Myślenice: Kierowca audi wjechał w budynek starostwa

Dwudziestojednoletni kierowca opuszczający rondo przy ul. Reja stracił panowanie nad samochodem i wjechał w… budynek starostwa


Samochód prowadzony przez 21-latka po uderzeniu w budynek starostwa, fot. KPP Myślenice

Do wypadku doszło w środę 4 września o godz. 12:30. Zjeżdżający z ronda w ul. Mikołaja Reja 21-latek z Pcimia stracił panowanie nad samochodem. W konsekwencji audi kombi, które prowadził przejechało przez chodnik, uszkadzając słupek i znak drogowy, a następnie samochód uderzył prawym narożnikiem w budynek. W wyniku zderzenia zniszczona została skrzynka elektryczna umieszczona tuż przy drzwiach wejściowych do urzędu, a ścięty znak uderzył w okno jednego z pomieszczeń.

- Sprawca zdarzenia, 21-latek z gminy Pcim, jechał sam. Nie odniósł obrażeń. Był trzeźwy. Podczas zdarzenia na szczęście nie ucierpiała żadna osoba postronna. Za spowodowanie realnego zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym młody kierowca został ukarany grzywną. Policjanci pracujący na miejscu, mieli zastrzeżenia co do stanu technicznego pojazdu - mówi Szymon Sala, rzecznik prasowy myślenickiej policji.

 

Czytaj także

Komentarze

  • mirek@ 05.09.2013 - 12:08
    ale jak? niech mi ktoś wytlumaczy w jaki sposób tego dokonał? nawet nie pomogły słupki, którymi starosta odgrodził siedzibę jakiś czas temu- ściął je bez problemu. Pewnie teraz postawią betonową zaporę :)
    35 13 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 12:09
    Młody kierowca + mocny silnik = potencjalne zagrożenie. Kiedy po zdaniu egzaminu na prawo jazdy kupiłem malucha - można było zdobywać praktykę bez ryzyka że nie zapanujemy nad pojazdem... Teraz niestety wielkie, ciężkie auta, stosunkowo mocne silniki... a niestety fizyki to nie oszuka...
    43 4 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 12:10
    Dajcie nagranie z monitoringu bo to jest az niemozliwe xD
    83 2 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 12:10
    userman napisał/a:
    Młody kierowca + mocny silnik = potencjalne zagrożenie. Kiedy po zdaniu egzaminu na prawo jazdy kupiłem malucha - można było zdobywać praktykę bez ryzyka że nie zapanujemy nad pojazdem... Teraz niestety wielkie, ciężkie auta, stosunkowo mocne silniki... a niestety fizyki to nie oszuka...
    e tam zdanym egzaminie pewnie kupił na ukrainie : )
    22 10 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 12:15
    Jaki kraj, tacy terroryści....
    100 6 Cytuj Zgłoś
  • DOROTA GUZIK 05.09.2013 - 12:38
    POLICJA POWINNA MIEĆ URZĄDZENIE DO SPRAWDZENIA POZIOMU UMYSŁOWEGO KIEROWCÓW,NAJPIERW PISKI PO RONDZIE ( BO PRZECIEŻ JEST GDZIE POWARIOWAĆ )PÓŹNIEJ GOŚCIU NIE WYROBIŁ SIĘ NA ZAKRĘCIE UDERZYŁ W KRAWĘŻNIK WYSEPKI I GO ODBIŁO NA DRUGĄ STRONĘ .DZIĘKI BOGU ŻE NIKT TAMTĘDY NIE SZEDŁ, PRZEJŚCIE DLA PIESZYCH I JESZCZE WYLĄDOWAŁ NA CHODNIKU I STAROSTWIE .TYLE OSÓB CO NORMALNIE JEST W TYM MIEJSCU DOBRZE ŻE TO NIE W OKRESIE WAKACYJNYM I DZIECI SA W SZKOŁACH LUB PRZEDSZKOLACH.NAPRAWDĘ PODZIWIAM TEGO KIEROWCE!!!
    40 6 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 13:12
    Czy to nie miał być znamach na staroste ?
    Nikt go nie lubi !
    58 19 Cytuj Zgłoś
  • Def Ibrylator 05.09.2013 - 14:06
    Powołać Macierewicza, sporządzić raport dot. niezrozumiałego ścięcia pachołka i mgły, która ponoć zawisła wtedy nad rondem. W tym modelu auta znajdują się rosyjskie podzespoły, co bezpośrednio świadczy o maczaniu w tym palców przez KGB.
    43 32 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 14:11
    def_ibrylator napisał/a:
    Powołać Macierewicza, sporządzić raport dot. niezrozumiałego ścięcia pachołka i mgły, która ponoć zawisła wtedy nad rondem. W tym modelu auta znajdują się rosyjskie podzespoły, co bezpośrednio świadczy o maczaniu w tym palców przez KGB.
    Czekamy tylko na oględziny brzozy rosnącej obok, śmierdzi tu robotą ruskich.
    34 28 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 14:15
    chciał "przykozaczyć" i mu się to świetnie udało :)
    48 4 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 15:29
    Niestety starosta znajdował się w innym pomieszczeniu...
    "Policjanci pracujący na miejscu, mieli zastrzeżenia co do stanu technicznego pojazdu"
    No cóż właśnie miałem skoczyć na przegląd bo był po terminie ;)
    21 9 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 16:04
    Nie każdy lubi czekać w kolejce, widocznie miał bardzo pilną sprawę do załatwienia w Starostwie a spieszyło mu się :P Szkoda tylko że nie jechał ciężarówką :P
    33 10 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 16:59
    userman napisał/a:
    Młody kierowca + mocny silnik = potencjalne zagrożenie. Kiedy po zdaniu egzaminu na prawo jazdy kupiłem malucha - można było zdobywać praktykę bez ryzyka że nie zapanujemy nad pojazdem... Teraz niestety wielkie, ciężkie auta, stosunkowo mocne silniki... a niestety fizyki to nie oszuka...
    To albo to był MALUCH typu Flintstone (nie pali ale już dziura wypadła w podłodze) albo nie wiem, tym małym autkiem można było tak nawywijać że nie raz ludzie mieli większe zagwozdki jak on to zrobił niż ta.
    8 2 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 17:53
    Chodziło mi o stosunek mocy silnika do masy pojazdu przy braku doświadczenia (i często pomyślunku) młodego kierowcy.

