość doprowadzonego do bezsilności do rozpaczy biznesmena, który przepraszał go za ewidentne bzdety, typu, czy boisko w Stróży stoi w terenie zalewowym czy nie, oraz jeżeli obraził to przeprasza m. in. za szczegóły z życia prywatnego. Te przeprosiny to sterta bzdur. Co do merytoryki sprawa dalej jest otwarta. Problem muszą rozwiązać wyborcy albo chcą mieć wójta z takimi obciążeniami, albo nie.
    11 9 Cytuj Zgłoś
  • 22.10.2014 - 10:13
    Widzisz WKibic i tym się różnimy ja jestem legalistą i uważam że wyroki może wydawać sąd. Ty już swój wydałeś. Niestety z punktu widzenia prawa a żyjemy podobno w państwie prawa to co Ty piszesz to pomówienia. Taka sprawiedliwość wioskowa:)
    14 27 Cytuj Zgłoś
  • 23.10.2014 - 11:51
    No i sitwa Ostrowskiego ruszyła do ataku i zaczynają zaklejać miasto podobizna tego nieroba. Gdzieniegdzie widać jak pracownicy urzędu, szkół i innych instytucji zależnych od burmistrza z wykształceniem rodzinizm lub znajomizm, oklejają mury i tablice ogłoszeń podobizną bossa.
    54 23 Cytuj Zgłoś
  • 23.10.2014 - 13:46
    Opluwają naszego Jarosława z rzekome winy Obajtka, to tak jakby Kęska obwiniać za rzekome winy naszego Macieja.
    Jarek ma być FRESH :)))))
    49 27 Cytuj Zgłoś
  • 23.10.2014 - 16:58
    yoda napisał/a:
    Widzisz WKibic i tym się różnimy ja jestem legalistą i uważam że wyroki może wydawać sąd. Ty już swój wydałeś. Niestety z punktu widzenia prawa a żyjemy podobno w państwie prawa to co Ty piszesz to pomówienia. Taka sprawiedliwość wioskowa:)
    Niezbadane są wyroki boskie. Sądy wyroki po latach wydają. Wyborcy wydają wyroki w czasie wyborów poprzez kartkę do głosowania. I jest czas na przedstawienie Oblubieńca. jedni twierdzą, że szkalowanie, inni, że prawda, Ty, że g...o prawda. I tak musi zostać. Każdy ma swoje racje albo swoje interesy. Yoda podejdź do Mili na loda, może Ci umysł bardziej sprawnie zacznie działać. Ochłoniesz nieco.
    9 5 Cytuj Zgłoś
  • 23.10.2014 - 22:05
    Wolę zajrzeć na Rynek i popatrzeć ze smutkiem jak umiera ale WKibic to ma w nosie On zajęty prywatnymi rozrywkami i interesikami tak jak burmistrz. Biedroneczki, Dekady, Mrówki niebawem Lidle na niedawnych gruntach miejskich jakoś dziwnie " sprywatyzowanych".
    31 26 Cytuj Zgłoś
  • 24.10.2014 - 12:35
    Zielone ludki Macieja wzięły się do roboty w klikaniu bo sondaże rosną.
    Przez weekend spadną bo urzędniki leniwe w domu pracować nad poparciem nie będą. A w pracy to co innego zawsze można się pochwalić przełożonemu że się cosi zrobiło:)
    45 26 Cytuj Zgłoś
  • bob bob 24.10.2014 - 23:40
    ludzie sadarze sa super
    codziennie rano glosuje na MO niech mysli ze wygra;)
    najlepszym sadarzem sa babki na targu
    ktore mówia ze wybory powinny być co roku!!!!!
    tyle sie teraz dzieje!!!!
    tylko kto spłaci te długi???
    jest super!!!
    37 15 Cytuj Zgłoś
  • 26.10.2014 - 16:50
    CZAS NA ZMIANY.
    48 25 Cytuj Zgłoś
  • 27.10.2014 - 15:31
    Oczywiście że burmistrzem zostanie M. Ostrowski. Życzę mu powodzenia!
