Dobczyce: Całą bandą napadli na kierowcę i pasażera samochodu w centrum miasta

Pięciu mężczyzn napadło na samochód stojący przed sklepem całodobowym. Brutalnie kopali kierowcę i pasażera. Wszystko zarejestrował monitoring

Do napadu doszło przed sklepem całodobowym w centrum Dobczyc w nocy 19 stycznia. Jak podaje policja; grupa pięciu mężczyzn (mieszkańców powiatu myślenickiego) bez wyraźnej przyczyny zaatakowała kierowcę i pasażera z gminy Dobczyce. 

Mężczyźni brutalnie kopali i bili osoby siedzące w samochodzie, a nawet zadawali im uderzenia drzwiami. Kopali również pojazd. Całe zdarzenie zostało zarejestrowane przez monitoring miejski. Dzięki reakcji dyżurnego, policjantom udało się zatrzymać napastników na gorącym uczynku.

- Trafili do policyjnego aresztu. Prokurator Prokuratury Rejonowej w Myślenicach zastosował wobec czterech z nich środki zapobiegawcze: dozór policyjny oraz poręczenie majątkowe. Czeka ich postępowanie sądowe i kara od 3 do nawet 5 lat pozbawienia wolności - wyjaśnia Szymon Sala, rzecznik prasowy myślenickiej policji. 

Zdjęcia z monitoringu miejskiego pokazują przebieg zdarzenia. Najpierw bandyci napadli kierowcę samochodu...

 

 

 Następnie za wszelką cenę starali się go wyciągnąć na chodnik...

 

W tym samym czasie, pozostali znęcali się nad pasażerem samochodu...

 

... nie oszczędzając przy tym samego pojazdu

 

 

 

 

Powiązane tematy

Czytaj także

Komentarze

  • 30.01.2014 - 8:36
    Publiczna chłosta i prace społeczne w jaskrawych kombinezonach... ale nie nasze prawo da im wyżywienie i rozrywki na koszt podatnika. Dzięki temu nawet nie będą mieli z czego spłacić odszkodowania które poszkodowani mogli by się domagać na drodze cywilnej...
    125 4 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 9:46
    napis na kurtce i wszytko jasne ..

    .
    110 11 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 9:52
    zgadzm sie!!!publiczne prace i tak samo ich wylac po dupach!!!!guma i zimna woda!!!!a nie cieplutko w celi z rozrywkami!!!co to jest.....??
    76 1 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 9:53
    agag napisał/a:
    napis na kurtce i wszytko jasne ..

    .
    Dokładnie tak powinno być,ale niestety nie w tym kraju !!!
    26 3 Cytuj Zgłoś
  • mirek@ 30.01.2014 - 9:58
    ZERO TOLERANCJI DLA BANDYTÓW W NASZYCH MIASTACH!