    Owszem malucha można rozpędzić... przyczepność na zakrętach również pozostawia wiele do życzenia, ale mocy i momentu nie porównasz chyba do golfa, passata, bmw...

    A jeśli nie potrafisz przewidzieć konsekwencji - to nawywijać możesz i rowerem.
    7 5 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 18:35
    Osoby do 25 roku życia powinny mieć osobną kategorię prawa jazdy - tylko na samochody typu Cinquecento, Seicento, Tico czy Fiat 126p. Testy psychologiczne to inna sprawa - nie raz pisałem że są potrzebne dla kandydatów na kierowców, żeby już na wstępie odrzucić przynajmniej część "wariatów drogowych".
    56 30 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 18:40
    Czy Natalia była w środku?
    12 18 Cytuj Zgłoś
  • Magdalena 05.09.2013 - 18:55
    Viking napisał/a:
    Osoby do 25 roku życia powinny mieć osobną kategorię prawa jazdy - tylko na samochody typu Cinquecento, Seicento, Tico czy Fiat 126p. Testy psychologiczne to inna sprawa - nie raz pisałem że są potrzebne dla kandydatów na kierowców, żeby już na wstępie odrzucić przynajmniej część "wariatów drogowych".
    Ludzie tak ograniczeni jak Ty powinni mieć osobne kategorie dyskusji w których mogą mieć głos - tylko na debaty "moje przedszkole", "jak nie ulegać stereotypom, poradnik dla początkujących", albo "w dupie byłem, gówno widziałem".

