Myślenice: Radni PiS chcą gminy wolnej od ideologii LGBT. Projekt uchwały odrzucony [WIDEO]

Radni PiS złożyli projekt uchwały „Gmina wolna od ideologii LGBT”, jednak ten został odrzucony i nie wszedł pod obrady. Co zawiera?

Na początku obrad XII sesji Rady Miejskiej Wacław Szczotkowski (PiS) w imieniu klubu radnych Prawa i Sprawiedliwości wnioskował o wniesienie autopoprawki oraz rozpatrzenie i rozpatrzenie uchwały w sprawie podjęcie deklaracji "Gmina Myślenice wolna od ideologii LGBT".

Za głosowało 10 radnych (wszyscy PiS), przeciw Grażyna Ambroży (Bez Układów), a od głosu wstrzymało się 10 radnych (klub KWW Macieja Ostrowskiego oraz radny Wojciech Malinowski – Bez Układów). W wyniku głosowania autopoprawka nie otrzymała akceptacji i nie weszła pod obrady.

 

Co zawiera deklaracja?

Czytamy w nim:

Przyjmujemy następującą treść deklaracji: W związku z ogromnymi zagrożeniami wywołanymi przez ideologię LGBT, która dąży do rewolucji kulturowej oraz atakuje w Polsce wprost wartości takie jak: wolność słowa, niewinność dzieci, autorytet rodziny i szkoły oraz swobodę sumienia, wartości chrześcijańskie. Dlatego postanawiamy konsekwentnie bronić naszej wspólnoty samorządowej.

Dla dobra życia, rodziny i wolności deklarujemy, że samorząd który reprezentujemy z naszą wielowiekową kulturą opartą na wartościach chrześcijańskich - nie będzie ingerować w prywatną sferę życia polskich rodzin. Nie damy narzucić sobie wyolbrzymianych problemów i sztucznych konfliktów, które niesie ze sobą ideologia LGBT.

1. Nie zgodzimy się na sprzeczne z prawem instalowanie funkcjonariuszy politycznej poprawności w szkołach (tzw. "latarników"). Będziemy strzegli prawa do wychowania dzieci zgodnego z przekonaniami rodziców!

2. Zrobimy wszystko, aby do szkół nie mieli wstępu gorszyciele zainteresowani wczesną seksualizacją polskich dzieci w myśl tzw. standardów Światowej Organizacji Zdrowa (WHO). Będziemy chronili uczniów, dbając o to, aby rodzice z pomocą wychowawców mogli odpowiedzialnie przekazać im piękno ludzkiej miłości!

3. Nie pozwolimy wywierać administracyjnej presji na rzecz stosowania poprawności politycznej (słusznie zwanej niekiedy po prostu homopropagandą) w wybranych zawodach. Będziemy chronili m.in. nauczycieli i przedsiębiorców przed narzucaniem im nieprofesjonalnych kryteriów działania np. w pracy wychowawczej, przy doborze pracowników czy kontrahentów!

Deklarujemy, że Gmina Myślenice w realizacji swoich publicznych zadań będzie wierna tradycji narodowej i państwowej, pamiętając o 1053 latach od Chrztu Polski, 100 latach od odzyskania Niepodległości Polski i 29 latach od odzyskania Samorządności Polaków.

Powiązane tematy

Czytaj także

Komentarze

  • 25.06.2019 - 11:51
    Całe szczęście, że jesteście Państwo Bez Układów. Inaczej musiałabym się z tego państwa ewakuować.
    80 43 Cytuj Zgłoś
  • mirek@ 25.06.2019 - 12:12
    radni bez ukladow ostatni hamulec normalnosci! strach pomyslec co by zrobili z ta gmina gdyby pis mial wiekszosc w radzie... to miasteczko zawsze bylo zacofane, ale ta kadencja je tylko uwstecznia... co nastepne?
    82 47 Cytuj Zgłoś
  • mknp@o2.pl 25.06.2019 - 14:35
    mirekm napisał/a:
    to miasteczko zawsze bylo zacofane, ale ta kadencja je tylko uwstecznia... co nastepne?
    Uważasz, że zacofane jest wychowanie dzieci przez rodziców czy posiadanie prawa do wyrażania swojej opinii?