    brawo policja. co jak co, ale chciałbym czuć się bezpiecznei w regionie w którym mieszkam. według mnie to niedopuszczalne, zeby bandyci panoszili sie po miasteczkach typu myslenice czy dobczyce. karac karac i jeszcze raz karac
    58 6 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 10:17
    Co się dzieje z tą okolicą teraz coraz więcej napadów i rozbojów.
    Według mnie twarze powinny być pokazane a nie zamazywane bo jak by ktoś wiedział że ktoś go może poznać na ulicy to mozę zastanowił by sie 10 razy przed takim czymś.
    65 1 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 10:31
    Takich do kamieniołomu i niech zapieprzają na swoje więzienne jedzenie...
    58 1 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 11:18
    ostatnio nic tylko o napadach się słyszy ,dać tym chuliganom taką karę żeby na przyszły raz popamiętali
    32 Cytuj Zgłoś
  • Jagienka Mur. 30.01.2014 - 11:24
    A mnie się marzy Arabia.. Tam jak rodzina więźniowi nie przyniesie jedzenia, to kona z głodu. Państwo funduje tylko pensję dla strażnika. Cele są bez wygód wykopane w ziemi, 2 m w głąb. To jest tanie państwo !
    42 3 Cytuj Zgłoś
  • Anna 30.01.2014 - 11:58
    Nic z tego nie rozumiem wcześniej był artykuł o napadzie w którym napastnicy napadli przechodnia, lecz nie zrobili mu krzywdy i ukradli kilkadziesiąt złotych i grozi im nawet 15 lat, a tu mamy do czynienia z brutalnym napadem, pobiciem dwóch osób pod monitoringiem (tam nie ma żadnych dowodów oprócz zeznania napadniętego) i zniszczeniem samochodu czego nie da się zrobić na kwotę 50zł nawet jeśli to tylko zarysowanie i grozi im tylko do 5lat?
    Gdzie tu sprawiedliwość, albo chociaż sens…?
    52 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 13:11
    brunecia886 napisał/a:
    Nic z tego nie rozumiem wcześniej był artykuł o napadzie w którym napastnicy napadli przechodnia, lecz nie zrobili mu krzywdy i ukradli kilkadziesiąt złotych i grozi im nawet 15 lat, a tu mamy do czynienia z brutalnym napadem, pobiciem dwóch osób pod monitoringiem (tam nie ma żadnych dowodów oprócz zeznania napadniętego) i zniszczeniem samochodu czego nie da się zrobić na kwotę 50zł nawet jeśli to tylko zarysowanie i grozi im tylko do 5lat?
    Gdzie tu sprawiedliwość, albo chociaż sens…?
    Na wysokość wyroku wpływa też kryminalna przeszłość i wcześniejsze wybryki. Może ci bandyci mieli czystą kartoteke i dlatego grozi im dużo mniejsza odsiadka .
    13 1 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 13:25
    Pozwolenie na broń - kilka miesięcy walki z urzędami
    Koszty pozwolenia - 1500 zł
    Broń - 3000 zł
    Radość z wyrwania 5 chwastów - bezcenna
    45 2 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 13:27
    wisła bita wszędzie! ale przeciez w Dobczycach to sama wisla ;)
    10 30 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 14:04
    brunecia886 napisał/a:
    Nic z tego nie rozumiem wcześniej był artykuł o napadzie w którym napastnicy napadli przechodnia, lecz nie zrobili mu krzywdy i ukradli kilkadziesiąt złotych i grozi im nawet 15 lat, a tu mamy do czynienia z brutalnym napadem, pobiciem dwóch osób pod monitoringiem (tam nie ma żadnych dowodów oprócz zeznania napadniętego) i zniszczeniem samochodu czego nie da się zrobić na kwotę 50zł nawet jeśli to tylko zarysowanie i grozi im tylko do 5lat?
    Gdzie tu sprawiedliwość, albo chociaż sens…?
    Taki jest polskie prawo. Rozróżnia pomiędzy pobiciem, a rozbojem. Jak kogoś uderzysz to jest pobicie i dużo mniejsza kara. Jak coś komuś zabierzesz w trakcie napadu (nawet nie trzeba nikogo bić) to już rozbój i automatycznie większa kara.

    Ciekaw jestem czy to jakieś "porachunki" bandy idiotów kryjącej się pod barwami klubowymi, czy zwykli debile, którzy nie mieli co robić.

    Cieszę się, że monitoring służy policjantom nie tylko do wlepiania mandatów. Może ta sytuacja zamknie usta niektórym malkontentom.