    To nie wiek jest wyznacznikiem odpowiedzialności i umiejętności korzystania z rozsądku.
    21 52 Cytuj Zgłoś
  • axwz 05.09.2013 - 18:56
    zal mi policji
    12 13 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 20:16
    wombat napisał/a:
    zal mi policji
    żal mi twojej ortografii
    19 8 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 20:39
    szkoda że nie przechodził ktoś z platformy byłoby jednego mniej przy korycie
    47 21 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 20:49
    kieroffca napisał/a:
    szkoda że nie przechodził ktoś z platformy byłoby jednego mniej przy korycie
    szkoda że Ty tam nie przechodziłeś, było by jednego trola mniej !
    22 32 Cytuj Zgłoś
  • OKOKI 05.09.2013 - 20:58
    Pewnie chciał wysłać do piekła to całe towarzystwo ze starostwa tylko bomby zapomniał :-))))
    21 12 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 21:08
    większą beke miałem z niektórych Was, piszących te wypowiedzi...
    15 13 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 21:30
    cygnus napisał/a:
    Jaki kraj, tacy terroryści....
    dobre, dobre ..... :-))) ..... ale mu Pan Starosta musiał zaleźć za skórę :-) a tak na marginesie zawsze się zastanawiam jak to jest z OC skoro uszkodził, to wyremontować i wysłać rachunek poczta do niego lub do ubezpieczyciela auta.

    To rondo od dołu w kier rynku można przelecieć prawie pełnym ogniem (tam jest prawie prosta) i widać po uszkodzeniach , że pomału to na pewno nie było a że kombi zapewne "złapało" lewym tylnym kołem krawężnik wew ronda to i wywaliło w prawo na wyjściu.

    :-))) http://www.youtube.com/watch?v=Ngjs0UsiB6s
    11 10 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 21:48
    Z tego co słyszałem to rozmawiał przez telefon, jak zjeżdżał z ronda to mu telefon spadł na ziemię, chciał podnieść i jak się schylał pociągnął kierownicę:)
    11 5 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 23:13
    Podobno wracał z wydziału komunikacji i chciał staroście opowiedzieć, jak to starosta nie panuje nad organizacją pracy urzędasów.
    28 9 Cytuj Zgłoś
  • sdfsdf sdfsdf 05.09.2013 - 23:16
    OKOKI napisał/a:
    Pewnie chciał wysłać do piekła to całe towarzystwo ze starostwa tylko bomby zapomniał :-))))
    Ty to masz jakis problem chyba,
    Arabów w Polsce nie chcecie a tutaj wszyscy bomby nie wspomne o gościu co napisał że niestety starostwa był w innym pomieszczeniu, czy Was poje....? pytam sie już poważnie. Cała ta strona powinna iść do zamknięcia, bo piszą tutaj sami erudyci, którzy jak by przejęli władzę to byłoby wszystko bo teraz nie ma niczego. Wszystko wiedzący, wyśmiewający i bluzgający heh. A resztą im wtóruje plusując że szlag nie trafił władzy. eh szkoda tego czytać.
    10 23 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 23:20
    masss napisał/a:
    OKOKI napisał/a:Pewnie chciał wysłać do piekła to całe towarzystwo ze starostwa tylko bomby zapomniał :-))))Ty to masz jakis problem chyba,
    Arabów w Polsce nie chcecie a tutaj wszyscy bomby nie wspomne o gościu co napisał że niestety starostwa był w innym pomieszczeniu, czy Was poje....? pytam sie już poważnie. Cała ta strona powinna iść do zamknięcia, bo piszą tutaj sami erudyci, którzy jak by przejęli władzę to byłoby wszystko bo teraz nie ma niczego. Wszystko wiedzący, wyśmiewający i bluzgający heh. A resztą im wtóruje plusując że szlag nie trafił władzy. eh szkoda tego czytać.
    To nie czytaj:):p
    14 11 Cytuj Zgłoś
  • 05.09.2013 - 23:23
    Wszyscy ci którzy się naśmiewają i wymyślają idiotyczne przyczyny to kozacy do puki sami w coś nie wjadą , wtedy stulą gęby cicho. Gówno wie cie co się stało to się zatkajcie. Pośmiać to się można tu z niektórych co wypisują, nadalibyście się do zabawiania idiotów.
    10 27 Cytuj Zgłoś
  • 06.09.2013 - 0:27
    Modernizacja Roku 2012 - Rondo Śródmieście
    Modernizacja Roku 2013 - Starostwo Powiatowe w Myślenicach????