    Toleruję środowiska LGBT, ale nie akceptuję, a próby zmuszenia ludzi do akceptacji tych środowisk można wykonać tylko za pomocą cenzury i szantażu, ponieważ nie można inaczej zmusić ludzi do popierania czegoś, na co się nie zgadzają i w tym zakresie (chyba tylko w tym) popieram pis.

    Zauważyłem, że wielu krzykaczy z LGBT (którzy zaraz się tutaj zbiorą) nie zna znaczenia słów "tolerancja" i "akceptacja" więc na wszelki wypadek wytłumaczę.
    Tolerować znaczy nie popierać, ale szanować.
    Akceptować to znaczy świadomie popierać.

    Dlatego nie zgadzam się na to co proponują ruchy LGBT, tak jak i na każde inne zmuszanie do akceptacji nigdy nie będę się zgadzał.
    63 54 Cytuj Zgłoś
  • 25.06.2019 - 15:02
    A co jeżeli nie chce by moje dziecko brało udział w nauczaniach lgbt? Mam coś do powiedzenia?
    52 32 Cytuj Zgłoś
  • mirek@ 25.06.2019 - 15:12
    mknp napisał/a:
    Uważasz, że zacofane jest wychowanie dzieci przez rodziców czy posiadanie prawa do wyrażania swojej opinii?

    Toleruję środowiska LGBT, ale nie akceptuję, a próby zmuszenia ludzi do akceptacji tych środowisk można wykonać tylko za pomocą cenzury i szantażu, ponieważ nie można inaczej zmusić ludzi do popierania czegoś, na co się nie zgadzają i w tym zakresie (chyba tylko w tym) popieram pis.

    Zauważyłem, że wielu krzykaczy z LGBT (którzy zaraz się tutaj zbiorą) nie zna znaczenia słów "tolerancja" i "akceptacja" więc na wszelki wypadek wytłumaczę.
    Tolerować znaczy nie popierać, ale szanować.
    Akceptować to znaczy świadomie popierać.

    Dlatego nie zgadzam się na to co proponują ruchy LGBT, tak jak i na każde inne zmuszanie do akceptacji nigdy nie będę się zgadzał.
    W cytowanej deklaracji można znaleźć takie zapisy:

    "Przyjmujemy następującą treść deklaracji: W związku z ogromnymi zagrożeniami wywołanymi przez ideologię LGBT, która dąży do rewolucji kulturowej oraz atakuje w Polsce wprost wartości takie jak: wolność słowa, niewinność dzieci, autorytet rodziny i szkoły oraz swobodę sumienia, wartości chrześcijańskie. Dlatego postanawiamy konsekwentnie bronić naszej wspólnoty samorządowej."

    tylko ze ja się nie zgadzam z tymi słowami,. nie uwazam zeby "ideologia" LGBT dążyła do rewolucji kulturowej, ani aby że w jakikolwiek sposób atakuje wolność słowa, niewinność dzieci czy rodzinę...

    ta deklaracja to istna blokada, powiedzenie NIE odmienności a radni PIS chca przemówić głosem wszystkich mieszkancow, a ja nie widze w srodowisku lgbt zagrozenia dla mojego dziecka, ani rodziny, dlatego otwarcie mowie o tym o czym mysle - tak samo jak Ty
    57 39 Cytuj Zgłoś
  • Artur 25.06.2019 - 15:23
    mknp napisał/a:
    Zauważyłem, że wielu krzykaczy z LGBT (którzy zaraz się tutaj zbiorą) nie zna znaczenia słów "tolerancja" i "akceptacja" więc na wszelki wypadek wytłumaczę.
    Tolerować znaczy nie popierać, ale szanować.
    Akceptować to znaczy świadomie popierać.