    28 38 Cytuj Zgłoś
  • 27.10.2014 - 16:28
    no chyba, że burmistrzem zostanie ten, kto pracuje dla Myślenic, a nie dla Pcimia! Żeby nie zamienił stryjek siekierki na kijek!
    18 18 Cytuj Zgłoś
  • 28.10.2014 - 9:09
    Gorzej jak za Ostrowskiego Macieja już być nie może.
    44 21 Cytuj Zgłoś
  • 28.10.2014 - 10:40
    Gorzej może być jeśli ten człowiek zostanie ponownie burmistrzem.
    45 23 Cytuj Zgłoś
  • 29.10.2014 - 21:56
    Jarosław powiadam Ci:
    Wygrasz wybory już 16.11.2014 r. Hi hi hi
    32 19 Cytuj Zgłoś
  • 31.10.2014 - 0:03
    Czy to prawda że ZUO Myślenice jest zadłużone na grube miliony?
    Coś tak ptaszki na rynku ćwierkają.
    Ciekawe jak wodociągi myślenickie?
    Trza będzie sprowdzić w ksiengak rachunkowyk.
    30 20 Cytuj Zgłoś
  • 02.11.2014 - 22:04
    yoda napisał/a:
    A burmistrz to żonaty czy nie ?
    Ma kochankę z urzędu czy nie?
    Czy rozdaje nagrody zaufanym czy nie?
    O pomstę do nieba to woła czy nie?
    Dzień zadumy więc pytam!!!
    Yoda, zamień burmistrz na wójt i Myślenice na Pcim. Wszak dzień zadumy. OBŁUDA z Ciebie jedzie.
    11 21 Cytuj Zgłoś
  • 03.11.2014 - 11:50
    Czytaj miasto-info dzisiaj.
    Jutro czytaj Dziennik Polski.
    'I skończyło się rumakowianie'...
    Teraz są powody do przemyśleń....
    19 16 Cytuj Zgłoś
  • 03.11.2014 - 15:18
    i zaczęło się przedszkole; jesteś brzydki, nie ładny jestem, to ty jesteś brzydki, przeproś
    6 15 Cytuj Zgłoś
  • 03.11.2014 - 15:41
    WKibic napisał/a:
    i zaczęło się przedszkole; jesteś brzydki, nie ładny jestem, to ty jesteś brzydki, przeproś
    Chłopie ja tu mówię o wyroku SĄD Rzeczypospolitej a nie co kto komu powiedział. Sąd już to ocenił i wydał postanowienie.
    Ty po prostu nie chcesz tego zakumać.
    21 14 Cytuj Zgłoś
  • 04.11.2014 - 16:43
    Dzisiaj przy mocnym wietrze gdy poprzewracały się tablice wyborcze na rynku burmistrz Ostrowski wykazał się ogromną dojrzałością demokratyczną swoje tablice wzmocnił kamiennymi płytami a resztę z opozycją usunął.......zobaczymy co przyniesie jutrzejszy dzień...żałosne brawa, ale my to widzimy kochana władzo!!!!
    28 10 Cytuj Zgłoś
  • 05.11.2014 - 10:02
    To nie Ostrowski wzmacniał umocowanie tablic ze swoją propagandą wyborczą, tylko jego urzędnicy z magistratu. W nocy na zmianę bronili tablic przed wiatrem, dyrektorzy wydziałów, a następnie dyrektorzy szkół i przedszkoli. Rano "żywy" mur przed wiatrem, ustawili piłkarze i rada nadzorcza prywatnego-rodzinno-publicznego klubu burmistrza czyli "Orła". Wspólnym wysiłkiem nepotyzmu tablice zostały obronione, obrońców czekają nagrody z publicznej kasy.
    28 6 Cytuj Zgłoś
  • 05.11.2014 - 20:40
    Mogą sobie jeszcze plakaty tatuować na czołach tylko co będzie jak Jarosław wygra. Będą musieli jak esesmani tatuaże usuwać.