    Ja już kiedyś pisałem o pijanych kierowcach i kamizelkach, pracach społecznych itp. W naszym kraju nigdy do tego nie dojdzie ze względu na tzw. "prawa człowieka". Jeśli organizacje typu Helsińska Fundacja Praw Człowieka mają czelność bronić zwyrodnialców typu Trynkiewicz, to czego możemy oczekiwać jeśli chodzi "tylko" o pobicie czy jazdę pod wpływem środków odurzających?
    14 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 14:31
    Erre napisał/a:
    Pozwolenie na broń - kilka miesięcy walki z urzędami
    Koszty pozwolenia - 1500 zł
    Broń - 3000 zł
    Radość z wyrwania 5 chwastów - bezcenna
    Zbyt kolorowe by to było... jak już dostaniesz pozytywną opinie i pozwolenie...
    to użycie jej zazwyczaj będzie traktowane jako przekroczenie obrony koniecznej... w efekcie znowu poszkodowany jest bardziej poszkodowany...
    19 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 14:59
    Tak z tym, że tych 5 kolesi raczej mieć z tego satysfakcji nie będą leżąc w grobie. A jeśli oni za takie coś dostaną kilka lat to ja za przekroczenie obrony koniecznej w silnym afekcie przy bardzo dobrym prawniku ile dostanę? rok w zawieszeniu ?
    14 Cytuj Zgłoś
  • Jakieś Mam 30.01.2014 - 15:50
    Tak to jest gdy debile nie umieją się zamykać w swoich samochodach... żal.
    50 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 15:52
    Kibicccc napisał/a:
    wisła bita wszędzie! ale przeciez w Dobczycach to sama wisla ;)
    Nie sama. Mieszkają tu też normalni ludzie, którzy nie koniecznie interesują się piłką nożną (nie mam tu na myśli że Ci co się piłką interesują są nienormalni), a już tym bardziej gówniarskimi bijatykami. Nie uogólniaj kolego.

    Bez względu czy to wisła czy krakowia i jedni i drudzy niech się wymordują nawzajem jak chcą ale na ustawkach. Za napaść na ulicy ręce powinni ucinać. Nie wyobrażam sobie sytuacji, że jadę z dzieckiem w aucie czy kolegą np. wysiadam do sklepu na moment, a banda pedałów co w pojedynkę nic by nie zdziałała napada i bije bez powodu i markuje się jakimś szmatławym napisem na plecach. Szmatławym bo sam go zeszmacił. Tyle znaczy dla niego klub któremu kibicuje (klub który zresztą wstydzi się takich jak on), że obraża jego godność, bo sam jej nie ma bijąc w grupie jedną osobę.

    Morał tej bajki prosty. Chcesz czuć się bezpiecznie? Zadbaj o swoje bezpieczeństwo sam. Jak taki pajac dostanie gazem po oczach a potem paralizatorem to od razu mu poziom testosteronu spadnie.
    27 1 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 16:01
    Fiegusek napisał/a:
    Tak to jest gdy debile nie umieją się zamykać w swoich samochodach... żal.
    Mnie to żal Ciebie! Swoją "debilną" wypowiedzią udowodniłes, że "debile" faktycznie chodzą po świecie!
    Ty wychodząc z auta na zakupy wychodzisz przez szyberdach?
    43 2 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 16:38
    Dobczyckie CSI pewnie odbiera premie... Stek bzdur pod którym się podpisujecie... Media kłamią! Wydaje się ze społeczeństwo jest coraz bardziej ogarnięte, ale to ciemnogród. Autor artykułu powinien zając się czymś w stylu science fiction bo fantazje ma!!!.. "bez wyraźnej przyczyny" yhymm :):);)

    "Czasem możemy nie znać czyjejś motywacji do czynu
    I oddalamy się od racji, obierając zły azymut."
    3 14 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 16:53
    wszystkofajnie napisał/a:
    Dobczyckie CSI pewnie odbiera premie... Stek bzdur pod którym się podpisujecie... Media kłamią! Wydaje się ze społeczeństwo jest coraz bardziej ogarnięte, ale to ciemnogród. Autor artykułu powinien zając się czymś w stylu science fiction bo fantazje ma!!!.. "bez wyraźnej przyczyny" yhymm :):);)