    Dlatego nie zgadzam się na to co proponują ruchy LGBT, tak jak i na każde inne zmuszanie do akceptacji nigdy nie będę się zgadzał.
    Częściowo masz rację, ale nie wyczerpałeś znaczenia obu słów. Akceptacja nie ogranicza się wyłącznie do popierania, ale przejawia się także poprzez pogodzenie się z czymś, czego nie można zmienić (orientacji seksualnej) lub uznaniem czyichś cech postępowania za zgodne z standardami społeczeństwa. Tolerancja to rzeczywiście w pierwszej kolejności szacunek.

    Deklaracja zaproponowana przez Radnych PiSu przejawia się brakiem szacunku do środowiska LGBT poprzez szereg pejoratywnych określeń: "wyolbrzymione problemy", "sztuczne konflikty", "gorszyciele zainteresowani wczesną seksualizacją polskich dzieci" czy "homopropaganda". Póki co to Radni PiSu pokazują swój brak tolerancji słowem nie mówiąc o przywołanej przez Ciebie akceptacji :)


    50 26 Cytuj Zgłoś
  • mknp@o2.pl 25.06.2019 - 15:48
    @mirekm: Ideologia LGBT niesie zagrożenie, ponieważ ich postulatem jest, aby zmusić wszystkich do akceptacji, nie wystarcza im tolerancja.
    Gdyby faktycznie byli jakoś uciskani, wsadzani do więzień za orientację, to powinni walczyć, ale w normalnych środowiskach, są oni traktowani jak zwyczajni ludzie. Niech będą z kim chcą, jak się kochają to niech się kochają, byle poza miejscami publicznymi i za obopólną zgodą dwójki lub więcej dorosłych, świadomych ludzi. Niech się starają o możliwość wzięcia "ślubu" (piszę w cudzysłowie, ponieważ ślub cywilny to tylko zwykła umowa). Ale niech nie zmuszają innych do akceptowania ich, niech nie zabraniają wyrażać swojej opinii na temat homoseksualizmu, niech nie zmuszają rodziców, do posyłania dzieci na zajęcia, z tematyką których się nie zgadzają. Niech przestaną walczyć z Kościołem i pozwolą mu określać homoseksualizm jako grzech, w końcu tolerancja powinna działać w dwie strony.

    Uważam, że deklaracja chociaż używa mocnych słów, jest poprawna.

    @Lesica: Nie masz racji, tolerancja jest wtedy, kiedy się z czymś nie zgadzamy, więc osoba tolerująca LGBT będzie się wypowiadać źle o tych środowiskach, ale będzie je szanować. Wypowiadanie się negatywnie na temat jakiejś grupy, nie oznacza braku szacunku, ponieważ wtedy określenie tolerancja byłoby wewnętrznie sprzeczne.
    25 42 Cytuj Zgłoś
  • 25.06.2019 - 15:58
    LGBT-owcy są sa sprowadzaniem muzułmańskich emigrantów, to pewnie zaniedługo problem sie sam rozwiąże.
    20 48 Cytuj Zgłoś
  • 25.06.2019 - 16:00
    Ci wstrzymujący się niczym nie różnicie się od PIS-u. Tak samo brakuje Wam jaj.
    55 15 Cytuj Zgłoś
  • 25.06.2019 - 16:03
    "1. Nie zgodzimy się na sprzeczne z prawem instalowanie funkcjonariuszy politycznej poprawności w szkołach (tzw. "latarników"). Będziemy strzegli prawa do wychowania dzieci zgodnego z przekonaniami rodziców!"

    A jeśli rodzice mają inne niż chrześcijańskie poglądy ? Są np. za wolnymi związkami , jedno jest np. gejem ? Czy będą strzegli przekonania takich rodziców ?

    "2. Zrobimy wszystko, aby do szkół nie mieli wstępu gorszyciele zainteresowani wczesną seksualizacją polskich dzieci w myśl tzw. standardów Światowej Organizacji Zdrowa (WHO). Będziemy chronili uczniów, dbając o to, aby rodzice z pomocą wychowawców mogli odpowiedzialnie przekazać im piękno ludzkiej miłości!"

    Piekno ludzkiej miłości to również miłość homoseksualna która była jest i będzie. Homoseksualistą był DaVici warto poczytać jego biografię.