    Tych co będzie stać może zwieją do Brazylii albo Argentyny.
    Trza ich będzie wtedy szukać.
    19 10 Cytuj Zgłoś
  • 06.11.2014 - 10:25
    Szukałem po necie, lecz nie znalazłem drugiego takiego urzędującego kandydata na burmistrza, jak Maciej Ostrowski, który ze swojego komitetu wyborczego wystawia na radnego swojego brata Kamila Ostrowskiego, to w czystej postaci nepotyzm i bezczelność. Maciej Ostrowskim jest tak pewny wybrania na następną kadencje, że traktuje wyborców jak "barany" i wystawia brata na kandydata na radnego miejskiego, a pewnie w następnych wyborach Kamil Ostrowski będzie kandydatem na burmistrza. Wyborco zrób "psikusa" burmistrzowi i nie głosuj na Macieja Ostrowskiego, jego brata Kamila Ostrowskiego i kandydatów na radnych miejskich i powiatowych z jego komitetu wyborczego, może Ty lub twoje dzieci znajdziecie wówczas pracę w Urzędzie, przedszkolu, szkole lub spółce zależnej od Urzędu. Obecnie tam pracują osoby bez żadnych kompetencji, a kryterium doboru jest to, czy kandydat do pracy jest rodziną lub znajomym Macieja Ostrowskiego.
    24 7 Cytuj Zgłoś
  • 06.11.2014 - 21:21
    i tak - z tego co słyszałem - Maciek ma duże szanse w wyborach - on musi mieć duże plecy-/tam/- troszkę wyżej w polityce - bo u niego to widać duży ale brzuszek - na foteliku to w piórka i tłuszczyk się obrasta .
    7 12 Cytuj Zgłoś
  • 06.11.2014 - 22:51
    służbista napisał/a:
    Szukałem po necie, lecz nie znalazłem drugiego takiego urzędującego kandydata na burmistrza, jak Maciej Ostrowski, który ze swojego komitetu wyborczego wystawia na radnego swojego brata Kamila Ostrowskiego, to w czystej postaci nepotyzm i bezczelność. Maciej Ostrowskim jest tak pewny wybrania na następną kadencje, że traktuje wyborców jak "barany" i wystawia brata na kandydata na radnego miejskiego, a pewnie w następnych wyborach Kamil Ostrowski będzie kandydatem na burmistrza. Wyborco zrób "psikusa" burmistrzowi i nie głosuj na Macieja Ostrowskiego, jego brata Kamila Ostrowskiego i kandydatów na radnych miejskich i powiatowych z jego komitetu wyborczego, może Ty lub twoje dzieci znajdziecie wówczas pracę w Urzędzie, przedszkolu, szkole lub spółce zależnej od Urzędu. Obecnie tam pracują osoby bez żadnych kompetencji, a kryterium doboru jest to, czy kandydat do pracy jest rodziną lub znajomym Macieja Ostrowskiego.
    Popieram zróbmy psikusa burmistrzowi i nie zagłosujmy na niego.
    22 13 Cytuj Zgłoś
  • 07.11.2014 - 10:04
    A ci zdrajcy z PiS to na liście burmistrza się reklamują?
    Głowę w piasek i ze wstydu się schować a nie chwalić.
    Ciekawe kiedy Macieja zdradzą?
    Jak ktoś zdradził raz to zdradzi i drugi (jak w małżeństwie- niektórzy to wiedzą)
    16 11 Cytuj Zgłoś
  • 10.11.2014 - 9:57
    Komitet wyborczy Macieja Ostrowskiego powinien się nazywać "Stagnacja, hipokryzja i nepotyzm". Kandydaci na radnych z tego komitetu to sami karierowicze, Bogusław Podmokły-zawodowy radny, czasem przysypia na sesjach, Adam Styczeń-polityczny, nieradzący sobie dyrektor szpitala, Józef Błachut-prezes Gminnej Spółdzielni w Sieprawiu, członek rady nadzorczej Spółdzielni "Zorza" i jeszcze kilka innych funkcji, czyli gdzie "kasa" tam Błachut. Kamil Ostrowski-brat Macieja Ostrowskiego, nepotyzm w czystym wydaniu, brakuje jeszcze jego żony Dagmarki, Bogusław Dziurdzia-były ochroniarz domu Cupiała. Niezły kolektyw.