    Nieźle...
    19 10 Cytuj Zgłoś
  • 06.09.2013 - 6:12
    nastepny z tych co sie uwazaja za doswiadczonych kierowcow a prawko zrobil w ubieglym roku lub kupil
    14 10 Cytuj Zgłoś
  • 06.09.2013 - 10:09
    Elena napisał/a:
    Viking napisał/a:Osoby do 25 roku życia powinny mieć osobną kategorię prawa jazdy - tylko na samochody typu Cinquecento, Seicento, Tico czy Fiat 126p. Testy psychologiczne to inna sprawa - nie raz pisałem że są potrzebne dla kandydatów na kierowców, żeby już na wstępie odrzucić przynajmniej część "wariatów drogowych".Ludzie tak ograniczeni jak Ty powinni mieć osobne kategorie dyskusji w których mogą mieć głos - tylko na debaty "moje przedszkole", "jak nie ulegać stereotypom, poradnik dla początkujących", albo "w dupie byłem, gówno widziałem".

    To nie wiek jest wyznacznikiem odpowiedzialności i umiejętności korzystania z rozsądku.
    W sumie masz rację, tyle że niewielu z młodych kierowców potrafi jeździć zgodnie z przepisami. Większości wydaje się, że są królami szos i mogą robić na drodze co im się podoba. Czasem jednak los udowadnia im jak bardzo się mylili. Szkoda tylko, że czasem cierpią przy tym niewinni ludzie. Średnio w tydzień pokonuję przeszło 600 km (najczęściej jako pasażer) i niejedno już widziałem. Moim zdaniem trzeba na egzaminie na prawko badania psychologiczne robić obowiązkowo. Dla wszystkich kursantów, nie tylko młodych. Ponadto powinno się podnieść z 18 na 21 wiek uprawniający do ubiegania się o prawo jazdy. Niektórzy młodzi nie dojrzeli jeszcze psychicznie do prowadzenia pojazdów mechanicznych. Nie mów, ze nie dostrzegasz jacy są teraz 18-latkowie. Jak widzę co nieraz ci młodzi wyprawiają za kółkiem to się za głowę łapię. Powinno się więc podnieść, tak jak mówię, wiek z 18 do 21 albo przynajmniej wprowadzić testy psychologiczne aby niedojrzałych do prowadzenia auta młokosów za kółko nie wpuszczać.
    9 7 Cytuj Zgłoś
  • 06.09.2013 - 16:02
    szwagierek napisał/a:
    nastepny z tych co sie uwazaja za doswiadczonych kierowcow a prawko zrobil w ubieglym roku lub kupil
    Jak widać czytać nie potrafisz ze zrozumieniem .... Skoro ma 21 lat to już pewnie prawko ma ponad 3 lata.
    Skoro ty kupowałeś to nie znaczy że każdy kupuje oszołomie
    7 5 Cytuj Zgłoś
  • 06.09.2013 - 16:14
    a może zachciało się mu do WC ?? nagły , niekontrolowany atak sraczki :D
    9 8 Cytuj Zgłoś
  • 06.09.2013 - 19:15
    Przyczyną wypadku NA 100% Była BRZOZA !!!
    5 13 Cytuj Zgłoś
  • 06.09.2013 - 19:21
    hardkor86 napisał/a:
    szwagierek napisał/a:nastepny z tych co sie uwazaja za doswiadczonych kierowcow a prawko zrobil w ubieglym roku lub kupilJak widać czytać nie potrafisz ze zrozumieniem .... Skoro ma 21 lat to już pewnie prawko ma ponad 3 lata.
    Skoro ty kupowałeś to nie znaczy że każdy kupuje oszołomie
    A gdzie to jest napisane, że zrobił prawko w wieku 18 lat? Nie mógł zrobić go gdy miał 19 czy 20 lat? Nie ośmieszaj się człowieczku ....
    7 3 Cytuj Zgłoś
  • 06.09.2013 - 19:47
    Warmer84 napisał/a:
    A gdzie to jest napisane, że zrobił prawko w wieku 18 lat? Nie mógł zrobić go gdy miał 19 czy 20 lat? Nie ośmieszaj się człowieczku ....
    No właśnie - to samo pomyślałem. To, że można robić prawko od 18 roku życia to nie znaczy, że każdy je robi w tym wieku.