    "Deklarujemy, że Gmina Myślenice (...) 29 latach od odzyskania Samorządności Polaków." dlaczego 29 lat a nie 30 jeśli 4-go czerwca była 30 rocznica ? Bo radni PiS KOPIOWALI bezmyślnie deklarację nie czytając jej i nie rozumiejąc ta uchwalona w Mielcu była przed 30-tą rocznicą wyborów. Oto jest profesjonalizm radnych PIS :)

    Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości jak oni działają to idealny przykład. Wrzucają żeby wrzucać nawet nie czytając jest ich tam 10-ciu i co nikt tego nie przeanalizował ?

    Uchwałę przygotował Fita wzór cnót wszelakich a pozostała 9-ka miała zagłosować w końcu po co czytać nad czym się głosuje.
    64 23 Cytuj Zgłoś
  • mknp@o2.pl 25.06.2019 - 16:18
    PiterOlek napisał/a:
    jeśli rodzice mają inne niż chrześcijańskie poglądy ? Są np. za wolnymi związkami , jedno jest np. gejem ? Czy będą strzegli przekonania takich rodziców ?
    deklaracja mówi, że będą przestrzegane: "Będziemy strzegli prawa do wychowania dzieci zgodnego z przekonaniami rodziców"

    PiterOlek napisał/a:
    Piekno ludzkiej miłości to również miłość homoseksualna która była jest i będzie. Homoseksualistą był DaVici warto poczytać jego biografię.
    Cytat deklaracji który tutaj komentujesz nie mówi o homoseksualizmie, a o pozwoleniu rodzicom zadecydować jak będą przekazywać swoim dzieciom wiedzę na temat miłości.

    Czyżbyś nie przeczytał deklaracji tylko bezmyślnie kopiował wycinki?


    Deklaracja miała pozwolić rodzicom wybrać co dla ich dzieci dobre, niestety, głośna grupa ludzi ze środowisk LGBT twierdzi, że tylko oni mają rację i dobre dla wszystkich dzieci w Polsce jest tylko to, co oni wyznają.
    23 39 Cytuj Zgłoś
  • Artur 25.06.2019 - 21:30
    mknp napisał/a:
    @Lesica: Nie masz racji, tolerancja jest wtedy, kiedy się z czymś nie zgadzamy, więc osoba tolerująca LGBT będzie się wypowiadać źle o tych środowiskach, ale będzie je szanować. Wypowiadanie się negatywnie na temat jakiejś grupy, nie oznacza braku szacunku, ponieważ wtedy określenie tolerancja byłoby wewnętrznie sprzeczne.
    Na potrzeby naszej dyskusji Wikipedia wydaje się miarodajnym źródłem - sprawdź znaczenie słów tolerować, akceptować. Obydwa spłycasz. Twierdzisz, że tolerancja oznacza szacunek, ale brak poparcia, a tymczasem tolerancja oznacza po prostu szacunek niezależnie od tego czy popierasz czy też nie. Jeśli popierasz możesz mówić o akceptacji w ramach której konieczny jest szacunek. Pomijając fakt, że szacunek poparcie nie są zero-jedynkowymi pojęciami.

