Galeria Myślenicka otwarta. Jak oceniacie największy obiekt handlowy w powiecie?

Od dzisiaj przy ul. Słonecznej funkcjonuje Galeria Myślenicka. W pierwszych godzinach od otwarcia przewinęły się przez nią setki klientów

Na początku tego roku myśleniccy kupcy zapowiadali, że pierwsze zakupy zrobimy w Galerii Myślenickiej przed Świętami Bożego Narodzenia i tak się stało. Największy obiekt handlowy w powiecie myślenickim został otwarty dzisiaj o godz. 9. 

Powierzchnia handlowa galerii wynosi 6500 m. kw. powierzchni na której znalazło się 35 sklepów, dodatkowe stoiska na pasażach, a na dachu myjnia samochodowa. Obiekt będzie w stanie obsłużyć około 150 tys. klientów miesięcznie. Wokół budynku znajdzie się ok. 220 miejsc parkingowych.

Film przesłany przez jednego z naszych czytelników: 

W budynku znalazły się sklepy lokalnych przedsiębiorców jak i reprezentantów ogólnopolskich sieci, to marki takie jak: Intermarche, CCC, EURO RTV-AGD, KIK, Ziko, Big Star, 4F, Ryłko, Drogeria Natura, Konik, Księgarnia Pod Arkadami, Abakus, Fart, Sezam, NC+, fotograf, salon prasowy, kantor, sklep z obuwiem sportowym, cukiernia oraz kawiarnio-lodziarnia. 

Galeria będzie czynna codziennie od 9-21, w niedziele 10-20 za wyjątkiem Intermarche który będzie czynny 7-21 a w niedziele 8-20.

Jak oceniasz Galerię Myślenicką?

  • Galeria w pełni spełniła moje oczekiwania
  • Podoba mi się, ale brakuje kilku sklepów
  • Nie mam zamiaru robić tam zakupów
  • Nie jestem zachwycony/a, ale ma potencjał
  • Galeria nie spełniła moich oczekiwań
  • Zobacz wyniki

Powiązane tematy

Czytaj także

Komentarze

  • 28.11.2015 - 11:37
    To blaszak , a nie galeria , ewentualnie dom towarowy nasycony chińskimi artykułami .
    129 60 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 11:47
    Czy jest winda? Bo nie wiem czy mogę się tam wybrać z dzieckiem w wózku
    52 25 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 12:17
    Całe życie spędziłem w Myślenicach i zawsze wydawało mi się, że dla tego miasta strategia rekreacyjno-wypoczynkowa, wspierająca lokalną kulturę przedsiębiorczości jest najbardziej naturalnym kierunkiem. Taki wizerunek tu pasuje – Raba, góry i pagórki, lasy, pola i łąki, a między tym wszystkim przyjazne i energiczne miasto. Niestety, miasto absolutnie nie jest przyjazne: chodniki zastawione samochodami, coraz trudniejsze poruszanie się po mieście, wszędzie beton, coraz mniej zieleni, zero pomysłów na komunikację masową, brak ścieżek rowerowych i miejsc gdzie można rower bezpiecznie przypiąć itd. Smutno mi się robi jak widzę kolejne inwestycje. Wracając teraz do Myślenic, patrzę na miasto, które aspiruje do bycia większym niż jest w rzeczywistości i w dodatku realizuje pomysły, których krótkowzroczność można było wybaczyć 20 lat temu, ale nie dziś! Myślę, że myśleniczanie są jednymi z najbardziej przedsiębiorczych i kreatywnych społeczności. To właśnie ten potencjał trzeba wykorzystać i wspierać lokalne rzemiosło i tradycyjne podejście do handlu i usług. To tu można pokazać jakość wyraźnie wyższą niż masowe produkty i sieciówki, które nigdy nic oryginalnego nie będą miały do zaoferowania. A my się znowu podniecamy nowym betonem i znowu pchamy w miasto samochodem. Nie dziwę się nawet, że większość wozi tak swój tyłek. 1 kilometr spaceru po mieście bez zieleni i z ciasnymi chodnikami wcale fajne nie jest...
    221 75 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 12:50
    Te wszystkie sklepy to to samo co zrobić sobie spacer po Myślenicach . To tak jakby w każdej wiosce zrobić galerie w której bedą 3 sklepy spożywcze i 2 bary . Żenada
    172 51 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 13:22
    angela_sp napisał/a:
    Czy jest winda? Bo nie wiem czy mogę się tam wybrać z dzieckiem w wózku
    Tak, jest, możesz śmiało się wybrać z dzieciątkiem :)
    44 24 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 13:41
    Każdy narzeka, a jutro polecą do galeri
    94 51 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 13:59
    To centrum handlowe myslenickie raczej a nie galeria. 3 sklepy może są ok a reszta to co to ma być? Galeria ma popyt gdy jest cos dla każdego a gdzie tu sklepy w miarę dające popyt....
    I tak do Bonarki czy krakowskiej będzie jeździć, jak chcieli zrobić skupisko myslenickich sklepów to może się udało, ale nazywac to galeria myslenicka to to się nie udało.
    88 32 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 14:37
    Kibel z Vegi napisał/a:
    Myślenickie cebulaki narzekają, bo myśleli że będzie jak w bonarce czy krakowskiej. Hahahaha sorry ale jaka klientela taka galeria ;) szkoda że do was to nie dociera...

    Ps. Za komorowskiego i platfusów to budowali więc nie oczekujcie cudów :D

    Ps2. Teraz tylko czekam na okres przedświąteczny i tą dzicz zwaną potocznie ludźmi jak będą po głowach sobie chodzić i wykupywać wszystko jak przed Wojną haha będzie ubaw, tyle cebulowego zachowania w jednym miejscu :D
    Ty chyba nie byłeś w tej Galerii ? Bo nie rozumiem Twojego stwierdzenia jaka klientela taka galeria ? Przecież w tej galerii jest drogo a czy w galerii Bonarce czy Krakowskiej jest drogo ? NIE....