    Tak czy siak - testy psychologiczne powinny być obowiązkowe dla wszystkich kandydatów na kierowców.
    2 4 Cytuj Zgłoś
  • 06.09.2013 - 19:54
    Warmer84 napisał/a:
    hardkor86 napisał/a:szwagierek napisał/a:nastepny z tych co sie uwazaja za doswiadczonych kierowcow a prawko zrobil w ubieglym roku lub kupilJak widać czytać nie potrafisz ze zrozumieniem .... Skoro ma 21 lat to już pewnie prawko ma ponad 3 lata.
    Skoro ty kupowałeś to nie znaczy że każdy kupuje oszołomieA gdzie to jest napisane, że zrobił prawko w wieku 18 lat? Nie mógł zrobić go gdy miał 19 czy 20 lat? Nie ośmieszaj się człowieczku ....
    Nigdzie pajacu nie pisze ani tego że ma go rok...
    4 4 Cytuj Zgłoś
  • Magdalena 06.09.2013 - 20:03
    Hardkor, zrobiłes z siebie debila - pajacowanie innych nie poprawi Twojej sytuacji. Nikt nie twierdzi, że ma rok, lub ponad rok - jedyną osobą spekulującą cokolwiek bez dowodów jesteś TY, ponieważ napisałeś: "Skoro ma 21 lat to już pewnie prawko ma ponad 3 lata". W dodatku podkreśliłeś swoją rzekomą nieomylność słowem "PEWNIE". A Warmer napisał wyraźnie, że MÓGŁ zrobić prawko później - jeśli masz problemy z odróżnieniem słów "mógł" a "musiał" to odsyłam do słownika.

    ps. nie "pisze", tylko "jest napisane"
    7 7 Cytuj Zgłoś
  • 06.09.2013 - 20:21
    Trudno ortografia zawsze była moim konikiem Elena Magdalena...
    Używając słowa "pewnie" nie chciałem podkreślić swojej nieomylności tylko po prostu taki mam styl pisania.
    A co to spekulacji bez dowodów, znam kierowcę i wiem ile czasu ma "PEWNIE" prawko :)
    5 2 Cytuj Zgłoś
  • 06.09.2013 - 23:48
    Elena napisał/a:
    Viking napisał/a:Osoby do 25 roku życia powinny mieć osobną kategorię prawa jazdy - tylko na samochody typu Cinquecento, Seicento, Tico czy Fiat 126p. Testy psychologiczne to inna sprawa - nie raz pisałem że są potrzebne dla kandydatów na kierowców, żeby już na wstępie odrzucić przynajmniej część "wariatów drogowych".

    Ludzie tak ograniczeni jak Ty powinni mieć osobne kategorie dyskusji w których mogą mieć głos - tylko na debaty "moje przedszkole", "jak nie ulegać stereotypom, poradnik dla początkujących", albo "w dupie byłem, gówno widziałem".