    17 4 Cytuj Zgłoś
  • jeden język a dwoje uszu 10.11.2014 - 15:13
    Radi napisał/a:
    Ani jeden ani drugi...Obecny robi wtedy kiedy zbliżają się wybory, a drugi kandydat czyli P. Szlachetka jest bez większego doświadczenia, na dodatek nie poznaje ludzi na ulicy. Troszeczkę kultury.
    W całej Polsce w te wakacje był szał remontowy! Nie tylko w Myślenicach. tak to już jest, tak więc to że teraz ruszył z remontami to z mojej strony raczej nautral niż negatyw.

    Co do doświadczenia, to czy Pan Ostrowski nie miał podobnie nie wygórowanego jak Pan Szlachetka gdy zostawał burmistrzem?

    Mnie najbardziej interesuje jak obaj kandydaci ustosunkowują się do problemu zadłużenia? Jak bardzo planują zacisnąć pasa. I czy to ewentualne zaciskanie pasa będzie trwało 3 czy 4 lata?
    8 1 Cytuj Zgłoś
  • 10.11.2014 - 19:46
    Maciej planuje zacisnac pasa ale nie sobie tylko mieszkańcom.
    A może to nie pas a pętla dla najuboższych?
    10 7 Cytuj Zgłoś
  • Beata 11.11.2014 - 10:44
    Ja osobiście już nigdy nie popełnię błędu głosując na PiS. Sami w ostatnich dniach przekonaliśmy się co to za partia i jakie przekręty potrafią w niej robić najwięksi moralizatorzy (przekrętacze finansowi hoffmaniacy)

    A jak komuś jest źle i ma klapki na oczach chodząc po mieście i gminie Myślenice to niech sobie głosuje na Szlachetkę, ale wcześniej niech się postara dowiedzieć czegoś więcej na temat jego i kolegi, wójta Obajtka, bezpośrednio od młodych mieszkańców Pcimia.
    Kolesiostwa największy zagajnik. To sobie wyhodowali w Pcimiu Szlachetki i Obajtki. Ja tego nie chcę mieć w swoim mieście i proszę wszystkich rozsądnych o pomyślunek, zanim oddadzą swój głos.
    Mam rodzinę w Pcimiu i trochę więcej wiem na temat tego co tam się wyrabiało od lat.
    10 11 Cytuj Zgłoś
  • 11.11.2014 - 11:39
    Bagietka-młoda ,wykształcona z wielkiego miasta,a w kieszeni KOMÓRKA
    8 6 Cytuj Zgłoś
  • Beata 11.11.2014 - 14:59
    Co za elokwencja i błyskotliwość wypowiedzi ;)
    5 8 Cytuj Zgłoś
  • Piotrek 11.11.2014 - 21:09
    a o co chodzi z tymi Krzyszkowicami? co zrobił że mieszkańcy Krzyszkowic mają wiedzieć? o czym?
    2 3 Cytuj Zgłoś
  • 12.11.2014 - 10:48
    Bagietka napisał/a:
    Co za elokwencja i błyskotliwość wypowiedzi ;)
    Przypominam o zarzutach korupcyjnych jakie MA POSTAWIONE Pan Ostrowski. Szukaj u nas a nie po Pcimiu.
    Większego kolesiostwa jak u nas to nie znajdziesz, ale Ty pewnie tego nie chcesz widzieć.