    Zgodzę się z wypowiedzią "cocochanel1991" są tylko 3 sklepy godne uwagi. A reszta to co było tak jest. Ale jeszcze się kupcy przekonają, że warto było postawić na 4-6 sklepów nie tylko skierowanych do osób dorosłych ale też młodzieży - bo przecież na niej się zarabia. Sklepu typu House by zachęciły. A sklepy typu Tiffany (nie wiem jak to się pisze) gdzie bluzka potargana kosztuje ok. 300zł a na sklepie jest może 40 rzeczy ?? Co to ma być ?
    64 22 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 14:41
    Trudno powiedzieć bo prądu brakło i nie wpuszczają do środka...
    66 14 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 14:43
    Ludzie z Myślenic nie są gorsi od tych z Krakowa i zasługują na sklepy godne do ich wymagań gdzie i starszy i młodszy znajdzie cos dla siebie . I właśnie brak sklepów dla młodych którzy nie dają za bluzki 200-300zl tylko normalne jak w sieciowkach. Każdy wie ze nie będzie tu drugiej Bonarki ale tez nie takiego DNA się spodziewalam.
    82 33 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 15:43
    Zamiast tej galerii już lepiej było wybudować jeden mniejszy budynek z porządnym kinem , to by był najlepszy sposób na zarobek bo ludzie nie musieli by jechać do Krakowa , ale nie , lepiej jest postawić budynek w którym sa sklepy które i tak dla większości mieszkancow były dostępne dużo bliżej od ich domu.... Zmarnowane pieniądze , pewnie większość sklepow które tam jest upadnie na zbity pysk :/
    87 29 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 16:15
    No teraz tylko czekać jak to wszystko padnie, a kredyty trzeba będzie spłacać. Ale do odważnych i ryzykantów świat należy!.
    69 12 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 16:16
    Przeszedłem się dzisiaj, dla zasady że nowe należy zobaczyć, dotknąć. Szkoda, że tam nie ma gdzie usiąść. Wieś drzwiami i oknami, kolejka po kiełbachę. Jakiś didżej na dole, na górze dziewczyna napiernicza przez mikrofon, huk i tandeta.
    Nie ma ani jednego sklepu który pokazałby jakość. No może Natura.
    Big star też jakiś uboższy od tego z Bonarki.
    Jest tylko jedna kafejka (dzięki bogu), gdzie można usiąść i zastanowić się nad sensem bytu w tym miejscu.
    Czy tam wrócę? może właśnie na kawę, bo dzisiaj się nie dopchałem.
    110 9 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 16:39
    Jakby nie było powstał parking ze sklepem dla tych co do Krakowa busami jeżdżą.
    73 7 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 17:21
    Zakupy trzeba robić jednak dalej w Krakowie :)
    89 12 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 17:40
    Adoku napisał/a:
    Zamiast tej galerii już lepiej było wybudować jeden mniejszy budynek z porządnym kinem , to by był najlepszy sposób na zarobek bo ludzie nie musieli by jechać do Krakowa , ale nie , lepiej jest postawić budynek w którym sa sklepy które i tak dla większości mieszkancow były dostępne dużo bliżej od ich domu.... Zmarnowane pieniądze , pewnie większość sklepow które tam jest upadnie na zbity pysk :/
    Kino już jest i ledwo wiąże koniec z końcem.
    62 10 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 17:52
    renaw napisał/a:
    Kino już jest i ledwo wiąże koniec z końcem.
    Nie chodzi o takie kino ...
    35 25 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 18:40
    chała jedna wielka chała , a miała być cywilizacja
    46 13 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 19:00
    BYŁAM!!!! jedna wielka beznadzieja. Nie wypaliło im a to przez powtarzające się sklepy myślenickie. Będzie rotacja sklepów bo teraźniejsze nie będą miały racji bytu. A dobrze im tak......ludzie rzucili się na promocje jak........żeby wiedzieli jakie to promocje.....naiwniacy!!!!! Szkoda
    70 10 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 19:01
    irussus napisał/a:
    Przeszedłem się dzisiaj, dla zasady że nowe należy zobaczyć, dotknąć. Szkoda, że tam nie ma gdzie usiąść. Wieś drzwiami i oknami, kolejka po kiełbachę. Jakiś didżej na dole, na górze dziewczyna napiernicza przez mikrofon, huk i tandeta.
    Nie ma ani jednego sklepu który pokazałby jakość. No może Natura.
    Big star też jakiś uboższy od tego z Bonarki.
    Jest tylko jedna kafejka (dzięki bogu), gdzie można usiąść i zastanowić się nad sensem bytu w tym miejscu.
    Czy tam wrócę? może właśnie na kawę, bo dzisiaj się nie dopchałem.
    Prawda do euro rtv agd kolejka z 50 osób wpuszczali po 5 osób o co to biega?,jakaś kpina jak z filmu lat 80-tych
    gdy przywiezli papier toaletowy.Przykro na to patrzeć.Naprawdę
    60 7 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 19:18
    Jaka galeria - takie otwarcie.
    Będziemy tam jeździć tylko do muszkieterów - tak mi się wydaje. Reszta sklepów - beznadzieja, najdroższe myślenickie sklepy, teraz będą jeszcze droższe.
    49 8 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 19:40
    Szczerze ?
    GALERIA = ŻENADA
    Jaki sens ma lokowanie lokalnych sklepów w galerii ?
    Każdy jeździ do krk do BONARKI lub innych galerii odwiedzając sklepy Bershka Cropp House Reserved.
    Czy zmiana lokalizacji sklepu Abakus, salonu fryzjerskiego którą każdy znał w czymś komuś pomoże ?
    Dla mnie wielki minus przenoszenie sklepów z rynku na ulicę Słoneczną ;/
    Otwieranie obok sklepów Inter Marche, Tesco a w przyszłym roku Kauflandu - beznadzieja.
    Jedynie Euro RTV wywoła bum na tle sklepów Partner i Mix.
    Rozpoczynamy wielką wojnę Euro vs Media Expert :D
    58 11 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 19:43
    Szkoda było pieniędzy na taka inwestycje która nic nowego nie wznosi do Myślenic. Lepiej by było gdyby postawili np: meczet bo w pobliżu nie ma takiej świątyni gdzie muzułmanie mogliby się pomodli.
    45 50 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 20:14
    SKLEPY takie sobie. Za mało porzadnych Sieciówek. Ale sam budynek super: szczególnie swietnie wyglada z zakopianki i z ul. Rzemiesliniczej.
    35 9 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 20:21
    Jest jak przy każdym otwarciu nowego sklepu,przepychanka,wielki huk i krzyki facetów z mikrofonami promujących towar w sklepie,nie można było się skupić na zakupach/a byłam o godz.16/brak reklamówek na zakupy w INTER MARSCHE,kazano mi płacić 2 zł za reklamówkę/miały być za darmo/,a ceny towarów nie powalają na kolana,myślę że nie będę częstym klientem tych sklepów.Musiałam szybko wyjść bo ryk z mikrofonów pozbawił by mnie słuchu.BEZNADZIEJA.
    38 14 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 20:25
    Byłem, zobaczyłem z racji tego że od lat jestem handlowcem.
    Moi drodzy w moich oczach to przerost formy nad treścią. Niestety, powierzchnia owszem spora ale bardzo kiepsko zagospodarowana, po co ten wielki pasaż na środku? I na piętrze można było zrobić dużo szersze alejki, po co taki szeroki "wgląd" na to co się dzieje kondygnacje niżej? Zmarmowana powierzchnia którą można było wynająć drobnym przedsiębiorcom którzy często potrzebują tylko kilku metrów kwadratowych na swoją działalność. I tak byłby grosik do grosika dla zarządców obiektu i różnorodność i wybór dla klientów a więc prawdziwa galeria handlowa. Nie przeczę przepych jest ale chyba nie na tym polega biznes i zaspokajanie potrzeb klientów by było z jak w Nowym Jorku na dziewiątej aleji a na tym by wpaść, mieć masę miejsc w których można zrobić zakupy i wyjść z przekonaniem że się tu wróci. Jestem przekonany że na dłuższą metę tylko Inter Marche, Euro RTV AGD i może KiK i Natura się utrzymają. Reszta po tym jak na pasażu będą obserwować tylko młodzież chcącą się zagrzać lub zwyczajnie poczekać na busa może uznać że nie opłaca im się płacić czynszu bo klienteli brak.
    Ale mam nadzieję że się mylę. Jak dla mnie jednak Dekada w pełni zaspokaja zapotrzebowanie Myśleniczan w kwestii galerii handlowych. Jest Tesco, Rossmann, dwa obuwnicze, Pepco i empik(za ten sklep mają szczególny plus). Na zakupy spontaniczne w sam raz, na te bardziej zaplanowane i tak będziemy jeździć do Krakowa.
    Tak więc nowa galeria nie oferuje niczego czego byśmy nie znali, wiele sklepów się dubluje jak KiK - Pepco, Natura - Rossmann, Pod Arkadami - empik(choć w tym przypadku empik jest bezkonkurencyjny z uwagi na różnorodność oferty i zalety sklepów sieciowych ). Za późno to powstało niestety.
    Liczę jednak że to problemy wieku dziecięcego i z czasem będzie się to rozwijać. Tylko mniej luksusu, nie mówię by zrobić z tego miejsca targowisko ale galeria ma by dla ludności z regionu i niech taką będzie. I na koniec - pożądna kawiarnia musi być w takim miejscu by ludzie mogli nieco odpocząć, handel to nie tylko rzeczy materialne. Stoliki bez ścisku, kawa, ciastko i chwila wytchnienia, dlaczego nie ma na starcie takiego obiektu? Mówicie młodzież, ale jest też mnóstwo ludzi dorosłych którzy chętnie zatrzymali by się tam na kawie.
    Tak czy inaczej powodzenia życzę, początki zawsze bywają trudne.
    74 7 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 20:47
    Byłam, zobaczyłam i... jestem zawiedziona. Nic nowego, nic czym ta "galeria" mogłaby przyciągnąć klientelę. Jak już ktoś wspomniał, wiele sklepów się dubluje z tym, co można znaleźć kilka metrów dalej. Ewidentnie brakuje jakiejś sieciówki, na którą wiele osób liczyło. Sporo sklepów skierowanych do bogatszych klientów, co wg mnie nie koniecznie trafia w myślenicki rynek zapotrzebowania. Mam nadzieje, że tych kilka pustych miejsc, zapełni się czymś NOWYM, a nie powielaniem tego samego, co w Myślenicach już można znaleźć. Wiadomo, że do Krakowskich galerii, myślenickiej wiele brakuje, choć szkoda. Miała potencjał, który nie został wykorzystany.
    54 5 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 21:05
    Zapomniałem dodać, jedyne co tak naprawdę mnie urzekło to wielkie zdjęcia Myślenic i Myśleniczan na pasażach z minionej epoki, te kamienice, sklepy Społem i targowiska. Zamysł dobry ale całkowicie zbieżny z tym czego jesteśmy świadkami. I te zdjęcia oddają to znakomicie. Bo nie forma jest ważna ale treść.
    45 3 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 21:23
    domel1228 napisał/a:
    Prawda do euro rtv agd kolejka z 50 osób wpuszczali po 5 osób o co to biega?,jakaś kpina jak z filmu lat 80-tych
    gdy przywiezli papier toaletowy.Przykro na to patrzeć.Naprawdę
    ludzie wiadra przywieźli jak z filmu "Pociąg do Hollywood "
    23 7 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 21:46
    Ja tylko chciałem zapytać tych co byli ( bo ja jeszcze nie byłem ) . Czy są tam ( w tej galerii ) galerianki lub galernicy ?
    56 12 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 21:48
    W jakim świecie trzeba żyć, żeby oczekiwać czegoś innego w myślenickiej galerii? Oczywiste było to, że nie będzie to galeria taka jak w Krakowie, bo Myślenice są za małym miastem! Od początku było wiadome, że galerię tworzą kupcy, więc chyba oczywiste że umiejscowią tam swoje sklepy... byliby głupcami ściągając do swojego lokalu konkurencję ... jednocześnie prowadząc swoje sklepy porozrzucane po mieście.. zamiast się cieszyć, że zamiast latać po całym mieście z jednego sklepu do drugiego, szukając miejsca parkingowego, możemy zrobić zakupy w jednym miejscu.. to już teraz zaczynają się głosy, że lepsze by było kino.. k... jakie kino? kto do tego kina będzie chodził? mamy już jedno, które świeci pustkami.. bo jesteśmy ZA MAŁYM MIASTEM.. czy tak trudno to zrozumieć? Podobnie jak to, że nie będzie u nas H&M, Zara, Bershka, itp. etc... czy Wy się z choinki urwaliście? Może jeszcze lotnisko? tak jak w Radomiu?
    67 27 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 22:07
    Cicho
    12 16 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 23:03
    Stefano a czy ludzie z Myślenic nie ubierają się w H&M czy Zara, czy też w innych sieciowkach? ja dziś byłam w tej Galerii mnie też brakuje tam zwykłych siwciowek. Dziwi mnie ze kupcy którzy mają kasę nie zainwestowali w franczyze którejś z nich. Wbrew pozorom nie jest to takie trudne a wiem co mówię. Jakos Top Secret działa obok i chyba na brak klienteli nie narzeka?
    Polecam za to Intera na mięsnym powalili dziś cenami.
    33 19 Cytuj Zgłoś
  • Anna 28.11.2015 - 23:16
    prawda jest taka że u nas nie ma dobrych sklepów bo nikt nie chce u nas handlować....
    20 9 Cytuj Zgłoś
  • 28.11.2015 - 23:32
    Nova - to dowiedz się jakie są warunki otworzenia H&M czy też Zary...
    Nie jest to takie trudne? wiesz co mówisz?