    "Czasem możemy nie znać czyjejś motywacji do czynu
    I oddalamy się od racji, obierając zły azymut."
    Może i masz racje. Może i manipulacja (nie to jest sensem wypowiedzi większości z udzielających się), co nie zmienia faktu, że w kilku na jednego jest mega honorowe. Aż mi się styl Gorzkowski z dawien dawna przypomina.
    Tu chodzi o zasadę. O zasadę poczucia bezpieczeństwa na ulicach.
    13 1 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 17:16
    rękę takiemu jednemu z drugim obciąć i już nigdy nie będą nią bić!!
    17 2 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 20:40
    garbate nosy, pusto w głowie a na kurtce ma sracovie
    24 6 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 20:43
    A co z piątym? Pięciu napadło, czterech nadzór... hmmm...
    8 1 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 21:08
    piąty pewnie siedzi za pozostałych 4 -ch :D
    4 Cytuj Zgłoś
  • OKOKI 30.01.2014 - 21:09
    Laramido napisał/a:
    A co z piątym? Pięciu napadło, czterech nadzór... hmmm...
    Piąty miał imunitet ,hehehehe
    12 2 Cytuj Zgłoś
  • 30.01.2014 - 23:13
    Kamil Szymoniak napisał/a:
    Może i masz racje. Może i manipulacja (nie to jest sensem wypowiedzi większości z udzielających się), co nie zmienia faktu, że w kilku na jednego jest mega honorowe. Aż mi się styl Gorzkowski z dawien dawna przypomina.
    Tu chodzi o zasadę. O zasadę poczucia bezpieczeństwa na ulicach.
    Pewnie, każdy ma zwyczaj jadąc we dwoje siedzieć z tyłu... pff..
    5/5 akcja=reakcja...
    2 5 Cytuj Zgłoś
  • 31.01.2014 - 10:20
    powinni za każdym razem ujawniać twarze bandziorów...
    15 Cytuj Zgłoś
  • 31.01.2014 - 12:42
    wszystkofajnie napisał/a:
    Pewnie, każdy ma zwyczaj jadąc we dwoje siedzieć z tyłu... pff..
    5/5 akcja=reakcja...
    Sarkastyczny poziom Twojej wypowiedzi zaczyna sprowadzać się do poziomu zachowania szympansa. Bez urazy dla zwierząt. 5/5 akcja = reakcja? Z tego co wiadomo nie było tam dziesięciu osób w sumie.

    To są jakieś zasady gdzie podczas napaści ma siedzieć pasażer? A może w Twoim mniemaniu tylne fotele nie są użytkowe w samochodzie? Co ma piernik do wiatraka, czy to gdzie kto siedział w samochodzie w odniesieniu do faktu napaści? Czy Ty oby na pewno jesteś zdrowy na umyśle czy piszesz te bzdury tylko po to żeby coś napisać? Co starasz się udowodnić broniąc ludzkiej głupoty? (mam na myśli tę piątkę debili). Może według Ciebie to Ci dwaj z samochodu są winni bo zatrzymali się pod sklepem? Nawet jeżeli coś powiedzieli do tej bandy, w co wątpię bo było ich tylko dwóch, to fakt, że pięciu idiotów bije jedną/dwie osoby jest dla mnie chory. Świadczy to tylko o tym jacy słabi są bez grupy i jacy głupi jeżeli myślą, że A: Policja ich nie wyłapie, B: Osoby pokrzywdzone nie będą się mściły - zapewne też już w liczniejszym gronie, bo taka ludzka natura. Nie wypowiadał bym się gdybym nie przerabiał w swoim życiu podobnych sytuacji, które potem trwały ponad dwa lata.

    Swoją drogą też jestem zdania, że twarze bandytów powinny być publicznie jawne i przepisy o ochronie osobowej nie powinny mieć miejsca już na etapie gdy występują dowody napaści jak to nagranie, a nie dopiero po prawomocnym wyroku sądu (a i w tym przypadku nie zawsze twarz czy nazwisko sprawcy/sprawców jest jawne, często w trosce aby np. publiczny lincz na takich osobach nie miał miejsca, czego efektem jest to, że sprawcy często mają większe prawa i są bardziej chronieni aniżeli faktyczni poszkodowani).
    7 2 Cytuj Zgłoś
  • 01.02.2014 - 12:50
    Kamil Szymoniak napisał/a:
    Sarkastyczny poziom Twojej wypowiedzi zaczyna sprowadzać się do poziomu zachowania szympansa. Bez urazy dla zwierząt. 5/5 akcja = reakcja? Z tego co wiadomo nie było tam dziesięciu osób w sumie.