    Nie bronię nikomu wypowiadać się negatywnie na temat określonych grup społecznych pod warunkiem, że jest to konstruktywna krytyka nie obrażająca innych, tak jak ma to miejsce w tej deklaracji. Tylko tyle, choć dla tych co mogą nazwać deklarację poprawną najwidoczniej aż tyle.
    32 5 Cytuj Zgłoś
  • 25.06.2019 - 22:42
    Tak Lula,skończyłem budowlanke w Zakopcu.Mam łatwość nawiązywania znajomosći,wielu znajomych I zdolnośći do interesu, I potrafie to wykorzystać,tak co ci wykrztałceni pracują na mnie.Ty siedzisz w kwiaciarni I uprawiosz filozofie,a teroz mnie chcesz dyskryminować bom nie jest Ę I Ą
    12 35 Cytuj Zgłoś
  • 25.06.2019 - 22:52
    I piszesz te wzniosłe słowa o poszanowaniu innośći LGBP,a mnie chcesz zmieńiać bom inny.;-)))))
    11 31 Cytuj Zgłoś
  • 25.06.2019 - 23:28
    Fita kończy licencjat to i pokazać się chce, może dojdzie do uszu prezesa, że jest tu taki "bojownik", jakiś Orlen w spadku po koledze albo inszy KGHM, naoglądał się w Ameryce karier od pucybuta do milionera to u nas chce od szewczyka do ministra albo i prezydenta,
    34 16 Cytuj Zgłoś
  • 26.06.2019 - 6:08
    Myślę, że teraz powinna się pojawić deklaracja w sprawie zaostrzenia przepisów antyaborcyjnych. Samorząd to samorząd. Co tam drogi, co tam woda, my deklaracjami świat zawojujem. Ciepła woda w kranie to już przeszłość.
    34 6 Cytuj Zgłoś
  • 26.06.2019 - 6:12
    Kiernoz Blachowski napisał/a:
    Tak Lula,skończyłem budowlanke w Zakopcu.Mam łatwość nawiązywania znajomosći,wielu znajomych I zdolnośći do interesu, I potrafie to wykorzystać,tak co ci wykrztałceni pracują na mnie.Ty siedzisz w kwiaciarni I uprawiosz filozofie,a teroz mnie chcesz dyskryminować bom nie jest Ę I Ą
    Budowlaniec ekshibicjonista? Coś tu nie gra.
    18 5 Cytuj Zgłoś
  • 26.06.2019 - 6:16
    Seneka napisał/a:
    Budowlaniec ekshibicjonista? Coś tu nie gra.
    Przecież to drugie konto Spyry.
    13 7 Cytuj Zgłoś
  • 26.06.2019 - 7:51
    Kiernozie, nie mam kwiaciarni. Tak sobie tylko kiedyś zażartowałam. Zapewniam Cię, że ciężko się w życiu napracowałam. Jednak nie chwalę się jak pan Morawiecki, że znam konstrukcję cepa. Z rodzicami i rodzeństwem tych cepów używaliśmy. I nie jestem tak bogata jak Morawiecki, bo nikt z czarnych nie podpowiedział mi, że jest interes do zrobienia. Zresztą i tak nie miałabym na to pieniędzy, aby zrobić taki zakup, jaki zrobił Morawiecki.
    15 8 Cytuj Zgłoś
  • 26.06.2019 - 8:12
    Dodam też Kiernozie, że budowlanka w Zakopanem ma opinię jednej z najlepszych szkół. Zajmuje się m.in. budownictwem regionalnym. Chylę czoła. Zapewniam Cię, że nie byłabym w stanie takiej szkoły skończyć. I zapewniam Cię, że nie wszyscy mający inne poglądy polityczne są potworami. Pozdrawiam Cię Przyjacielu.
    Edytuj Usuń
    14 4 Cytuj Zgłoś
  • 26.06.2019 - 9:02
    W związku z ogromnym zagrożeniem ze strony Kościoła Katolickiego ( więcej przypadków pedofilii, niż po stronie LGBT), radni PiS powinni podjąć uchwałę "Gmina wolna od ideologii Kościoła Katolickiego".
    26 19 Cytuj Zgłoś
  • 26.06.2019 - 9:34
    Koli, to nazywa się marzeniem ściętej głowy. Z kim to przeprowadzisz? Obie opcje w Radzie niewiele się od siebie różnią. Każdej zależy na tym, aby przetrwać kadencję. Wysiłki pani Ambroży i pana Malinowskiego są kopaniem się z koniem.
    12 3 Cytuj Zgłoś
  • 26.06.2019 - 9:47
    Bardzo mi się podoba że przynajmniej jedna radna jasno powiedziała "NIE" a nie wstrzymała się od głosu. Szczególnie że taka deklaracja to stygmatyzowanie ludzi.