    Dla przykładu jeśli chcemy otworzyć Greenpoint, to tylko w mieście powyżej 50 tyś mieszkańców, Cropp, Reserved, Mohito, Sinsay, House - 30 tysięcy mieszkańców, .... wymieniać dalej?
    39 8 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 2:01
    oho sami "znafcy" i pedofile (piękny maryjanie twe myśli są karalne), tu i tak choćby złote majtki za 5 zeta sprzedawali to i tak będziecie marudzić, że w Krakowie lepiej, a idźcie gdzie chcecie nikt nikogo nie zmusza by tu kupował
    16 31 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 2:02
    Niestety prawda, wszystkie te sieciówki odzieżowe mają takie obostrzenie że otwierają się w miejscowościach pow. 30-50 tys. mieszkańców. To międzynarodowe koncerny i mają odgórne zasady i tyle - nie ma co toczyć piany nad galerią bo się tego nie przeskoczy.
    26 7 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 9:06
    Nie rozumiem zdziwienia, że w galerii Kupców Myślenickich są ich sklepy, przecież o to chodziło żeby do ich sklepów przyciągnąć więcej ludzi z Dekady, niestety spowoduję to jeszcze większe opustoszenie rynku, co mi wcale nie przeszkadza.
    35 8 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 9:52
    Jak widać sami nie wiecie czego chcecie... Ja w nowo otwartym miejscu nie byłam, bo jak wiadomo szał był więc po co się pchać, a w sumie jak widać no po to żeby później ponarzekać.. Nie podoba Wam się to po co idziecie. Od dawna było wiadomo że to nie będzie żadna galeria z tych które są w Krakowie. Dla przykładu otworzył by któryś z sieciowych sklepów to byście wszyscy w tych samych ciuchach chodzili... Wszyscy tacy światowi że aż do Krakowa trzeba jeździć na zakupy.. A później właśnie tacy światowi chodzą z głową w chmurach zadufani w sobie.. Burżuazja normalnie ;p
    22 21 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 10:09
    oportunista napisał/a:
    (piękny maryjanie twe myśli są karalne)
    Karalne myśli ? Wyśpij się dobrze a jak wstaniesz to nie wal klina od razu tylko najpierw przeczytaj swoje nocne wypociny .
    16 10 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 11:45
    W takich bardzo podzielonych zdaniach, wybieracie galerie czy rynek ?
    5 10 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 12:10
    A ja dodam tylko coś odnośnie kina i tego, że "nikt do niego nie chodzi". Może warto się zastanowić dlaczego tak jest? :) Kino proponuję jakieś 3 śmieszne filmy, na które większość ludzi by nie chodziło, większość z tych filmów są puszczane kilka dni po premierze, wiec już wtedy kiedy większość jak chciało tak sobie na premiere poszło :) brak większej reklamy, a do tego ciągłe awarie :) byłam w tym kinie dwa razy i dwa razy musiałam czekać dłużej na seans, a pani w okienku nie chciałą oddać mi pieniedzy za film, mimo, że odczekałam 30 minut, a filmu dalej nie bylo :) kazała mi czekać i zapewniala ze film za chwilę pójdzie - odczekałam godzine nim sie na ten film doczekalam ;) w drugim wypadku czekalam zaledwie 20 minut, bo również byla awaria ale to jakas kpina ;) plus mimo awarii puścili 15 minut reklam. Po czymś takim uznałam, że już wiecej tam nie zagoszczę, wolę dopłącić za dojazd do krakowa i mieć pewność, że dostanę film na godzinę na którą miał on się odbyć niż czekać niewiadomo ile żeby ktoś z łaski spróbował go włączyć dla widzów :)
    Co do galerii - nie byłam, ale ma zamair się wybrać, byłam pewna że dnia wczorajszego byłoby za dużo szumu, a jednak wolę robić zakupy w spokoju :p ale w sumie od początku szału się nie spodziewałam, kiedy dowiedziałąm sie ze w galerii otworzy sie kolejne ccc, kolejny konik z kolei i inne sklepy których jest nadmiar w Myślenicach :) rzadko kiedy robiłam zakupy w myślenickich sklepach ze względu na i pracowników i często śmieszne ceny, ale z ciekawości się wybiorę, jednak po komentarzach to już w ogólę niczego się nie spodziewam po tej galerii :P
    34 7 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 14:24
    Za mały parking, sklepy beznadziejne. Ul. Słoneczna bedzie ciagle zakorkowana bo ludzie szukaja miejsc parkingowych
    37 8 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 15:07
    Wiele osób pisze, że sieciówki takie jak House, Sinsay, Cropp itd mają swoje wymagania co do liczby mieszkańców w danym mieście itp. Wszystko rozumiem bo to logiczne, że takie sklepy nie powstaną w jakiejś pipidówce na uboczu, ale przecież Myślenice nie leżą na jakimś wygwizdowie. Tym sposobem u nas nigdy nie będzie znanych marek. W tym przypadku powinni brać pod uwagę całą gminę (w której jest ponad 40 tyś mieszkańców) bo przecież nie tylko ludzie z Myślenic robią u siebie zakupy.