    To są jakieś zasady gdzie podczas napaści ma siedzieć pasażer? A może w Twoim mniemaniu tylne fotele nie są użytkowe w samochodzie? Co ma piernik do wiatraka, czy to gdzie kto siedział w samochodzie w odniesieniu do faktu napaści? Czy Ty oby na pewno jesteś zdrowy na umyśle czy piszesz te bzdury tylko po to żeby coś napisać? Co starasz się udowodnić broniąc ludzkiej głupoty? (mam na myśli tę piątkę debili). Może według Ciebie to Ci dwaj z samochodu są winni bo zatrzymali się pod sklepem? Nawet jeżeli coś powiedzieli do tej bandy, w co wątpię bo było ich tylko dwóch, to fakt, że pięciu idiotów bije jedną/dwie osoby jest dla mnie chory. Świadczy to tylko o tym jacy słabi są bez grupy i jacy głupi jeżeli myślą, że A: Policja ich nie wyłapie, B: Osoby pokrzywdzone nie będą się mściły - zapewne też już w liczniejszym gronie, bo taka ludzka natura. Nie wypowiadał bym się gdybym nie przerabiał w swoim życiu podobnych sytuacji, które potem trwały ponad dwa lata.

    Swoją drogą też jestem zdania, że twarze bandytów powinny być publicznie jawne i przepisy o ochronie osobowej nie powinny mieć miejsca już na etapie gdy występują dowody napaści jak to nagranie, a nie dopiero po prawomocnym wyroku sądu (a i w tym przypadku nie zawsze twarz czy nazwisko sprawcy/sprawców jest jawne, często w trosce aby np. publiczny lincz na takich osobach nie miał miejsca, czego efektem jest to, że sprawcy często mają większe prawa i są bardziej chronieni aniżeli faktyczni poszkodowani).
    Płaczesz i płaczesz że twarze powinni pokazać a wystarczy poszukać.......
    http://www.siepraw.dbv.pl/news.php?readmore=502
    http://myslenice.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/dobczyce-zatrzymani-sprawcy-pobicia-i-uszkodzenia-mienia
    są tu zdjęcia widać twarze rozpoznałeś kogoś z tego Gorzkowa? z tym słynnym stylem? widać że jesteś z Dobczyc bo pamiętasz jeszcze czasy najazdów na Miami. Myślisz że coś Ci da że opublikują twarze? Dopiero gówniarze będą kozakować. Popatrz piszą o mnie, pokazują zdjęcia, jestem kozak. Nie o to w tym chodzi. Musi być surowa kara.....
    2 4 Cytuj Zgłoś
  • Artur 01.02.2014 - 16:57
    Zaczęło się... maczety następne :(
    1 1 Cytuj Zgłoś
  • 01.02.2014 - 18:09
    Kamil Szymoniak napisał/a:
    Sarkastyczny poziom Twojej wypowiedzi zaczyna sprowadzać się do poziomu zachowania szympansa. Bez urazy dla zwierząt. 5/5 akcja = reakcja? Z tego co wiadomo nie było tam dziesięciu osób w sumie.
    Mój komentarz miał za zadanie uzmysłowić ci krótkodystansowcu ze w hondzie jest więcej niż 2,3 a nawet 4 osoby.. I jakieś zasady "honoru" (jak to określiłeś)... są utrzymane...
    Ale kara...

    Poczęstowałeś nas tu ładnym gów*em, a wystarczyło przeczytać uważnie..
    Jeśli napisali by ze było 5/5 artykuł nie cieszył by się takim zainteresowaniem ...
    2 6 Cytuj Zgłoś
  • Anna 01.02.2014 - 19:48
    wszystkofajnie napisał/a:
    Mój komentarz miał za zadanie uzmysłowić ci krótkodystansowcu ze w hondzie jest więcej niż 2,3 a nawet 4 osoby.. I jakieś zasady "honoru" (jak to określiłeś)... są utrzymane...
    Ale kara...