    Obawiam się znając pis że i tak temat wróci i to szybciej niż się wszystkim wydaje.
    23 9 Cytuj Zgłoś
  • 26.06.2019 - 10:02
    Co mnie obchodzi LGBT. Weźcie się za robotę wnioskodawcy. Setki gównianych tematów zastępczych a to do czego zostaliście wybrani to leży.
    19 5 Cytuj Zgłoś
  • 26.06.2019 - 10:49
    koli napisał/a:
    W związku z ogromnym zagrożeniem ze strony Kościoła Katolickiego ( więcej przypadków pedofilii, niż po stronie LGBT), radni PiS powinni podjąć uchwałę "Gmina wolna od ideologii Kościoła Katolickiego".
    Ja tam gardze dwiema grupami tak samo :) ale jakoś do lgbt czuje większy wstręt, będąc za granicą miałem styczność z takimi grupami, u imo że wiele ludzi jest normalnych to swirów tam nie brakuje tak jak księży pedofili, nie ukrywajmy że wielu z lgbt to banda zboczencow, do dziś mam widok przed oczami kobiety z cyckami na wierzchu i z brodą jak u faceta, bo ona się czuję mężczyzna i kobietą jednocześnie :/ i to mój argument dlaczego nie chce by tacy ludzie nauczali dzieci o seksie, jak ktoś jest normalny to okey, ale jak ktoś będzie chciał mojemu dziecku tłumaczyć że istnieje 84 płcie i dziesiątki pociągów seksualnych np do zwierząt czy mebli, to walić taki postęp... Starczy że wielcy zwolennicy lgbt i seksualizacji dzieci jak np anja Rubik która publicznie mówi że w wieku 8 czy 9 lat uprawiała seks z misiem, chore co oni chcą wnieść
    12 11 Cytuj Zgłoś
  • 26.06.2019 - 12:15
    Lula ,dziękuję za ciepłe słowa.
    5 Cytuj Zgłoś
  • 26.06.2019 - 13:51
    Ciekawe czy Ci wszyscy co piszą tutaj wiedzą jak piętnuje się dzieci w szkole które nie chodzą na religię ? Wiele rodzin mimo że nie są związani z kościołem nakazuje chodzić swoim dzieciom na religię bo inaczej są wyśmiewane przez rówieśników.

    Może o tym warto by pomyśleć jeśli rozmawia się o ideologich ? Tak to już mamy że widzimy tylko zło po jednej stronie. Młodzi ludzie o innych orientacjach są często wytykane i to one najczęsciej są potencjalnymi samobójcami z racji ich piętnowania.