    Ktoś zarzuca też, że tacy z nas światowcy bo nie możemy kupić ubrań u siebie tylko musimy jeździć po nie do Krk. Wystarczy przejść się po naszych sklepach odzieżowych i każdy zauważy, że 80-90% z nich ma w swojej ofercie dokładnie te same rzeczy. Jakby wszyscy właściciele tych sklepów zaopatrywali się na tym samym bazarku. Jakość też nie powala. Dlatego większość woli pojechać do tego Krakowa i czasem zapłacić więcej i mieć coś porządniejszego.
    34 8 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 15:40
    Mceeeee, zażucanie, że jakby w Myślenicach otworzyła się sieciówka, to każdy chodziłby w tym samym to jakiś żart ;) jak mówił alex_07 Myślenickie sklepy również szerokiej gamy ofert nie mają, co przejdziesz po sklepie to albo to samo albo w podobnym kroju, tylko cena różna. :) Więc w tym wypadku też myśleniczanie różnością się nie wykażą jeśli chodzi o ubrania :P gdyby nie to, że można dojechać do galerii krakowskiej to pewnie co drugi miałby na sobie to samo, dzięki temu co oferują nam sklepy w Myślenicach :)
    13 6 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 17:28
    Piszecie ,że jest też tam w galerii KiK to znaczy KLUB INTELIGENCJI KATOLICKIEJ też będzie teraz w Galerii?
    20 13 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 17:43
    Mądrala, jeśli pytasz serio to nie :) kik to jest coś w rodzaju pepco :)
    14 6 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 17:48
    No cóż STEFANO mogę Ci podawać wiele przykładów z całej Polski ze nie masz racji. Dobry przykład z pobliskiego podwórka to Rabka w której jest ten Twój H&M. A zobacz ile Rabka Zdrój ma mieszkańców a ile Myślenice. A więc wiem co mówię bo pracuję w tej branży i jeżdżę po całej Polsce. Jest wiele sieciowek mniej i bardziej wymagających co do franczyzy. U nas nie jest przyczyną braku takich sklepów, wielkosc miasta tylko brak inwestora. A dla kupców to jest konkurencja zamiast spojrzeć na to jak ma dobrą inwestycje to tkwią przy swoim. I trudno się dziwić że ludzie są zawiedzeni bo faktycznie wszyscy maja podobny asortyment gł. Z łódzkiego PTAKA. No cóż szkoda ze nie dane mi posiadać taką kasę aby z takim Biznesem wystartować bo w Myślenicach jest mega potencjał.
    13 7 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 17:59
    Zamiast szukać miejsca parkingowego w tym samym czasie jestem w Krakowie. Dlaczego wszędzie jest ten sam asortyment? Zaopatrzenie robią wszyscy Łódź "Ptak" - polecam osobistą wizytę można się obkupić bez 40% marży. A Słoneczna powinna zmienić nazwę na Piekielną. Szkoda ...
    29 4 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 18:17
    Niektóre sklepy w tej galerii są pełne ochroniarzy. Nawet w krakowskich sklepach nie ma aż tylu ochroniarzy. Paranoja jakaś.
    26 5 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 20:03
    Śmiesza mnie wasze komentarze. Gwiazdorzycie wszyscy tak ze az zal☺️ Podniecacie sie jakas Zarą,h&m,(house
    14 22 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 20:03
    Paraolimpiada i czeski film co sie dzieje na parkingu na gorze wasko ciasno auta stoja gdzie popadnie brak oznakowan a zeby sie zawrucic czeba na dwa razy na konvu parkingu miejsca waskie i ciasne robione dla aut typu maluch syrena albo trabant -nieobrazajac tych super aut dlamnie osobiscie porazka
    15 10 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 20:35
    Gdzie w Rabce jest niby h&m?
    11 3 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 21:28
    Za dużo ochroniarzy za mało miejsca do parkowania. Zle sklepy za śliska podłoga zbyt niskie panie sprzedające w sklepach.
    Czytam te wasze wypociny i tylko można się pośmiać.
    Sklepy typu Zara nawet w kilku dużo większych miastach nie ma a wy tutaj chcecie do 20 tys miasteczka. A te narzekania na jakieś pierdoly to już mistrzostwo.
    Dla niektórych to nic nie będzie nigdy tak jak on chce. Czubek tylko własnego nosa co poniektórzy widzą.
    19 11 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 21:37
    Nova napisał/a:
    No cóż STEFANO mogę Ci podawać wiele przykładów z całej Polski ze nie masz racji. Dobry przykład z pobliskiego podwórka to Rabka w której jest ten Twój H&M.
    Gdzie w Rabce jest H&M ?
    9 3 Cytuj Zgłoś
  • 29.11.2015 - 22:25
    chonka napisał/a:
    Mceeeee, zażucanie, że jakby w Myślenicach otworzyła się sieciówka, to każdy chodziłby w tym samym to jakiś żart ;) jak mówił alex_07 Myślenickie sklepy również szerokiej gamy ofert nie mają, co przejdziesz po sklepie to albo to samo albo w podobnym kroju, tylko cena różna. :) Więc w tym wypadku też myśleniczanie różnością się nie wykażą jeśli chodzi o ubrania :P gdyby nie to, że można dojechać do galerii krakowskiej to pewnie co drugi miałby na sobie to samo, dzięki temu co oferują nam sklepy w Myślenicach :)
    Popatrz z drugiej strony. W Bonarce też masz Diversa, u Nas w Myślenicach też jest i co robi jakiś szał? Chyba nie. Pół Myślenic chodzi w tych samych ciuchach, słabo trochę to wygląda. Ja nie powiedziałam że Myślenickie sklepy mają super oferty co do ubrań. W Krakowie masz po parę sklepów H&M, Zara , czy jakie tam sobie upatrzysz ale praktycznie w każdym asortyment się różni.
    Nie wiem zupełnie skąd te oczekiwania dotyczące Krakowskich Galerii skoro wiadomo było na jakiej zasadzie działać Galeria w Myślenicach.
    Nie zamierzam narzekać na to jakie sklepy są w tej galerii , nie pasuje mi toż to nie idę tam. Sądzę że to posiadacze owych sklepów będą mieć problem gdy interes nie pójdzie ;/
    19 2 Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2015 - 0:29
    Zrobiłam dzisiaj wieczorem zakupy w Intermarche, tuż przed zamknięciem (ok. 19.30) i poczułam się zniesmaczona. Zachowanie ochroniarzy było po prostu nie do przyjęcia. Nie mam zastrzeżenia co do ich ilości, bo sklep jest duży, ale do zachowania. Patrzą na ludzi jak na potencjalnych przestępców, wychylają się, zaglądają. Czy ktoś ich w ogóle szkolił?! To jest nie do przyjęcia. A już przysłowiowym gwoździem do trumny była sytuacja przy kasie. Podczas płacenia podszedł do pani, która podliczała moje zakupy ochroniarz z młodym chłopcem, który miał ketchup, a nie miał na niego paragonu. Na tej podstawie domniemywał, że ten nie zapłacił za towar. Przyznam, że ja spiesząc się nie zawsze zabierałam do tej pory paragon, zwłaszcza robiąc małe zakupy. Wydawało mi się, że to raczej moje ryzyko, bo gdy towar okaże się wadliwy, nie będę mogła go zareklamować. Okazuje się po dzisiejszym incydencie, że niekoniecznie. Najbardziej jednak zbulwersował mnie fakt, że wszystko odbywało się w obecności stojących w kolejce klientów. Nie wiem, czy chłopiec był winny, czy nie, ale można było całą sprawę wyjaśnić spokojnie kilka metrów dalej, nie wprawiając chłopca w gigantyczny stres (jeśli był niewinny) i nie oferując takiej "atrakcji" kupującym (bez względu na to, czy był winny, czy nie). Sklep zrobił na mnie dobre wrażenie w sensie oferowanego towaru, cen, obsługi, ale zachowanie ochrony jest dla mnie nie do przyjęcia. Nie wiem, czy zrobię tam jeszcze kiedyś zakupy?
    72 3 Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2015 - 8:44
    Beka by była teraz, gdyby taki H@M itp otworzyły się w rynku na miejsce tych, co przenieśli się do galerii.. :D
    45 10 Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2015 - 9:54
    therionisko napisał/a:
    Beka by była teraz, gdyby taki H@M itp otworzyły się w rynku na miejsce tych, co przenieśli się do galerii.. :D
    Wez sie zastanów ;) beka to jest z Twojego wpisu
    10 36 Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2015 - 12:42