    Poczęstowałeś nas tu ładnym gów*em, a wystarczyło przeczytać uważnie..
    Jeśli napisali by ze było 5/5 artykuł nie cieszył by się takim zainteresowaniem ...
    Piszą o dwóch mieszkańcach Dobczyc.. kierowca i jeden pasażer (dwóch mężczyzn).
    Jeśli mowa o zaatakowaniu kogoś bez przyczyny to tu nie ma co mówić o honorze, bo sprawcy byli (są) go pozbawieni.
    5 3 Cytuj Zgłoś
  • 03.02.2014 - 15:34
    Powinni z imion i nazwisk wymieniac po takich wybrykach, bylo by wiadomo kogo unikac
    5 Cytuj Zgłoś
  • 06.02.2014 - 17:58
    ksgrzes napisał/a:
    Płaczesz i płaczesz że twarze powinni pokazać a wystarczy poszukać.......
    http://www.siepraw.dbv.pl/news.php?readmore=502
    http://myslenice.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/dobczyce-zatrzymani-sprawcy-pobicia-i-uszkodzenia-mienia
    są tu zdjęcia widać twarze rozpoznałeś kogoś z tego Gorzkowa? z tym słynnym stylem? widać że jesteś z Dobczyc bo pamiętasz jeszcze czasy najazdów na Miami. Myślisz że coś Ci da że opublikują twarze? Dopiero gówniarze będą kozakować. Popatrz piszą o mnie, pokazują zdjęcia, jestem kozak. Nie o to w tym chodzi. Musi być surowa kara.....
    Tak płaczę i płaczę. Jesteś żenujący. Kolego nie każdy chce być wytykany palcami jak coś nawydziwia, bo refleksje zwykle przychodzą potem. Nie jeden by się zastanowił dwa razy gdyby miał świadomość, że nie tylko będzie wytykany na ulicy palcami za takie występki. Tak czasy majami pamiętam i co w tym złego? Porównanie było trafne. Wiesz podpisuję się imieniem i nazwiskiem i nie ukrywam że z Dobczyc jestem, ale co to ma do rzeczy. Nie podobają mi się napady na ludzi, widocznie Tobie bardzo, że tak usilnie jak gówniarz właśnie bronisz takiego stanowiska. Powinieneś się zastanowić nad sobą, a może byłeś w tej bandzie że tak usilnie bronisz głupoty, atakując mnie za to, że nie podoba mi się takie zachowanie? Aaa przepraszam. W avatarze masz flagę krakowi.Samo przez się mówi. Kolego kiedyś z gówniarstwa się wyrasta, tak tę bandę jak i Ciebie to czeka, czego życzę jak najszybciej.
    1 Cytuj Zgłoś
  • 06.02.2014 - 18:08
    wszystkofajnie napisał/a:
    Mój komentarz miał za zadanie uzmysłowić ci krótkodystansowcu ze w hondzie jest więcej niż 2,3 a nawet 4 osoby.. I jakieś zasady "honoru" (jak to określiłeś)... są utrzymane...
    Ale kara...

    Poczęstowałeś nas tu ładnym gów*em, a wystarczyło przeczytać uważnie..
    Jeśli napisali by ze było 5/5 artykuł nie cieszył by się takim zainteresowaniem ...
    Jeszcze raz Ci napiszę krótkowidzu bo chyba zdjęć nie widzisz i nie grzeszysz intelektem. Co ma piernik do wiatraka i ilość miejsc w stosunku do tego ile osób uczestniczyło w zajściu. A może liczyć nie umiesz?
    Chyba Ty kolego nie czytasz ze zrozumieniem. Mnie na miejscu zdarzenia nie było, oceniam sytuację po widocznych, zamieszczonych faktach i krytykuje zajście i zachowanie. Jeżeli Ty jesteś bogatszy o jakąś wiedzę to podziel się nią z policją. Niestety z formą dialogu musiałem zejść do Twojego poziomu, bo normalnej polszczyzny nie rozumiesz.
    2 Cytuj Zgłoś
  • Jakieś Mam 17.06.2014 - 8:27
    krakowianka78 napisał/a:
    Mnie to żal Ciebie! Swoją "debilną" wypowiedzią udowodniłes, że "debile" faktycznie chodzą po świecie!
    Ty wychodząc z auta na zakupy wychodzisz przez szyberdach?
    Zrobię małego offtopa. Chodzi o to, że gdy jedzie się samochodem, lub po prostu w nim siedzi, zamyka się drzwi w nim. A Ty pisząc tak, wyjaśniłeś, że jesteś w wieku gdzie samochody nie mają centralnego zamka... ;/
    2 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o komentarzach