    To nie wiek jest wyznacznikiem odpowiedzialności i umiejętności korzystania z rozsądku.
    Masz rację, ale przyznasz że młodzi kierowcy często szarżują i powodują wypadki. Oczywiście nie jest to reguła. Niemniej powinny być testy psychologiczne dla kandydatów na kierowców.
    1 4 Cytuj Zgłoś
  • Magdalena 06.09.2013 - 23:49
    Ale inni nie znają i nie wiedzieli, że Ty znasz - po prostu przedstawili możliwości. Nie dyskutujemy o Twoich znajomościach, tylko o informacjach zawartych w tekście.
    1 3 Cytuj Zgłoś
  • 07.09.2013 - 10:14
    baal10 napisał/a:
    Z tego co słyszałem to rozmawiał przez telefon, jak zjeżdżał z ronda to mu telefon spadł na ziemię, chciał podnieść i jak się schylał pociągnął kierownicę:)
    też tak słyszałam od znajomej która pracuję w starostwie a dodatkowo podobno schylając się po ten telefon pomyli gaz z hamulcem
    2 3 Cytuj Zgłoś
  • 07.09.2013 - 13:05
    turkaksc napisał/a:
    baal10 napisał/a:Z tego co słyszałem to rozmawiał przez telefon, jak zjeżdżał z ronda to mu telefon spadł na ziemię, chciał podnieść i jak się schylał pociągnął kierownicę:)też tak słyszałam od znajomej która pracuję w starostwie a dodatkowo podobno schylając się po ten telefon pomyli gaz z hamulcem
    Nie nie rozmawiałem przez telefon :) ani też nie pomyliłem pedałów...
    W prawym bucie miałem rozciętą podeszwę z boku i to w nią wszedł mi pedał czy też zaczepił się ...
    3 7 Cytuj Zgłoś
  • 07.09.2013 - 16:21
    Mrrrrrr napisał/a:
    Nie nie rozmawiałem przez telefon :) ani też nie pomyliłem pedałów...
    W prawym bucie miałem rozciętą podeszwę z boku i to w nią wszedł mi pedał czy też zaczepił się ...
    Stać cię na audi a nie stać na nowe buty?
    12 4 Cytuj Zgłoś
  • 07.09.2013 - 23:02
    Viking napisał/a:
    Mrrrrrr napisał/a:Nie nie rozmawiałem przez telefon :) ani też nie pomyliłem pedałów...
    W prawym bucie miałem rozciętą podeszwę z boku i to w nią wszedł mi pedał czy też zaczepił się ...Stać cię na audi a nie stać na nowe buty?
    - Z ust mi to wyjąłeś. Tyle, że ja bym ujął RODZICÓW stać na audi a na nowe buty już nie.

    Abstrah-ując (celowo z myślnikiem w środku bo inaczej cenzura wycina literki h, u i j) od tego kogo i na co stać .... Jak tak patrzę na zdjęcie to jakoś nie mogę uwierzyć, że to tylko z winy dziurawego buta ,,,
    4 6 Cytuj Zgłoś
  • 08.09.2013 - 3:33
    Zawsze można zwalić winę na rozciętą podeszwę albo coś innego. Trochę mniejsza prędkość i mogło by być inaczej.
    4 4 Cytuj Zgłoś
  • 08.09.2013 - 12:34
    Warmer84
    Nie rodziców tylko mnie człowieczku bo sam na siebie zarabiam, a takie auto to nie jest majątek ...
    buty praktycznie nowe a miałem je tylko trzy razy na nogach ale tak ostatnio popiłem że rozciąłem a nie zauważyłem tego.
    A co do prędkości to na ten temat nie będę dyskutować
    5 3 Cytuj Zgłoś
  • 08.09.2013 - 13:09
    Viking napisał/a:
    Warmer84 napisał/a:A gdzie to jest napisane, że zrobił prawko w wieku 18 lat? Nie mógł zrobić go gdy miał 19 czy 20 lat? Nie ośmieszaj się człowieczku ....No właśnie - to samo pomyślałem. To, że można robić prawko od 18 roku życia to nie znaczy, że każdy je robi w tym wieku.