    Lena76 napisał/a:
    Wez sie zastanów ;) beka to jest z Twojego wpisu[cytat=therionisko]Beka by była teraz, gdyby taki H@M itp otworzyły się w rynku na miejsce tych, co przenieśli się do galerii.. :D
    H&m i reszta na 50 czy 80m2 w rynku ??? Hahaha
    11 12 Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2015 - 13:28
    jak tak patrze na wasze wpisy to płakać sie chce. oczekujecie w Myślenicach Krakowa? tak narzekacie ze kicha to skąd sie tam ludzie biorą? non stop ktoś jest i będzie, tak samo jak Dekada. Narzekaliscie a jednak sie utrzymuje i na brak klientów nie narzeka. Normalnie nigdy WAM nie dogodzi. a jak WAM nie pasuje to tam nie chodzcie i TYLE w temacie
    19 17 Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2015 - 13:39
    Viking napisał/a:
    Niektóre sklepy w tej galerii są pełne ochroniarzy. Nawet w krakowskich sklepach nie ma aż tylu ochroniarzy. Paranoja jakaś.
    To akurat jest bardzo proste: Jak towar nie "idzie" to zostaje "skradziony". Straty odpisują od kosztów i płacą firmie ochroniarskie której obecność jest gwarantowana "wysokim ryzykiem". Ręka, rękę myje.
    7 6 Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2015 - 14:30
    Galeria jak galeria od dawna wiadome było że szału nie będzie i nie ma , co do różnorodności sklepów, nie ukrywam,że jestem zadowolona że nie ma popularnych sieciówek, bo mimo wszystko nie wszyscy myśleniczanie wyglądają tak samo, a do Krakowa mam tzn "rzut kamieniem," gdy ktoś jedzie busem do pod drzwi można podjechać GK. Ciekaw oryginalne szmatki to i tak są najlepsze z tzn. "szmateksów" i tyle.A mięsa z sieciówki w dobrej cenie raczej wolę to sprawdzone z Jana wiem jaka ubojnia świeżość itp.
    10 20 Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2015 - 17:31
    Postaw wieśniakom galerię, to i tak będą nosem kręcić i narzekać.
    16 21 Cytuj Zgłoś
  • Julian Niewiadomski 30.11.2015 - 19:54
    Chciałem coś odpowiedzieć na zarzuty "Choniki"- jak Ci się nie podoba Galeria Myślenice to jeździj sobie nadal do Krakowa, bo to Ci bardziej odpowiada. Daj szansę rozwinąć skrzydła tej instytucji a nie krytykuj już na wstępie bo nie jest tak jak w krakowskich galeriach. Co do kina to też proponuje Ci jazdę do krakowskich kin. Tak na marginesie piszesz że byłaś w tym kinie aż dwa razy i piszesz totalne bzdury. Reklamy nigdy w tym kinie nie trały i nie trwają piętnaście minut, zdarzały się awarie ale nie ciągle jak piszesz-zdarzyła mi się sytuacja że seans się opóźniał z powodów technicznych ale pani z kasy nas widzów przeprosiła, poinformowała co się dzieje i zaproponowała dwa wyjścia:1- oczekiwanie na ponowienie uruchomienia filmu , 2-zwrot kasy za bilety i zaproszenie na inny seans (my widzowie zadecydowaliśmy o próbie uruchomienia filmu).Premiery są i to nie rzadko. Nie znasz zasad funkcjonowania i bytu tych instytucji a wydajesz opinię.
    12 17 Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2015 - 20:53
    230 miejsc parkingowych?? Się pytam gdzie bo chyba na smarty albo skutery. Zaparkować tam to masakra gorzej niż w Indiach. Myślę że za nie długo galerię myślenicką będzie można oglądnąć w programie najgłupsze budowle. Porażka
    25 7 Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2015 - 21:12
    *chonki ;)) julian niewiadomski, nie krytykuję galerii to po pierwsze tylko stwierdzam, że kpiną jest otwieranie 3 z kolei tego samego sklepu w myślenicach :) a tego że nie oczekiwałam szału - nie jestem jedyną osobą która takie zdanie przypisuję do tej galerii więc proszę bez bezpośredniej krytyki tylko w moją stronę :)
    Poszłabym może i więcej razy gdyby nie fakt, że awaria przedłużyła czas oczekiwania filmu ;) i to dwa razy pod rząd. No widzisz, Tobie pani zaproponowała zwrot pieniędzy mi oddać pieniędzy nie chciała, mimo że odczekałam dobre pół godziny, więc jeśli nie byłeś w moim wypadku to się nie wyrażaj, ok? Premiery DOBRYCH filmów są rzadko i jestem z tego rodzaju funkcjnowania uświadomiona :) I owszem, może Twoje reklamy trwały krócej, czego Ci zazdroszczę, może Twój czas płynął szybciej, nie wiem, wiem że ja odczekałam 15 minut przy reklamach :)
    A muszę zwrócić uwagę, że po liczbię plusów chyba nie tylko ja miałąm podobne problemy :>
    Nie rozumiem ludzi, którzy wyrażają opinię na temat sytuacji których nie byli świadkami :)
    13 11 Cytuj Zgłoś
  • 30.11.2015 - 21:44
    takijeden napisał/a:
    Postaw wieśniakom galerię, to i tak będą nosem kręcić i narzekać.
    Zdecydowanie pewnie pierwszy stałeś przed drzwiami Galerii a później pierwszy narzekałeś ;p
    23 6 Cytuj Zgłoś
  • 01.12.2015 - 9:41
    takijeden napisał/a:
    Postaw wieśniakom galerię, to i tak będą nosem kręcić i narzekać.
    Masz racje
    13 4 Cytuj Zgłoś
  • 01.12.2015 - 15:42
    El19 racja.
    Ochrona w Intermarche zachowuje się jakby prowadzili wojnę na terenie sklepu.
    Przychodzisz coś kupić a czujesz się jak złodziej, tyle że jeszcze nie złapany.
    33 1 Cytuj Zgłoś
  • Mariusz Marioosz 01.12.2015 - 16:11
    Parking na dole wokół galerii zapchany,jeszcze samochody niektóre parkują jak popadnie.Na lewo od głównego wejścia do galerii to ciężko przejechać,bo samochody parkujące tam(nie widziałem tam wyznaczonych miejsc parkingowych) skutecznie utrudniają wyminięcie się samochodów.Trzeba czekać aż ten z naprzeciwka przejedzie,albo Ciebie jak przepuści.Na górnym parkingu ciasnawo troszkę do manewrowania,chociaż dzisiaj przed południem było tam sporo wolnych miejsc.
    5 4 Cytuj Zgłoś
  • 01.12.2015 - 16:34
    chonka napisał/a:
    A ja dodam tylko coś odnośnie kina i tego, że "nikt do niego nie chodzi". Może warto się zastanowić dlaczego tak jest? :) Kino proponuję jakieś 3 śmieszne filmy, na które większość ludzi by nie chodziło, większość z tych filmów są puszczane kilka dni po premierze, wiec już wtedy kiedy większość jak chciało tak sobie na premiere poszło :) brak większej reklamy, a do tego ciągłe awarie :) byłam w tym kinie dwa razy i dwa razy musiałam czekać dłużej na seans, a pani w okienku nie chciałą oddać mi pieniedzy za film, mimo, że odczekałam 30 minut, a filmu dalej nie bylo :) kazała mi czekać i zapewniala ze film za chwilę pójdzie - odczekałam godzine nim sie na ten film doczekalam ;) w drugim wypadku czekalam zaledwie 20 minut, bo również byla awaria ale to jakas kpina ;) plus mimo awarii puścili 15 minut reklam. Po czymś takim uznałam, że już wiecej tam nie zagoszczę, wolę dopłącić za dojazd do krakowa i mieć pewność, że dostanę film na godzinę na którą miał on się odbyć niż czekać niewiadomo ile żeby ktoś z łaski spróbował go włączyć dla widzów :)
    (...)
    W tej kwestii Cię w pełni popieram. Liczyłam też po cichu, że może otworzą jakieś małe kino studyjne w tej galerii.
    Na takie małe kino nie trzeba nie wiadomo ile miejsca, jak ktoś nie wierzy to zapraszam do kina Mikro Bronowice w Krakowie.
    Nasze aktualne kino to dla mnie totalna porażka. 2 filmy na dzień, które jak wejdą do kina to idą w nim przez następny tydzień albo i więcej i brak zmian. Nowe filmy pojawiają się dłuugo po premierze, np Kosogłos 2, który wyszedł 20 XI u nas w kinie będzie dopiero 12 XII.
    Sala tez nie jest ciekawa, ale rozumiem że jest ona przy okazji salą na występy etc.
    Żadnej możliwości kupna czegoś do wypicia czy zjedzenia. Może by zrobić jakieś maratony filmowe, cokolwiek. Z chęcią bym chodziła do M-ce do kina, ale nie mam na co. Więc jeżdżę do krk. I tak jak mówię, nie piszę tu o jakimś Multikinie czy CinemaCity ale o czymś mniejszym ale z o wiele ciekawszym i zróżnicowanym repertuarem.
    Jeszcze ten ekran. Z samego tyłu sceny.