    8 6 Cytuj Zgłoś
  • Beata 12.11.2014 - 12:56
    A ja jednak polecam się zapoznać z tym co się działo i dzieje w Pcimiu gdzie Szlachetka jest pełnomocnikiem Obajtka, jego oczami i uszami

    http://bezogrodek.bloog.pl/id,341783629,title,Prawdziwi-i-esemesowi-gospodarze,index.html
    6 4 Cytuj Zgłoś
  • 12.11.2014 - 22:26
    Bagietka-a jednak tylko KOMÓRKA w kieszeni.
    5 4 Cytuj Zgłoś
  • 13.11.2014 - 9:47
    Bagietka napisał/a:
    A ja jednak polecam się zapoznać z tym co się działo i dzieje w Pcimiu gdzie Szlachetka jest pełnomocnikiem Obajtka, jego oczami i uszami

    http://bezogrodek.bloog.pl/id,341783629,title,Prawdziwi-i-esemesowi-gospodarze,index.html
    Ten bloog podobno redaguje wójt który przerżnął wybory w 2006 roku z Obajtkiem , jakiś niewydarzony nauczyciel czy coś takiego, mówią że kiedyś mocno trunkowy nie wiem jak teraz.
    Niewiarygodne źródło informacji jak dla mnie.
    6 5 Cytuj Zgłoś
  • 13.11.2014 - 10:09
    ubliżając autorowi bloga, nie umniejszysz faktów, ale taki już jesteś, nauczyciel Tobie by się zdał, choćby od ortografii i interpunkcji. Pisać lubisz, ale uczyć się - nijak. Nerwy Cię ponoszą. Twój ulubiony Pajka robi kampanię z Twoim ulubionym Wójtem Obajtkiem kosztem lokalnego PiS-u, głoszać, ze on startuje z PiS-u warszawskiego. HA ha ha. Robi Was w balona ten Pajka. Tylko czeka , jak wójt pójdzie...
    4 3 Cytuj Zgłoś
  • 13.11.2014 - 14:02
    Masz rację ortografia ważna ale treść ważniejsza:)
    Nikomu nie ubliżam piszę co słyszałem tak jak Ty o Obajtku i innych.
    3 6 Cytuj Zgłoś
  • Beata 13.11.2014 - 16:55
    yoda napisał/a:
    Ten bloog podobno redaguje wójt który przerżnął wybory w 2006 roku z Obajtkiem , jakiś niewydarzony nauczyciel czy coś takiego, mówią że kiedyś mocno trunkowy nie wiem jak teraz.
    Niewiarygodne źródło informacji jak dla mnie.
    A jakie znaczenie ma kto redaguje? Ważne że pisze publicznie i w pełni odpowiedzialnie względem polskiego prawa. Gdyby były to kłamstwa, bloga by już dawno nie było. Poza tym nie tylko to co pisze autor jest ważne. Komentarze niejednokrotnie zawierają o wiele więcej wiadomości, a te też są monitorowane przez wójta. Zapewniam cię że pojawiające się tam kłamstwo znikało od razu.
    4 3 Cytuj Zgłoś
  • 18.11.2014 - 13:44
    jarekk napisał/a:
    Moim zdaniem obecny Burmistrz nie powinien już kandydować. Ile lat można? Dlaczego kadencję Prezydenta RP ograniczyli do dwóch - właśnie dlatego, iż władza z upływem czasu wyczerpuje swoje możliwości. Staje się zamknięta na nowe rozwiązania, nowe pomysły. Tkwi w sowich przekonaniach, broni sowich racji, ale co to wszystko ma wspólnego z dobrym rządzeniem?
    Czy Panu Ostrowskiemu nie wystarczy, iż zdobył 1 miejsce jako włodarz gminy najbardziej zadłużonej w całej Polsce... Przecież będzie się tym mógł chwalić całe lata. Więcej w tym zakresie już się nie da Panie Burmistrzu!!!
    106% zadluzenia gminy - Bardzo Ladnie Macku! ciekawe ile zajmie ci czasu do zrownania z gmina Rewal w zadluzeniu 258%... coz nie martw sie jak nie w tej kadencji to spokojnie moze w nastepnej....
    1 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o komentarzach