    Zastanówcie się czy edukcja jest zła czy przekoania są złe czy może raczej nasze społeczeństwo jest katolicko-otrodoksyjne co z pewnością nie jest dobre.
    19 11 Cytuj Zgłoś
  • 26.06.2019 - 19:29
    Nie ośmieszajcie się z tym posiedzeniem bez układów bo wychodzą z tego wielkie jaja.
    5 5 Cytuj Zgłoś
  • Włodek 26.06.2019 - 22:02
    Co to ma być? Znowu dziadygi wstrzymały się od głosu?
    Taką radę powinno się rozwiązać i nowe wybory. Pozbyć się nierobów niepotrafiących podjąć decyzji.
    10 5 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2019 - 8:57
    WodnikuSzuwarku, przecież wiesz, że nie ma takiej możliwości.To wszystko jest bogobojne.
    2 3 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2019 - 10:25
    Kiernozie, dziękuję, że zauważyłeś.
    2 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2019 - 11:00
    Niesamowitymi bzdurami się Ci ludzie zajmują... "ideologia LGBT" kto wymyślił takie pojęcie? za dużo TVP drodzy radni. Przeczytał ktoś z Was (radnych) w ogóle kartę LGBT na którą się powołujecie? Nie sądzę.
    13 5 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2019 - 11:39
    Mirekmie, ktoś głosował na tych ludzi. Jest to warte zastanowienia.
    Cytuj Zgłoś Edytuj Usuń
    2 2 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2019 - 11:45
    Arturze_mieszkańcu, zaznaczam radni pana Ostrowskiego niczym nie różnią od PIS-owców. Niestety.
    5 6 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2019 - 14:47
    Lula napisał/a:
    Arturze_mieszkańcu, zaznaczam radni pana Ostrowskiego niczym nie różnią od PIS-owców. Niestety.
    Coz... Nie jestem za pisem ale wkurzają mnie takie uwagi, bo imo że PiS Don dupy to o parę lig lepszy od PO czy patologicznej Wiosny
    5 9 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2019 - 15:09
    Macieju27luis Pańskie wypowiedzi budzą we mnie grozę. Rozumiem, edukacja leży.
    4 4 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2019 - 15:21
    Lula napisał/a:
    Macieju27luis Pańskie wypowiedzi budzą we mnie grozę. Rozumiem, edukacja leży.
    Uhu zabolało pseudo elitę z PO :) dziwi mnie ze istnieją zwolennicy imo tyłu afer i imo tylu nakradzionych pieniędzy, ale widać syndrom Sztokholmski jest piękny o tej porze roku :&
    6 7 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2019 - 16:22
    Macieju27luis - moim problemem jest to, że nie popieram PIS-u ani PO. Obie te partie prowadzą kraj na skraj przepaści. Sądzę, że jesteś młodszy ode mnie. Więc młodzi zacznijcie myśleć. Interesuje mnie klimat. Temat LGBT i pedofilii w krajach zachodnich został załatwiony już dawno.Nawet zdołał to przełknąć tamtejszy kościół katolicki.My nie załatwiliśmy do dziś tematu pedofilii ani problemu LGBT. Bo rozwojowo jesteśmy co najmniej 50 lat np. za Niemcami.Młodzi zacznijcie myśleć o tym, że może Wam zabraknąć wody i powietrza.Premier kraju przeciwstawia się ustawie o ochronie klimatu. Mnie to przeraża.Ja na PIS nie głosowałam. Mam miejsce w rodzinnym grobowcu.Udało mi się.Pozdrawiam.
    Edytuj Usuń
    Edytuj Usuń
    6 4 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2019 - 16:30
    I jeszcze jedno, gdyby któryś z radnych miał dziecko, które ma problem LGBT, to zabiłby je ? Ludzie, zacznijcie myśleć.
    11 5 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2019 - 16:48
    A czy ja komuś źle życzę? Niech pomagają młodym ludziom itp itd ale nie chce by uczono dzieci rzeczy niepotrzebnych, takich jakich opisuje chociażby pani anja Rubik która napisała książkę o edukacji seksualne dla dzieci, gdzie wypisuje chociażby o tym że swoje pierwsze kontakty seksualne miała w wieku 8 lat z maskotkami, nie chodzi o samo bycie homoseksualista a o to jakie głupoty chcą dzieciom tluc do głowy, trochę mi to wygląda na to by móc wprowadzać młodsze dzieci do życia seksualnego, by móc obniżyć wiek legalnego seksu, są partie co chcą zalegalizować seks od 13 roku życia, ja w wieku 13 lat oglądałem bajki w telewizji a nie myślałem o tym by już być aktywnym seksualnym, co to ma wspólnego z lgbt? Chociażby to że wszystkie te partie maja wielu członków tej grupy i są silnie popierajace to środowisko, i to mnie niepokoi, wiadomo że mamy inne problemy jak powietrze czy ekologia, gospodarka, ale też chcę by moje dziecko mogło pozostać dzieckiem