    Co do galerii myślenickiej. Tak jak przewidywałam, szału nie ma. Szkoda, że nie ma żadnej sensownej kafejki z porządnymi stolikami, i jakiejś knajpki do posiedzenia i zjedzenia czegoś-może jakaś pizzeria.
    Brak miejsca do siedzenia/ławek-mam nadzieję, że ten błąd naprawią.
    Widać że wszystko robiono na szybko. Cóż, może się jeszcze w niektórych kwestiach poprawią.
    10 6 Cytuj Zgłoś
  • 01.12.2015 - 18:32
    Rossellinique, z tego co wiem to na wiosnę mają otworzyć jakąś pizzerie, ale jak to będzie to nie wiadomo :p
    2 3 Cytuj Zgłoś
  • Julian Niewiadomski 01.12.2015 - 20:57
    Mała informacja dla "Rossellingue": masz rację że premiery są opóźnione ale z tego co się dowiadywałem tylko z tego powodu że dystrybutor sprzedając kopię filmu daje określony wymóg ilości seansów oraz okres wyświetlania filmu. Tak więc jak by Twoje zdanie uwzględnić i puszczać same nowości to mielibyśmy wyświetlany jeden film, ze zmianą raz na przykład trzy tygodnie( teraz masz dwa albo trzy).Co do jedzenia to nikt nie zabrania wnosić do sali kinowej picia i jedzenia, możesz to sobie kupić gdzie indziej nie koniecznie tam. Tak po za tym to ktoś mi zawsze powtarzał że do kina idzie się na film a nie "żreć".
    12 7 Cytuj Zgłoś
  • 01.12.2015 - 21:34
    większej porażki nie widziałam bez kitu.........DEKADA RZADZI
    19 9 Cytuj Zgłoś
  • 02.12.2015 - 11:00
    Ja tam tylko do Natury chętnie będę przychodził jak będę czegoś potrzebować bo to jednak dobry sklep.
    Na RTV Euro AGD się zawiodłem... jak będę coś potrzebował to pojadę na Zakopiańską bo tam mają o wiele większy asortyment niż w Myślenicach, po za tym ten w Myślenicach jest taki ciemny, ciasny, pełno gimnazjalistów kręcących przy telefonach, nie podoba mi się to. W Krakowie na Zakopiańskiej jest ten sklep o wiele większy, można swobodnie chodzić po całym sklepie i nawet jak jest więcej ludzi jest ta przestrzeń, tu w Myślenicach jak przyjdzie odrobinę więcej ludzi to strach wchodzić do sklepu. Obecnie od skrzyżowania do ronda cały czas korki...
    18 7 Cytuj Zgłoś
  • 02.12.2015 - 21:20
    Najlepsze są kable na wierzchu w windzie u góry wchodząc z parkingu na dachu od strony dekady. PETARDA.
    13 4 Cytuj Zgłoś
  • baron nk klasa 03.12.2015 - 10:11
    podobno 3 godz bez oplaty potem oplata to do krakowa ciezko bedzie objechac
    5 3 Cytuj Zgłoś
  • 03.12.2015 - 20:18
    kierowca napisał/a:
    podobno 3 godz bez oplaty potem oplata to do krakowa ciezko bedzie objechac
    Jak ktoś jedzie do Krakowa to przecież może zaparkować na parkingu przy ul. Traugutta i wsiąść w busa na przystanku przy ul. Sobieskiego.
    7 6 Cytuj Zgłoś
  • 04.12.2015 - 22:09
    Ja nie mogę pojąć dlaczego Wy ciągle porównujecie Myślenice do Krakowa? Przecież nigdy tutaj Krakowa nie będzie! Galeria Myślenicka jest z zamysłu 'galerią' kupców, miejscem dla ich lokali i wiedzieliście wszyscy o tym od początku. Narzekacie, że nie ma sieciówek. Po 1: Gdyby je otworzyli to zaprzeczyliby samemu zamysłowi zbioru kupców, a i tak mamy Big Stara, RTV, Naturę, Muszkieterów, 4F. To TEŻ są sieciówki. Galeria miała działać na zasadzie braku konkurencji dla sklepów lokalnych kupców, co powtarzam, wszyscy wiedzieli. Po 2: Gdyby było tych sieciówek więcej, to narzekalibyście znowu że nie takie jakich oczekiwaliście. Zawsze Wam coś nie spasuje, ZAWSZE. Po 3: Czy Wy wiecie ile taki H&M zażyczył sobie aby im zapłacić za to, że otworzyliby tu sklep? Podejrzewam, że mało kto z Was wie, iż to im trzeba zapłacić aby rozważyli swoją 'obecność'. Nie mówiąc o innych kosztach. I tak jeździlibyście wszyscy do Krakowa "bo więcej sklepów", "bo ciekawsze", "bo to Kraków, zrobie sobie selfie w Starbucksie i będe fajna".