    Tak czy siak - testy psychologiczne powinny być obowiązkowe dla wszystkich kandydatów na kierowców.
    Ja zrobiłem prawko w wieku 17 lat dzisiaj mam 32 i dalej mnie dziadki uważają za gówniaża a nie mają nawet połowy umiejętności co ja.
    2 10 Cytuj Zgłoś
  • ania 09.09.2013 - 12:16
    on tylko wpadł załatwić jakąś sprawę ;)
    4 2 Cytuj Zgłoś
  • 09.09.2013 - 17:27
    Mrrrrrr napisał/a:
    turkaksc napisał/a:baal10 napisał/a:Z tego co słyszałem to rozmawiał przez telefon, jak zjeżdżał z ronda to mu telefon spadł na ziemię, chciał podnieść i jak się schylał pociągnął kierownicę:)też tak słyszałam od znajomej która pracuję w starostwie a dodatkowo podobno schylając się po ten telefon pomyli gaz z hamulcemNie nie rozmawiałem przez telefon :) ani też nie pomyliłem pedałów...
    W prawym bucie miałem rozciętą podeszwę z boku i to w nią wszedł mi pedał czy też zaczepił się ...
    takie pytanko, skoro w dziurę w podeszwie "wszedł pedał" to nie dało sie pociągnąc nogi do góry razem z pedałem w podeszwie ? przeciez pedał gazy chce wrocic do pozycji 0 wystarczy podniesc noge do gory?
    3 3 Cytuj Zgłoś
  • 10.09.2013 - 9:56
    Mrrrrrr napisał/a:
    Warmer84
    Nie rodziców tylko mnie człowieczku bo sam na siebie zarabiam, a takie auto to nie jest majątek ...
    buty praktycznie nowe a miałem je tylko trzy razy na nogach ale tak ostatnio popiłem że rozciąłem a nie zauważyłem tego.
    A co do prędkości to na ten temat nie będę dyskutować
    A hamulca nie miałeś, ani kluczyka w stacyjce do odcięcia zapłonu? A może byłeś jeszcze na kacu?
    3 Cytuj Zgłoś
  • 10.09.2013 - 10:26
    Westar i Chemik106 macie rację. Dla mnie to całe tłumaczenie się dziurą w bucie jest śmieszne. Według mnie przyczyną była brawura, nadmierna prędkość i brak umiejętności kierowcy. Nawet jeśli to rzeczywiście dziura w bucie była przyczyną (w co śmiem wątpić) to nie widzę żadnego usprawiedliwienia braku prawidłowej reakcji na sytuację. Wystarczyło nogę z gazu do góry podnieść i hamulec wdepnąć. Można było bez większych problemów to auto wyhamować na drodze a nie na budynku starostwa. Tak czy siak, umiejętności kierowcy pozostawiają wiele do życzenia. Takie jest moje zdanie...
    7 3 Cytuj Zgłoś
  • 10.09.2013 - 18:29
    Warmer84 napisał/a:
    Westar i Chemik106 macie rację. Dla mnie to całe tłumaczenie się dziurą w bucie jest śmieszne. Według mnie przyczyną była brawura, nadmierna prędkość i brak umiejętności kierowcy. Nawet jeśli to rzeczywiście dziura w bucie była przyczyną (w co śmiem wątpić) to nie widzę żadnego usprawiedliwienia braku prawidłowej reakcji na sytuację. Wystarczyło nogę z gazu do góry podnieść i hamulec wdepnąć. Można było bez większych problemów to auto wyhamować na drodze a nie na budynku starostwa. Tak czy siak, umiejętności kierowcy pozostawiają wiele do życzenia. Takie jest moje zdanie...
    Amen.
    1 3 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o komentarzach