    5 4 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2019 - 21:47
    Lula napisał/a:
    I jeszcze jedno, gdyby któryś z radnych miał dziecko, które ma problem LGBT, to zabiłby je ? Ludzie, zacznijcie myśleć.
    Lulka widzę światełko w tunelu:>))).!! Jednak dostrzegłaś co LGBT to nie normalnoś, jak to niektórzy twierdzą.To dobrze rokuje.
    2 7 Cytuj Zgłoś
  • 27.06.2019 - 21:56
    Kiernoz Blachowski napisał/a:
    Kiedy radni zaczną głosować nad zorganizowaniem w M-ca, parady zboczeńców lub zboczeń różnych ?
    Odbywa się przynajmniej raz do roku, faceci w sukienkach chodzą po mieście, a ruch jest zablokowany przez służby. Mało tego całe ulice są zaśmiecone płatkami zniszczonych kwiatków.
    9 8 Cytuj Zgłoś
  • 28.06.2019 - 0:07
    koli napisał/a:
    Odbywa się przynajmniej raz do roku, faceci w sukienkach chodzą po mieście, a ruch jest zablokowany przez służby. Mało tego całe ulice są zaśmiecone płatkami zniszczonych kwiatków.
    Znasz takie słowo jak "tradycja" najwyraźniej nie, bo nie napisał byś tego....co napisałeś.
    Tradycja jest ogniwem łączącym wczoraj, dziś, jutro i w dużej mierze stanowi o społeczeństwie i jego odporności na szlam zalewający nas z każdej strony świata.
    7 3 Cytuj Zgłoś
  • 28.06.2019 - 8:18
    cygnus napisał/a:
    Znasz takie słowo jak "tradycja" najwyraźniej nie, bo nie napisał byś tego....co napisałeś.
    Tradycja jest ogniwem łączącym wczoraj, dziś, jutro i w dużej mierze stanowi o społeczeństwie i jego odporności na szlam zalewający nas z każdej strony świata.
    Śmieszy mnie ta hipokryzja u ludzi, ktoś się śmieje z parady gejów to hur dur nie szanują innych ludzi homofoby bez serca, Ale z kościoła i wiary to się śmieją, bo haha faceci w sukienkach, wierzą w bajki, co za ciemna masa :)
    3 6 Cytuj Zgłoś
  • 28.06.2019 - 9:07
    cygnus napisał/a:
    Znasz takie słowo jak "tradycja" najwyraźniej nie, bo nie napisał byś tego....co napisałeś.
    Tradycja jest ogniwem łączącym wczoraj, dziś, jutro i w dużej mierze stanowi o społeczeństwie i jego odporności na szlam zalewający nas z każdej strony świata.
    Kiedyś tradycją były pląsy w święto Kupały, później ogniem i mieczem te tradycj nam zmieniono w imię "bożej miłości". Jeśli ktoś nie chciał tej miłości, płonął na stosie. Teraz mamy nową tradycję - księża krzywdzący dzieci. Też musimy jej się poddać?
    5 7 Cytuj Zgłoś
  • 28.06.2019 - 13:02
    maciej27luis napisał/a:
    Śmieszy mnie ta hipokryzja u ludzi, ktoś się śmieje z parady gejów to hur dur nie szanują innych ludzi homofoby bez serca, Ale z kościoła i wiary to się śmieją, bo haha faceci w sukienkach, wierzą w bajki, co za ciemna masa :)
    Różnica taka między facetami w czarnych sukienkach a gejami taka,co ci drudzy na swych paradach/procesjach często eksponują skąpo odziane miejsca intymne,wzbudzając w reszcie społeczeństwa śmiech,obrzydzenie a czasem odruchy wymiotne.
    5 6 Cytuj Zgłoś
  • 28.06.2019 - 13:40
    Kiernoz Blachowski napisał/a:
    Różnica taka między facetami w czarnych sukienkach a gejami taka,co ci drudzy na swych paradach/procesjach często eksponują skąpo odziane miejsca intymne,wzbudzając w reszcie społeczeństwa śmiech,obrzydzenie a czasem odruchy wymiotne.
    Raz będąc w Holandii byłem świadkiem parady gejów w tillburgu, obraz faktycznie niepokojący jak faceci w lateksie się calowali, kobiety z gołymi piersiami i brodami trzymali dzieci, a jeden koleś był więziony w wannie mając transparent cum bag, od tego czasu mam złą opinie o tym środowisku, może dlatego jestem przeciwko, zwolennicy często wytykuja niewiedze, ale oni również są słabo do informowani i zapominają że nie zawsze to co mówią jest prawdą i wszystko ma swoje dwie strony, wolę znany mi ciemnogrud już niż zepsucie na taką skalę
    10 6 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o komentarzach