    Ogarnijcie swoje Polskie narzekające wiecznie tyłki i kibicujcie lokalnym kupcom, a nie cholernym sieciówkom, które rżną kase na Waszej głupocie i 'mieszczaństwu'. Wszyscy są tacy miastowi, światowi i niewiadomo jeszcze jak fajni, zamiast zainteresować się czymś w co ludzie wkładają swoje serce i nerwy, kiedy słuchają Waszych kretyńskich obelg i wyśmiewania się z galerii. Wiedzieliście co będzie, przestańcie narzekać.

    Szczytem bezczelności jest też dla mnie marudzenie na temat dymu w niedziele w środku. Rzuciliście się na darmowe jedzenie, ale dym przeszkadza. "Prądu nie było w galerii, nie przygotowali się, porażka, dno totalne." Ale o tym, że nie było prądu w połowie Myślenic to już nikt wspomnieć nie raczy. "Nie ma KFC, nie przyjdę." Porażką to są właśnie Wasze narzekania.
    27 12 Cytuj Zgłoś
  • 05.12.2015 - 5:37
    Przerost treści nad formą.....Z zewnątrz hangar, a wewnątrz mały bazarek....Na parkingu ciężko znaleźć wolne miejsce bo oblężony przez pseudo klientów, którzy poszli na zakupy do TESCO ;-)
    13 15 Cytuj Zgłoś
  • 05.12.2015 - 13:37
    coreczkatatusia napisał/a:
    Ja nie mogę pojąć dlaczego Wy ciągle porównujecie Myślenice do Krakowa? Przecież nigdy tutaj Krakowa nie będzie! Galeria Myślenicka jest z zamysłu 'galerią' kupców, miejscem dla ich lokali i wiedzieliście wszyscy o tym od początku. Narzekacie, że nie ma sieciówek. Po 1: Gdyby je otworzyli to zaprzeczyliby samemu zamysłowi zbioru kupców, a i tak mamy Big Stara, RTV, Naturę, Muszkieterów, 4F. To TEŻ są sieciówki. Galeria miała działać na zasadzie braku konkurencji dla sklepów lokalnych kupców, co powtarzam, wszyscy wiedzieli. Po 2: Gdyby było tych sieciówek więcej, to narzekalibyście znowu że nie takie jakich oczekiwaliście. Zawsze Wam coś nie spasuje, ZAWSZE. Po 3: Czy Wy wiecie ile taki H&M zażyczył sobie aby im zapłacić za to, że otworzyliby tu sklep? Podejrzewam, że mało kto z Was wie, iż to im trzeba zapłacić aby rozważyli swoją 'obecność'. Nie mówiąc o innych kosztach. I tak jeździlibyście wszyscy do Krakowa "bo więcej sklepów", "bo ciekawsze", "bo to Kraków, zrobie sobie selfie w Starbucksie i będe fajna".

    Ogarnijcie swoje Polskie narzekające wiecznie tyłki i kibicujcie lokalnym kupcom, a nie cholernym sieciówkom, które rżną kase na Waszej głupocie i 'mieszczaństwu'. Wszyscy są tacy miastowi, światowi i niewiadomo jeszcze jak fajni, zamiast zainteresować się czymś w co ludzie wkładają swoje serce i nerwy, kiedy słuchają Waszych kretyńskich obelg i wyśmiewania się z galerii. Wiedzieliście co będzie, przestańcie narzekać.

    Szczytem bezczelności jest też dla mnie marudzenie na temat dymu w niedziele w środku. Rzuciliście się na darmowe jedzenie, ale dym przeszkadza. "Prądu nie było w galerii, nie przygotowali się, porażka, dno totalne." Ale o tym, że nie było prądu w połowie Myślenic to już nikt wspomnieć nie raczy. "Nie ma KFC, nie przyjdę." Porażką to są właśnie Wasze narzekania.
    Podpisuję się pod tym.
    11 4 Cytuj Zgłoś
  • 06.12.2015 - 18:38
    coreczkatatusia napisał/a:
    Ja nie mogę pojąć dlaczego Wy ciągle porównujecie Myślenice do Krakowa? Przecież nigdy tutaj Krakowa nie będzie! Galeria Myślenicka jest z zamysłu 'galerią' kupców, miejscem dla ich lokali i wiedzieliście wszyscy o tym od początku. Narzekacie, że nie ma sieciówek. Po 1: Gdyby je otworzyli to zaprzeczyliby samemu zamysłowi zbioru kupców, a i tak mamy Big Stara, RTV, Naturę, Muszkieterów, 4F. To TEŻ są sieciówki. Galeria miała działać na zasadzie braku konkurencji dla sklepów lokalnych kupców, co powtarzam, wszyscy wiedzieli. Po 2: Gdyby było tych sieciówek więcej, to narzekalibyście znowu że nie takie jakich oczekiwaliście. Zawsze Wam coś nie spasuje, ZAWSZE. Po 3: Czy Wy wiecie ile taki H&M zażyczył sobie aby im zapłacić za to, że otworzyliby tu sklep? Podejrzewam, że mało kto z Was wie, iż to im trzeba zapłacić aby rozważyli swoją 'obecność'. Nie mówiąc o innych kosztach. I tak jeździlibyście wszyscy do Krakowa "bo więcej sklepów", "bo ciekawsze", "bo to Kraków, zrobie sobie selfie w Starbucksie i będe fajna".

    Ogarnijcie swoje Polskie narzekające wiecznie tyłki i kibicujcie lokalnym kupcom, a nie cholernym sieciówkom, które rżną kase na Waszej głupocie i 'mieszczaństwu'. Wszyscy są tacy miastowi, światowi i niewiadomo jeszcze jak fajni, zamiast zainteresować się czymś w co ludzie wkładają swoje serce i nerwy, kiedy słuchają Waszych kretyńskich obelg i wyśmiewania się z galerii. Wiedzieliście co będzie, przestańcie narzekać.

    Szczytem bezczelności jest też dla mnie marudzenie na temat dymu w niedziele w środku. Rzuciliście się na darmowe jedzenie, ale dym przeszkadza. "Prądu nie było w galerii, nie przygotowali się, porażka, dno totalne." Ale o tym, że nie było prądu w połowie Myślenic to już nikt wspomnieć nie raczy. "Nie ma KFC, nie przyjdę." Porażką to są właśnie Wasze narzekania.
    Ta, wspierać lokalnych kupców można, tylko we wszystkich sklepach odzieżowych w Myślenicach prowadzonych przez nich jest taka monotonia artykułów, że szkoda słów.
    6 12 Cytuj Zgłoś
  • Samanta Rigerr 06.12.2015 - 20:04
    Dziwne to wszystko,wszyscy narzekają na nowy sklep , nikt nie pozostawił na nim suchej nitki,a jak jakiś ktoś z kamerą zapytał klientów to tak chwalili sklep że oglądając filmik można ataku śmiechu dostać. To jak jest naprawdę bo już sama nie wiem.
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jDIsWt6AsQQ
    3 7 Cytuj Zgłoś
  • Mariusz Marioosz 06.12.2015 - 20:23
    Tam na tym filmiku błąd jest na końcu gdzie pisze godziny otwarcia.W niedziele Intermarche jest czynne do 19.00.
    1 5 Cytuj Zgłoś
  • kasia 09.12.2015 - 9:29
    lepsza dekada ,w tej galerii nie ma nic ciekawego jedynie duże ccc,intermarche bardzo drogie,w kiku samo dziadostwo a reszta to prawie same sklepy przeniesione z rynku ,a fajnie by było gdyby był chociaż lidl.
    9 8 Cytuj Zgłoś
  • 09.12.2015 - 12:01
    Zdecydowanie brakuje lidla w Myślenicach, temat podnoszony już kilkakrotnie ,nawet parę osób już wiedziało o lokalizacji o tu dalej lidla brak :) Intermarche bdrogie, w dodatku trzeba bardzo sprawdzać ceny na prodktach bo inna cena w sklepie a inna w gazetce
    12 6 Cytuj Zgłoś
  • kasia 03.01.2016 - 10:02
    parking na dachu dla odważnych zwłaszcza w zimie,bardzo stromy podjazd
    2 4 Cytuj Zgłoś
  • 02.03.2016 - 18:47
    Ty chyba nie byłeś w tej Galerii ? Bo nie rozumiem Twojego stwierdzenia jaka klientela taka galeria ? Przecież w tej galerii jest drogo a czy w galerii Bonarce czy Krakowskiej jest drogo ? NIE....


    Jeśli ktoś wysuwa stwierdzenie, że w Galerii jest drożej niż w Bonarce, to tak naprawdę chyba w niej nie był, tylko odwiedził jeden sklep i na podstawie jednego sklepu skreśla cały obiekt. Trzeba pochodzić po innych lokalach, porównać ceny, bo jeżeli to co w Bonarce kosztuje powiedzmy 30zł a tutaj 40zł, to żadna różnica, na paliwo albo na bilet żeby dojechać do Bonarki wydasz dużo więcej.
    No chyba, że zależny komuś na tym że powie " Byłem w Bonarce i kupiłem" i to mu podnosi prestiż, to ok, ale ja wolę kupować u naszych rodzimych przedsiębiorców, i poprawiać rynek zbytu w Myślenicach a nie w Krakowie.
    12 2 Cytuj Zgłoś
  • 02.03.2016 - 18:56
    KATRINA66 napisał/a:
    parking na dachu dla odważnych zwłaszcza w zimie,bardzo stromy podjazd
    Bez przesady - podjazd jest podgrzewany. Być może to najbezpieczniejsza droga zimą w mieście :)
    9 Cytuj Zgłoś
  • 03.03.2016 - 13:38
    carna napisał/a:
    Dziwne to wszystko,wszyscy narzekają na nowy sklep , nikt nie pozostawił na nim suchej nitki,a jak jakiś ktoś z kamerą zapytał klientów to tak chwalili sklep że oglądając filmik można ataku śmiechu dostać. To jak jest naprawdę bo już sama nie wiem.
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jDIsWt6AsQQ >
    8 Cytuj Zgłoś
  • 03.03.2016 - 13:43
    Najlepiej przyjdź i przekonaj się sama, bo sama widzisz ile ludzi tyle opinii. A prawda jest taka, że lubimy tylko narzekać. Ja byłam i nie mam powodów do narzekania :)
    13 Cytuj Zgłoś
  • 03.03.2016 - 14:19
    KATRINA66 napisał/a:
    parking na dachu dla odważnych zwłaszcza w zimie,bardzo stromy podjazd
    Ja też miałam obawy co do górnego parkingu i omijałam go szerokim łukiem i wkońcu z braku wolnych miejsc parkingowych na dole, chcąc nie chcąc pojechałam na dach i naprawdę... nie taki diabeł straszny jak go malują nawet jak dla mnie :) niezbyt doświadczonego kierowcy. Teraz tylko tam parkuje... Dużo więcej miejsca i ładne widoki ☺
    14 Cytuj Zgłoś
  • 03.03.2016 - 19:30
    Górny parking, super sprawa, dużo miejsca i jeszcze widoki można pooglądać. Dla mnie osobiście bomba :)
    14 1 Cytuj Zgłoś
  • 04.03.2016 - 12:25
    miszczu napisał/a:
    Za mały parking, sklepy beznadziejne. Ul. Słoneczna bedzie ciagle zakorkowana bo ludzie szukaja miejsc parkingowych
    Jestem w Myślenicach codziennie, i z tego co ja zaobserwowałam to nie tylko Słoneczna jest " ciągle zakorkowana". W godzinach szczytu, gdzie wszyscy jadą do pracy, bądź z pracy na większości ulic są korki, a w soboty nie ma gdzie stanąć, i to nie dotyczy tylko ulicy Słonecznej, do rynku ciężko wjechać, pod cegielnią też ruch, więc jak nie rozumiem takiego podejścia do sprawy, że przez Galerię takie korki. Nie było Galerii, była Dekada i tez korki były wiecznie. Przestańcie wreszcie mówić, że Galeria to samo zło i przez jej otworzenie same, nieszczęścia w mieście. Widzę że większość wyznaje zasadę, że co nowe to trzeba od razu krytykować,tak dla swojego widzi mi się, wszyscy krytykują to ja też, a może warto poświęcić sobie jeden dzień, wejść i rozejrzeć się dokładnie!!, co jest w Galerii i w jakich cenach, a nie odwiedzić jeden sklep i krytykować całość.
    15 1 Cytuj Zgłoś
  • 04.03.2016 - 12:33
    El19 napisał/a:
    Zrobiłam dzisiaj wieczorem zakupy w Intermarche, tuż przed zamknięciem (ok. 19.30) i poczułam się zniesmaczona. Zachowanie ochroniarzy było po prostu nie do przyjęcia. Nie mam zastrzeżenia co do ich ilości, bo sklep jest duży, ale do zachowania. Patrzą na ludzi jak na potencjalnych przestępców, wychylają się, zaglądają. Czy ktoś ich w ogóle szkolił?! To jest nie do przyjęcia. A już przysłowiowym gwoździem do trumny była sytuacja przy kasie. Podczas płacenia podszedł do pani, która podliczała moje zakupy ochroniarz z młodym chłopcem, który miał ketchup, a nie miał na niego paragonu. Na tej podstawie domniemywał, że ten nie zapłacił za towar. Przyznam, że ja spiesząc się nie zawsze zabierałam do tej pory paragon, zwłaszcza robiąc małe zakupy. Wydawało mi się, że to raczej moje ryzyko, bo gdy towar okaże się wadliwy, nie będę mogła go zareklamować. Okazuje się po dzisiejszym incydencie, że niekoniecznie. Najbardziej jednak zbulwersował mnie fakt, że wszystko odbywało się w obecności stojących w kolejce klientów. Nie wiem, czy chłopiec był winny, czy nie, ale można było całą sprawę wyjaśnić spokojnie kilka metrów dalej, nie wprawiając chłopca w gigantyczny stres (jeśli był niewinny) i nie oferując takiej "atrakcji" kupującym (bez względu na to, czy był winny, czy nie). Sklep zrobił na mnie dobre wrażenie w sensie oferowanego towaru, cen, obsługi, ale zachowanie ochrony jest dla mnie nie do przyjęcia. Nie wiem, czy zrobię tam jeszcze kiedyś zakupy?
    Rozumiem Pani rozgoryczenie tą sytuacją, ale czy warto przekreślać zakupy w Galerii przez jednego ochroniarza?, może warto zgłosić taki fakt do biura, albo kierownika sklepu, przyznam Pani natomiast rację co do faktu, że oczywiście ochrona nie powinna się tak zachowywać.
    14 1 Cytuj Zgłoś
  • 11.03.2016 - 13:14
    angela_sp napisał/a:
    Czy jest winda? Bo nie wiem czy mogę się tam wybrać z dzieckiem w wózku
    Tak są dwie
    9 1 Cytuj Zgłoś
  • 03.04.2016 - 16:31
    Najlepsze sa male sklepiki urzadzone w prywatnych domach i tabliczki przed sklepem: zakaz parkowania teren prywatny- normalnie zachod.
    2 1 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o komentarzach